Przelom w Egipcie

Data: 2011-02-06 15:11:53
Autor: brat_olin
Przelom w Egipcie
W BBC-News podali, ze Muslim Brotherhood negocjuje z rezymem
Mubaraka.  To prawie jak nasza Magdalenka i Okragly Stol, gdzie
Slepowron z Kiszczakiem negocjowali z Kosciolem, ale i Bolkiem z
Michnikiem!

Idzie NOWE!  Tylko czy Egipcjanie dadza sie nabrac?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-07 00:42:11
Autor: Eulalia Browarek
Przelom w Egipcie

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:f0911fdf-1e01-436f-a09e-c2cb352ec70fd12g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Jaki przelom i jakie nowe ?!?! Stany i Izrael staja na glowie, zeby bractwo Muzulmanskie wydymac. Jeden rozkaz Baraka i policja albo wojsko robi 300 czarnych woreczków w dwie godziny i po rewolucji. Na razie faktycznie idzie gra dyplomatyczna gdzies na górze i po cichu, a ten tlum na placu to folklor dla gawiedzi.

Zennon

Data: 2011-02-06 16:01:17
Autor: brat_olin
Przelom w Egipcie
On 7 Feb, 00:42, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:
Uzytkownik "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisal w wiadomoscinews:f0911fdf-1e01-436f-a09e-c2cb352ec70fd12g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

gra dyplomatyczna gdzies na górze i po cichu, a ten tlum na placu to folklor

To tak jak z Polska w 1989 r.  Ale wtedy Mur berlinski runal - i
Kiszczak
mogl naskoczyc Polakom.  Z tym, ze ustalenia z Magdalenki i Okraglego
Stolu zostaly...

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-07 01:14:11
Autor: Eulalia Browarek
Przelom w Egipcie

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:ba447501-40cb-44e7-8f7b-66a612ac2ea0c10g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

Kiszczak
mogl naskoczyc Polakom.  Z tym, ze ustalenia z Magdalenki i Okraglego

Asz Pan bredzisz. To Jaruzelski z Kiszczakiem byli postawieni przez Amerykanów u wladzy? Dopiero wtedy analogia ma ewentualnie jakis sens. I kim jest Bractwo Muzulmanskie ? PiSem i moherami?

Zennon

Data: 2011-02-06 16:21:43
Autor: brat_olin
Przelom w Egipcie
> [...]

Magdalenki i Okraglego Stolu zostaly...

Asz Pan bredzisz. To Jaruzelski z Kiszczakiem byli postawieni przez
Amerykan w u wladzy? Dopiero wtedy analogia ma ewentualnie jakis sens. I kim
jest Bractwo Muzulmanskie ? PiSem i moherami?

Kiszczak ze slepowronem byli z nadania Sowietow.  Imperialna polityka
Sowietow sie skonczyla w 1989 r.  To samo staje sie z imperialna
polityka USA w 2011 r.  Gorbachev i Obama maja wiele wspolnego.  A
Muslim Brotherhood to odpowiednik naszego Kosciola katolickiego.  Nie
mam nic przeciw jesli Egipcjanie beda chcieli miec prawo sharia w
Egipcie.  W koncu sa u siebie, nie?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-07 11:58:31
Autor: Marek
Przelom w Egipcie
On Feb 7, 1:21 am, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Muslim Brotherhood to odpowiednik naszego Kosciola katolickiego.  Nie
mam nic przeciw jesli Egipcjanie beda chcieli miec prawo sharia w

Smart questions to stupid answers- Hide quoted text -

Jak slysze taka, np. Merkelowa, ze trzeba dzialac zeby  w Egipcie
wybory odbyly  sie demokratycznie, to juz wiem, jakie rozkazy wydala
agentom...

Data: 2011-02-07 21:20:24
Autor: u2
Przelom w Egipcie
W dniu 2011-02-07 20:58, Marek pisze:
Jak slysze taka, np. Merkelowa, ze trzeba dzialac zeby  w Egipcie
wybory odbyly  sie demokratycznie, to juz wiem, jakie rozkazy wydala
agentom...

Kanclerzowa Merkel to tylko pionek. Niemcy nie działają globalnie. Choć
należy się liczyć ze zdaniem UE, w której Niemcy odrywają wiodącą rolę.

Data: 2011-02-09 12:35:18
Autor: Marek
Przelom w Egipcie
On 7 Lut, 21:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Kanclerzowa Merkel to tylko pionek. Niemcy nie działają globalnie. Choć
należy się liczyć ze zdaniem UE, w której Niemcy odrywają wiodącą rolę.

Afganistan, to dla nich teren lokalny ?

Data: 2011-02-10 11:06:41
Autor: u2
Przelom w Egipcie
W dniu 2011-02-09 21:35, Marek pisze:
On 7 Lut, 21:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

To poligon, dla jankesów i dla nas ich aliantow. Bez obrazy :)

Data: 2011-02-07 11:04:19
Autor: Pomysłowy Dobromir
Przelom w Egipcie

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:f0911fdf-1e01-436f-a09e-c2cb352ec70fd12g2000vbz.googlegroups.com...
[...]