Przelozenie?

Data: 2010-03-11 20:45:58
Autor: 2late
Przelozenie?
Ruszylem przed wczoraj ze skrzyzowania i po kilkudziesieciu metrach wyprzedzil mnie koles na skladaku. Pedalowal w normalnym tempie, takim mniej wiecej jak ja, tyle ze ja jechalem na 27" kolach, na kolarce a koles na skladaku pewnie mial 20 -sto calowe kola. Mozliwe ze mial jakies super przelozenie czy jak? Ja jechalem srednio, jakies 25 km/h a koles zdecydowanie mnie wyprzedzil az mnie lekko zaszokowal. :) Zaraz skrecil z glownej drogi wiec nie zdazylem sie przyjrzec.
Da sie to jakos racjonalnie wyjasnic? :)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-03-11 12:54:45
Autor: Rowerex
Przelozenie?
On 11 Mar, 21:45, 2late <deadlog_FIL...@wp.pl> wrote:

Da sie to jakos racjonalnie wyjasnic? :)

To musiał być królik, skoro tak pędził ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-03-11 21:50:01
Autor: MadMan
Przelozenie?
Dnia Thu, 11 Mar 2010 20:45:58 +0000, 2late napisał(a):

[...]

Miki był w urzędzie. :P

A tak na serio rzeczywiście musiał mieć nieliche przełożenie. Albo np.
biegi w piaście. Dynamit w nogach pomijam jako oczywistość. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-11 23:08:31
Autor: mindxx
Przelozenie?
[...]

są składaki z całkiem dobrym, a nawet świetnym, przełożeniem.
ja na swoim Dahonie Eco też bym Cię wziął ze świateł, gdybyś się
rozpędził tylko do tych 25 km/h ;))
a nadmienię że Dahon Eco to najniższy model tego producenta ;)

pzdr.

MindEx
http://rajd.nadbugiem.pl

Data: 2010-03-12 08:26:48
Autor: 2late
Przelozenie?
On 12/03/2010 7:08 AM, mindxx wrote:

[...]

Problem polega na tym ze koles zrobil to bez zadnego wysilku. Ot, facecik sobie z pracy wracal. I nie jechalismy rownolegle jakies dwie minuty, smignal i tyle. :) Teraz ide do roboty potem pogooglam za tym Twoim skladakiem, bo nie zasne. :-)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-03-12 09:33:23
Autor: Mariusz Kruk
Przelozenie?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "2late"
[...]

Albo masz bardzo kiepski rower, albo koleś miał dużo lepszą kondycję od
ciebie. Fizyki nie przeskoczysz. Nie ma cudownych piast perpetuum
mobile.
No, chyba że miał wspomaganie elektryczne, ale to byś pewnie jednak
zauważył.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] [  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2010-03-12 21:32:24
Autor: 2late
Przelozenie?
On 12/03/2010 8:33 AM, Mariusz Kruk wrote:

[...]

Rower jest w porzadku.
O kondycji nie ma co mowic, to nie byl jakis dlugodystansowy wyscig.
Po prostu zaskoczyl mnie. Z reguly to ja wszystkich wyprzedzam. :-)

No, chyba że miał wspomaganie elektryczne, ale to byś pewnie jednak
zauważył.

Nie mial.

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-03-12 09:45:56
Autor: MadMan
Przelozenie?
Dnia Fri, 12 Mar 2010 08:26:48 +0000, 2late napisał(a):

Problem polega na tym ze koles zrobil to bez zadnego wysilku.

Tak Ci się pewnie wydawało. Stawiam na to że gościu to zawodowy wycinak,
a do pracy jeździ składaczkiem bo tak bardziej praktycznie, ryzyko
kradzieży mniejsze, a zima aż tak nie boli roweru (albo ciebie nie boli
że rower boli). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-12 10:36:56
Autor: Mocniak
Przelozenie?
On 12 Mar, 09:45, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
> [...]

a do pracy jeździ składaczkiem bo tak bardziej praktycznie, ryzyko
kradzieży mniejsze, a zima aż tak nie boli roweru (albo ciebie nie boli

Naprawdę nikt nie wpadł na to, że kolesiowi na składaku zapaliło się
zielone zanim zdążył się zatrzymać i wyprzedził naszego
wątkotwórcę? :>

--
Mocniak

Data: 2010-03-12 21:38:08
Autor: 2late
Przelozenie?
On 12/03/2010 6:36 PM, Mocniak wrote:

[...]

To mozliwe.
Ja jak zwykle bylem zasluchany w muzyke i startowalem z czerwonego swiatla.
Tak tylko zapytalem czy mnie cos nie ominelo w technologii.
Pierwszy odruch to oczywiscie nacisnalem mocniej na pedaly i  zerknalem na licznik, no ale koles skrecil. :-)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-03-26 09:46:08
Autor: granat
Przelozenie?
2late pisze:

To mozliwe.

na przyszlosc ruszaj z miekkich biegow. bedziesz mial wieksze przyspieszenie na starcie.

granat

Data: 2010-03-12 00:16:52
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Przelozenie?

[...]

Wigry z przekładnią planetarną?
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-12 08:22:01
Autor: 2late
Przelozenie?
On 11/03/2010 11:16 PM, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

To nie wigry, to cos z tych nowych skladakow.

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-03-13 10:45:31
Autor: kondor
Przelozenie?

[...]

Wystarczy na blat wrzucić 53 a z tyłu cztero-tryb 13-16
No do tego trzeba jeszcze sporo deptać na innych rowerkach.
Widziałem parę razy zdziwienie w oczach gdy na swoim mijałem "kolorowych" cyklistów.

http://picasaweb.google.com/wkondor/MOJEOBR#5448047513697521890

Data: 2010-03-26 09:41:46
Autor: granat
Przelozenie?
kondor pisze:

Wystarczy na blat wrzucić 53 a z tyłu cztero-tryb 13-16

tak to tylko ostatnie lamy ruszaja na swiatlach.

granat

Data: 2010-03-25 10:46:37
Autor: mkwadrat
Przelozenie?
[...]

Normalna taktyka, pamiętam w dzieciństwie też czasami wyprzedzałem, a
jak się okazało że wyprzedziłem pochopnie i nie jestem w stanie
utrzymać przewagi skręcałem gdzieś w bok, żeby uniknąć bycia
wyprzedzonym, odpoczywałem trochę i jechałem dalej...

;-)

Data: 2010-03-25 19:01:40
Autor: 2late
Przelozenie?

[...]