Przełożenie drzwi w lodówce

Data: 2009-11-19 16:41:08
Autor: Bbjk
Przełożenie drzwi w lodówce
Pora zmienić lodówkę, zdecydowaliśmy się na Liebherr CNes 40560, ale drzwi otwierają się po lewej stronie, która nam nie odpowiada - podobno da się je bez problemu przełożyć. Ktoś już to praktykował? I jaki jest poziom hałasu w tych lodówkach (w opisie brak danych)?
--
Basia

Data: 2009-11-19 17:09:09
Autor: XL
Dnia Thu, 19 Nov 2009 16:41:08 +0100, Bbjk napisał(a):

Pora zmienić lodówkę, zdecydowaliśmy się na Liebherr CNes 40560, ale drzwi otwierają się po lewej stronie, która nam nie odpowiada - podobno da się je bez problemu przełożyć. Ktoś już to praktykował?

Aż praktykował?
I jaki jest poziom hałasu w tych lodówkach (w opisie brak danych)?

Ponieważ nie mierzono poziomu hałasu w lodówkach, tylko na zewnątrz nich.
--

Ikselka.

Data: 2009-11-19 17:29:52
Autor: Bbjk
Przełożenie drzwi w lodówce
Oczywiście proszę o odpowiedź tych, którzy coś widzą na temat, a nie kłótliwe trolle.
--
B.

Data: 2009-11-19 17:40:49
Autor: XL
Dnia Thu, 19 Nov 2009 17:29:52 +0100, Bbjk napisał(a):

Oczywiście proszę o odpowiedź tych, którzy coś widzą na temat, a nie kłótliwe trolle.

Nosz mówię, że hałasu w lodówkach nie mierzyli, to co Ci ktoś odpowie "na
temat"?
:-)
--

Ikselka.

Data: 2009-11-19 17:58:00
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Bbjk" <bajarka@qgazeta.pl> napisał w wiadomości news:he3rq1$9t4$1inews.gazeta.pl...

Oczywiście proszę o odpowiedź tych, którzy coś widzą na temat, a nie kłótliwe trolle.

przekładka drzwi lodówkowych lewe-prawe jest prosta, może trwać nie dłużej niż 1,5~2 godziny (zwykle dużo krócej), zależy na ile jesteś sprawny manulanie, na ile masz narzędzia i jak się nimi posługujesz (pewwnie śrubokręt i jedewn klucz wystarczą), oraz czy masz kogoś do pomocy.
tym bardziej że jest to lodówka L. - (nawet niechby to był polar, mastercook, sharp, indesit, inna) - na pewno jest przystosowana do zmiany kierunku otwierania, jak i napewno jest ta operacja opisana w instrukcji (dla opornych, bo to da się zrobić bez instrukcji).

problem byłby w mińsku albo innym wynalazku z np. czechosłowacji z lat 50/60-tych. ale nie w nowej lodówce dużego producenta.

ja przekładałem w polarze. bez instrukcji. i musiałem się spieszyć - bez wyjmowania zawartości dołu (zamrażalnika).

dasz radę. po wszystkim napisz.

Data: 2009-11-19 18:30:49
Autor: GB
Przełożenie drzwi w lodówce
ja przekładałem w polarze. bez instrukcji. i musiałem się spieszyć - bez wyjmowania zawartości dołu (zamrażalnika).

 No bez przesady, koledze przekladalem drzwi w polarze to zajęło mi nie wiecej niz 15 min. Wczesniej mialem whirlpoola, tam sie nie udalo, bo zawiasy były krzywe (wiecej tego tekupię) Teraz mam Indesit i drzwiczki przekladalem z pół godziny (bez instrukcji bo zginęła i był problem). Generalnie przekladka nie jest ani trudna.

GB

Data: 2009-11-19 21:38:43
Autor: Cezar

Użytkownik "Bbjk" <bajarka@qgazeta.pl> napisał w wiadomości news:he3oum$uu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Poszukaj w instrukcji czy ta firma nie wymaga aby zrobił to serwis. Kiedyś sie spotkałem z takim zapisem w gwarancji.

Cezar

Data: 2009-11-20 08:19:35
Autor: Bbjk
Cezar pisze:
  > Poszukaj w instrukcji czy ta firma nie wymaga aby zrobił to serwis. Kiedyś
sie spotkałem z takim zapisem w gwarancji.

Dzięki, może tak być w tym przypadku, dowiem się przy zakupie.
--
Basia

Data: 2009-11-20 08:46:02
Autor: Kane
Przełożenie drzwi w lodówce

Poszukaj w instrukcji czy ta firma nie wymaga aby zrobił to serwis. Kiedyś
sie spotkałem z takim zapisem w gwarancji.

Sharp wymaga, kurde ich mać. Oczywiscie nie sprawdzielm tego przed zakupem, niby i tak bym kupil ale... ;)

Pozdrawiam

Kane

Data: 2009-11-20 07:39:25
Autor: Lila
[...]

Mam lodowke Liebherr (modelu nie pamietam).
Drzwi mozna przestawic, ale wymaga to posiadania specjalnego klucza. (podobno mozna gdzies go zakupic).
W serwisie w Krakowie zrobia to za 50 zl. Pozdrowienia,
Lila

Data: 2009-11-20 08:48:37
Autor: Bbjk
Lila pisze:

Mam lodowke Liebherr (modelu nie pamietam).
Drzwi mozna przestawic, ale wymaga to posiadania specjalnego klucza. (podobno mozna gdzies go zakupic).
W serwisie w Krakowie zrobia to za 50 zl.

To może od razu to zrobią po dowiezieniu lodówki do domu?
Dzięki!
--
Basia

Data: 2009-11-20 09:24:19
Autor: gary
Bbjk pisze:
[...]
a nie można zażyczyć sobie zamiany drzwi w sklepie przed kupnem ?

Data: 2009-11-20 09:30:07
Autor: Bbjk
gary pisze:

a nie można zażyczyć sobie zamiany drzwi w sklepie przed kupnem ?

Wybierając lodówkę pytaliśmy o to, ale pan obsługant oznajmił, że nie zamieniają w sklepie, bo muszą przywieźć lodówkę oryginalnie zapakowaną.
Tymczasem dowiedziałam się, że musi to zrobić serwis, by gwarancja działała.
--
Basia

Data: 2009-11-20 11:49:40
Autor: gary
Bbjk pisze:
gary pisze:

[...]

no to wiesz już wszystko.
ciekawe czy do odszraniania też konieczny jest serwis żeby nie stracić gwarancji :|

Data: 2009-11-20 20:57:54
Autor: agent73
On Fri, 20 Nov 2009 11:49:40 +0100, gary <gary@cooper.pl> wrote:

no to wiesz już wszystko.
ciekawe czy do odszraniania też konieczny jest serwis żeby nie stracić gwarancji :|

Zawsze można poszukać lodówki innego producenta, który nie stawia
takich absurdalnych wymogów! Toż to rozbój w biały dzień!

--
A.

Data: 2009-11-22 20:45:17
Autor: JerzyN
Bbjk pisze:
[...]

Poniżej 40 dB.
Ledwie słyszalny szmer.
--
pozdr. Jerzy

Data: 2009-11-22 20:49:35
Autor: Bbjk
Przełożenie drzwi w lodówce
JerzyN pisze:

Poniżej 40 dB.
Ledwie słyszalny szmer.

Dzięki!
--
B.

Data: 2009-11-27 10:15:33
Autor: Chris
Przełożenie drzwi w lodówce
Bbjk nabazgrał:
[...]

Nie wiem jak ten model ale znajomy z firmy ma Liebhera i strasznie narzeka na hałas.

Co do drzwi to u mnie w Elektroluxie zajeło to ok 15 min :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Przełożenie drzwi w lodówce