Przełożenie drzwi w lodówce

Data: 2009-11-19 17:29:52
Autor: Bbjk
Przełożenie drzwi w lodówce
Oczywiście proszę o odpowiedź tych, którzy coś widzą na temat, a nie kłótliwe trolle.
--
B.

Data: 2009-11-19 17:40:49
Autor: XL
Dnia Thu, 19 Nov 2009 17:29:52 +0100, Bbjk napisał(a):

Oczywiście proszę o odpowiedź tych, którzy coś widzą na temat, a nie kłótliwe trolle.

Nosz mówię, że hałasu w lodówkach nie mierzyli, to co Ci ktoś odpowie "na
temat"?
:-)
--

Ikselka.

Data: 2009-11-19 17:58:00
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Bbjk" <bajarka@qgazeta.pl> napisał w wiadomości news:he3rq1$9t4$1inews.gazeta.pl...

Oczywiście proszę o odpowiedź tych, którzy coś widzą na temat, a nie kłótliwe trolle.

przekładka drzwi lodówkowych lewe-prawe jest prosta, może trwać nie dłużej niż 1,5~2 godziny (zwykle dużo krócej), zależy na ile jesteś sprawny manulanie, na ile masz narzędzia i jak się nimi posługujesz (pewwnie śrubokręt i jedewn klucz wystarczą), oraz czy masz kogoś do pomocy.
tym bardziej że jest to lodówka L. - (nawet niechby to był polar, mastercook, sharp, indesit, inna) - na pewno jest przystosowana do zmiany kierunku otwierania, jak i napewno jest ta operacja opisana w instrukcji (dla opornych, bo to da się zrobić bez instrukcji).

problem byłby w mińsku albo innym wynalazku z np. czechosłowacji z lat 50/60-tych. ale nie w nowej lodówce dużego producenta.

ja przekładałem w polarze. bez instrukcji. i musiałem się spieszyć - bez wyjmowania zawartości dołu (zamrażalnika).

dasz radę. po wszystkim napisz.

Data: 2009-11-19 18:30:49
Autor: GB
Przełożenie drzwi w lodówce
ja przekładałem w polarze. bez instrukcji. i musiałem się spieszyć - bez wyjmowania zawartości dołu (zamrażalnika).

 No bez przesady, koledze przekladalem drzwi w polarze to zajęło mi nie wiecej niz 15 min. Wczesniej mialem whirlpoola, tam sie nie udalo, bo zawiasy były krzywe (wiecej tego tekupię) Teraz mam Indesit i drzwiczki przekladalem z pół godziny (bez instrukcji bo zginęła i był problem). Generalnie przekladka nie jest ani trudna.

GB

Przełożenie drzwi w lodówce