Przełożenie drzwi w lodówce

Data: 2009-11-19 21:38:43
Autor: Cezar
Przełożenie drzwi w lodówce

Użytkownik "Bbjk" <bajarka@qgazeta.pl> napisał w wiadomości news:he3oum$uu$1inews.gazeta.pl...
Pora zmienić lodówkę, zdecydowaliśmy się na Liebherr CNes 40560, ale drzwi otwierają się po lewej stronie, która nam nie odpowiada - podobno da się je bez problemu przełożyć. Ktoś już to praktykował? I jaki jest poziom hałasu w tych lodówkach (w opisie brak danych)?

Poszukaj w instrukcji czy ta firma nie wymaga aby zrobił to serwis. Kiedyś sie spotkałem z takim zapisem w gwarancji.

Cezar

Data: 2009-11-20 08:19:35
Autor: Bbjk
Cezar pisze:
  > Poszukaj w instrukcji czy ta firma nie wymaga aby zrobił to serwis. Kiedyś
sie spotkałem z takim zapisem w gwarancji.

Dzięki, może tak być w tym przypadku, dowiem się przy zakupie.
--
Basia

Data: 2009-11-20 08:46:02
Autor: Kane
Przełożenie drzwi w lodówce

Poszukaj w instrukcji czy ta firma nie wymaga aby zrobił to serwis. Kiedyś
sie spotkałem z takim zapisem w gwarancji.

Sharp wymaga, kurde ich mać. Oczywiscie nie sprawdzielm tego przed zakupem, niby i tak bym kupil ale... ;)

Pozdrawiam

Kane

Przełożenie drzwi w lodówce