Przełożenie drzwi w lodówce

Data: 2009-11-27 10:15:33
Autor: Chris
Przełożenie drzwi w lodówce
Bbjk nabazgrał:
Pora zmienić lodówkę, zdecydowali¶my się na Liebherr CNes 40560, ale drzwi otwieraj± się po lewej stronie, która nam nie odpowiada - podobno da się je bez problemu przełożyć. Kto¶ już to praktykował? I jaki jest poziom hałasu w tych lodówkach (w opisie brak danych)?

Nie wiem jak ten model ale znajomy z firmy ma Liebhera i strasznie narzeka na hałas.

Co do drzwi to u mnie w Elektroluxie zajeło to ok 15 min :)

--
"Dwie rzeczy s± nieskończone: wszech¶wiat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszech¶wiata." - Albert Einstein.

Przełożenie drzwi w lodówce