Przeludnienie - kolejna ściema...

Data: 2012-03-15 19:47:05
Autor: Mr Bean
Przeludnienie - kolejna ściema...
Toczy się bezlitosna wojna światowa przeciwko Chrześcijaństwu.

Szatański plan eksterminacji Chrześcijaństwa jest podzielony na kilkanaście równoległych frontów.

     walka przeciwko podstawowej komórce społecznej jaką jest rodzina - propagowanie aborcji
     zatruwanie środowiska - wody, powietrza, żywności oraz lekarstw i szczepionek
     demoralizacja seksualna młodzieży doprowadzająca do drastycznego spadku ilości urodzin
     faworyzowanie kobiet poprzez nadanie im większych praw w celu rozbijania małżeństw
     kontrola ideologiczna mediów - forsowanie satanizmu, czarów i okultyzmu - ochrona tych szkodliwych nurtów
     odbieranie wolności, praw oraz świadczeń socjalnych dla Chrześcijan na rzecz mniejszości etnicznych
     mieszanie różnych wyznań i raz w celach ewentualnego wywoływania konfliktów rasowo-religijnych
     stały atak propagandy i nauki przeciwko Słowu Bożemu, Bogu i Chrześcijaństwu
     destabilizacja gospodarcza krajów o białej populacji - sztuczne wytwarzanie kryzysu gospodarczego
     system szkolnictwa wprowadzający pseudo nauki typu - Ewolucja, Wielki Wybuch czy Heliocentryzm.
     blokada wszelkich wynalazków usprawniających życie, zdrowie oraz bezpłatnej energii.

Wszystkie te elementy prowadzą do biologicznego, ekonomicznego oraz moralnego wyniszczania Chrześcijaństwa.

Europa straciła w ostatnich 60 latach co najmniej 60 milionów chrześcijańskiej populacji!

Znacznie więcej w linku - http://www.zbawienie.com/wojna.htm

Data: 2012-03-15 14:13:21
Autor: Olek
Przeludnienie - kolejna ściema...
Ty chyba (np)

Data: 2012-03-15 16:32:46
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-15 12:47, Mr Bean pisze:
Toczy się bezlitosna wojna światowa przeciwko Chrześcijaństwu.

Kto jest przeciwnikiem?

Data: 2012-03-16 06:06:03
Autor: stevep
Dnia 15-03-2012 o 16:32:46 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

W dniu 2012-03-15 12:47, Mr Bean pisze:
Toczy się bezlitosna wojna światowa przeciwko Chrześcijaństwu..

Kto jest przeciwnikiem?

Inni szatani.  ;)

--
stevep

Data: 2012-03-16 13:22:07
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-15 23:53, Mr Bean pisze:
On 15/03/2012 11:32 PM, jadryś wrote:
W dniu 2012-03-15 12:47, Mr Bean pisze:
Toczy się bezlitosna wojna światowa przeciwko Chrześcijaństwu.

Kto jest przeciwnikiem?

Synagoga Szatana.

E tam, to zbyt szerokie pojęcie, a mi chodziło bardziej o konkretne czynniki.

Data: 2012-03-16 19:06:03
Autor: pluton
Przeludnienie - kolejna ściema...

> Synagoga Szatana.

E tam, to zbyt szerokie pojęcie, a mi chodziło bardziej o konkretne
czynniki.

B16 to agent-spioch.

Nullification

Data: 2012-03-16 19:45:59
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-16 19:06, pluton pisze:
[...]

Cześć pluton, znowu na krótkiej przepustce?

Data: 2012-03-16 20:23:17
Autor: pluton
Przeludnienie - kolejna ściema...
Cześć pluton, znowu na krótkiej przepustce?

Ano.  Na dluga nie mozna sobie pozwolic, bo czerwone nienazarte bydlo
i czarne nienazarte bydlo wszystko rozkradna.
Trzeba pilnowac interesu.

Nullification

Data: 2012-03-16 21:03:16
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-16 20:23, pluton pisze:
Cześć pluton, znowu na krótkiej przepustce?

Ano.  Na dluga nie mozna sobie pozwolic, bo czerwone nienazarte bydlo
i czarne nienazarte bydlo wszystko rozkradna.
Trzeba pilnowac interesu.

Myślę że zbyt duży ciężar bierzesz na swoje wątłe barki i stąd te niedomagania intelektu. :-(

Data: 2012-03-16 10:26:52
Autor: abangel666

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jjt232$se1$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-03-15 12:47, Mr Bean pisze:
Toczy się bezlitosna wojna światowa przeciwko Chrześcijaństwu.

Kto jest przeciwnikiem?

"Reduta Maryja"
(czyli świat wg. MaPyska)

USA, żydostwo i postkomuniści
i liberałowie, Owsiak, ateiści,
euroentuzjaści, Unia, telewizja,
Na Maryję! Każdy katolik to przyzna.

Taka eutanazja - to słów przekłamanie!
to jest tak naprawdę: ojców dobijanie.
Aborcja brukselska - to holokaus dzieci,
po którym dzieciątka lądują wśród śmieci.

Prostytucja, Szatan, feminizm, socjalizm
Rosja, pedofilia, homoseksualizm.(1)
Harry Potter, magia, Niemcy, pokemony
Prezydent, okultyzm, Parlament, kondomy.

Czerwonych Pająków bolszewicka mafia,
permisywizm, Strasburg, Urban, pornografia.
I były ksiądz z Łodzi, femistek wiece,
kobiety biznesu i pisma kobiece.

Zmasowany atak na wartości polskie
prowadzą dziś siły masońsko-żydowskie... (2)
           Przeciw nim wzniósł rękę drgającą troszeczkę,
           pan co się przyodział w damską białą kieckę.

           Choć miast armat przy nim jeno Rydzyk luby,
           polski katolicyzm powstrzyma od zguby!
           Z Rodziną Maryja zwycięży szatany
           bezdzietny "ojczólek" w sukienkę ubrany.

abangel666
(marzec 2002)

1) "Pedofilia i homoseksualizm" - w radyju te 2 pojęcia wymieniane są jednym tchem.
2) Wszystkie! wymienione we fraszce "wrogi polskości i katolicyzmu" zaczerpnięte są z audycji radia MaPysk.

Data: 2012-03-16 09:41:15
Autor: whitey
On 16/03/12 05:56, abangel666 wrote:
Prostytucja, Szatan, feminizm, socjalizm
Rosja, pedofilia, homoseksualizm.(1)
Harry Potter, magia, Niemcy, pokemony
Prezydent, okultyzm, Parlament, kondomy.

ten fragmet mi sie najbardzie podoba ;-)

--
whitey

Data: 2012-03-16 13:21:23
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-16 06:56, abangel666 pisze:
[...]

Czyli wszyscy ci co mają odwagę mieć swoje własne zdanie.. ? Ale gdzie tu np. ta wojna z Kościołem np. takiego Owsiaka? Albo homoseksualistów? - których tak samo jak w innych grupach zawodowych, jest pewien odsetek wśród kleru.
E.., myślę że jednak słowo wypowiedzenie wojny w odniesieniu do wszystkich niechętnych kościołowi to jednak przesada. Z drugiej strony nie da się zauważyć Kościół jest jednak bezceremonialnie atakowany.. I muszę przyznać że niezbyt podoba mi się stosowanie wobec księży odpowiedzialności zbiorowej.

Data: 2012-03-16 17:24:10
Autor: abangel666

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jjvb89$8b2$1node2.news.atman.pl...

Czyli wszyscy ci co mają odwagę mieć swoje własne zdanie.. ? Ale gdzie tu np. ta wojna z Kościołem np. takiego Owsiaka? Albo homoseksualistów?

Ja nie twierdze, ze oni walczą z Kościołem; ja tylko piszę, ze Kościół tak głosi.

Z drugiej strony nie da się zauważyć Kościół jest jednak bezceremonialnie atakowany.. I muszę przyznać że niezbyt podoba mi się stosowanie wobec księży odpowiedzialności zbiorowej.

Nie stosuje się tego.
Poza tym jeśli mowa o atakach na Krk to chyba najcięższe ataki prowadzą byli księża i zakonnicy. I nie tylko byli; np. Grzybek w swoim radyju kiedyś powiedział, że 40% polskiego episopatu to Żydzi....

ab.

Data: 2012-03-16 19:46:22
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-16 13:54, abangel666 pisze:
[...]

Wiem, to nie był zarzut wobec Ciebie, tylko ( trochę retoryczne) pytanie do popierających taką postawę ludzi Kościoła.

[...]

Mnie z kolei nie podobają się artykuły w prasie zaczynające się od "ksiądz-złodziej, ksiądz-bandyta, ksiądz-pedofil" itditp. .. W ten sposób obarcza się odpowiedzialnością przede wszystkim środowisko,.

Data: 2012-03-16 22:37:59
Autor: abangel666

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jk01q4$166$1node2.news.atman.pl...

Mnie z kolei nie podobają się artykuły w prasie zaczynające się od "ksiądz-złodziej, ksiądz-bandyta, ksiądz-pedofil" itditp. .. W ten sposób obarcza się odpowiedzialnością przede wszystkim środowisko,.

Nie chodzi tu o środowisko. Chodzi o Kościół jego zachowanie i przepisy. Instytucja ta odgórnie decyzjami chroniła i chroni swoich ludzi-przestępców. Ta firma zresztą sama prowadzi działalność przestępczą. Np. taki JPII... kiedyś kombinowałam, w jakie zbrodnie nie był on zamieszany; wyszło, że chyba tylko w piractwo... więc kim są ludzie (nie tylko duchowni/e) którzy wiedząc to, wciąż służą firmie? Głupcami? Hipokrytani? Cynikami? Psychicznymi?

A swoją drogą, jeśli nastolatek zamiast ganiać za dziewczynami lub piłką, czy wyskoczyć po cichu na piwo; codziennie zapiepsza służyć do koscioła, bo chce być po maturze zamknięty w koszarach seminarium - tzn. że już jest z nim coś nie w porządku.
Nieprawdaż?

ab.

Data: 2012-03-16 16:59:20
Autor: Olek
[...]

Narazie to ty jestes zamieszana w przestepstwa  i do tego cos z toba nie tak bo od dziesieciu  czy wiecej lat cale twoje rzycie to grupa religijna.nic innego w twoim zyciu nie ma ciekawego jak widac.

Data: 2012-03-17 21:00:19
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-16 19:07, abangel666 pisze:
[...]

Myślę że jednak trochę naginasz.. Ludzie kościoła nie są wyjęci spod prawa, i jeżeli który naprawdę popełni przestępstwo, to jednak ląduje w pace. Natomiast nie dziw się że mało kto z wymiaru sprawiedliwości reaguje na te roszczenia sprzed laty pokrzywdzonych przez duchownych katolickich.

[...]

To tylko Twój punkt widzenia, Są na świecie miliony ludzi którzy zgłaszają potrzeby na usługi tej "firmy", i KK wychodzi naprzeciw takim zapotrzebowaniom. I po części nie chodzi tu nawet o Boga a o dawanie złudzenia sensu ludzkiej egzystencji. I do tego żeby głosić wartości które człowieka czynią lepszym.

[...]

Akurat ja też nie rozumiem ludzi wiary,. Pewnie na początku jest to jakiś trans. Później pewnie przychodzi otrzeźwienie i jedni zostają duchownymi dla łatwiejszego życia, drudzy dla chęci niesienia pomocy duchowej potrzebującym, a jeszcze inni odchodzą z Kościoła. Sam odsetek wierzących w piekło, niebo itp sprawy na pewno jest niewielki.

Data: 2012-03-18 09:33:26
Autor: abangel666

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jk2qgq$rq9$1node2.news.atman.pl...

Myślę że jednak trochę naginasz.. Ludzie kościoła nie są wyjęci spod prawa, i jeżeli który naprawdę popełni przestępstwo, to jednak ląduje w pace.

czy ponad 3 tys. zatuszowanych przestępst seksualnych tylko przez biskupa Lawa z Bostonu wystarczy jako argument? odpowiedział za swoje czyny; dostał "karę" od Wojtyły: bogatą parafię w Rzymie, bodajże św. Anny; a prawu amerykańskiemu uciekł.... liczba zatuszowań jest dobrze znana bo bp. prowadził dokumentację.

To tylko Twój punkt widzenia, Są na świecie miliony ludzi którzy zgłaszają potrzeby na usługi tej "firmy",

Bo te potrzeby Krk im wmówił że mają.
Jesteś chirurgiem? To rozwal komuś głowę; potem mu zszyj i będziesz miał zapłatę za usługę.
To jest metoda Krk.

I do tego żeby głosić wartości które człowieka czynią lepszym.

"Głosić", kurde, to by kazdy chciał.... tylko robić nie ma komu.

ab.

Data: 2012-03-19 20:01:36
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-18 06:03, abangel666 pisze:
[...]

To ja się pytam gdzie był amerykański wymiar ścigania i sprawiedliwości gdy te tysiące przestępstw było popełniane? Masz pretensje do bandyty że chodzi na wolności czy do policji?

No i nie bardzo wiem czego oczekiwałaś po Wojtyle? Nie wiesz co jest całą istotą Kościoła Katolickiego? Papież miałby wykazywać się jakąś mściwością?

[...]

To też tylko Twój punkt widzenia.

I do tego żeby głosić wartości które człowieka czynią lepszym.
"Głosić", kurde, to by kazdy chciał.... tylko robić nie ma komu.

ab.

Tu akurat się zgadzam. Najpierw zapracować swoimi rękami na chlebuś dla siebie a dopiero potem oddawanie się swojej pasji krzewienia wiary.

Data: 2012-03-21 11:34:30
Autor: Adramelech
Przeludnienie - kolejna ściema...
jadryś <rg@yachoo.com> Odpowiedz na news:jk7vqh$890$1node2.news.atman.pl:

[...]

A wiec to wina policjanta że gwałci dzieci, a kumple gwałciciela ukrywaja jego przestepstwo?

No i nie bardzo wiem czego oczekiwałaś po Wojtyle? Nie wiesz co jest całą istotą Kościoła Katolickiego? Papież miałby wykazywać się jakąś mściwością?

Istotą kościała katolickiego jest gwałcenie dzieci i młodych mnichów.
Zapoznaj się z traktatem Liber Gomorrhianus Piotra Damianiego króry już w 1049 roku opisywał praktyki pedofilskiej i homoseksualne w kościele.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-03-17 19:26:24
Autor: Adramelech
Przeludnienie - kolejna ściema...
jadryś <rg@yachoo.com> Odpowiedz na news:jjvb89$8b2$1node2.news.atman.pl:

nie da się zauważyć Kościół jest jednak bezceremonialnie atakowany.. I muszę przyznać że niezbyt podoba mi się stosowanie wobec księży odpowiedzialności zbiorowej.

A stosowanej dotychczas przez kościół indywidualnej nieodpowiedzialności polagającej na przenoszeniu do innej parafi takiego pedofilo-księza? Pozdrawiam
--
Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-03-17 21:04:11
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-17 20:26, Adramelech pisze:
[...]

Pedofilia, o ile naprawdę zaistnieje jest karalna w prawie świeckim, i jeżeli naprawdę do niej doszło to nawet sutanna nie obroni przed paką.

Data: 2012-03-18 09:35:23
Autor: abangel666

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jk2qo0$s3q$1node2.news.atman.pl...

Pedofilia, o ile naprawdę zaistnieje jest karalna w prawie świeckim, i jeżeli naprawdę do niej doszło to nawet sutanna nie obroni przed paką.

Właśnie o to chodzi, że połączenie tronu z ołtarzem spowodowało nietykalność duchownych.
Są bardziej nietykalni niż poseł z immunitetem.

ab.

Data: 2012-03-19 20:03:57
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-18 06:05, abangel666 pisze:
[...]

Akurat nie do nich pretensje że niektórzy funkcjonariusze wymiaru sprawiedliwości traktuję ich ulgowo.

Data: 2012-03-18 16:03:12
Autor: Adramelech
Przeludnienie - kolejna ściema...
jadryś <rg@yachoo.com> Odpowiedz na news:jk2qo0$s3q$1node2.news.atman.pl:

[...]

O ile pedofil nie jest chroniony przez swoich kolegów pedofili którzy tuszuja swoje przestepstwa.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-03-21 17:51:32
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-18 17:03, Adramelech pisze:
[...]

Wina policjanta i sędziego że bandyta nie ponosi odpowiedzialności za to co zrobił. Kumple nie mają tu nic do rzeczy, bo niby w jaki sposób mogliby ukryć przestępstwo popełnione na osobach trzecich?

Data: 2012-03-15 17:00:03
Autor: sofu

Użytkownik "Mr Bean" <MrBean@hotmail.com> napisał w wiadomości news:s4Cdnf6tuuEiS_zSnZ2dnUVZ_umdnZ2dwestnet.com.au...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Niezły bełkot, ale można sobie wyobrazić lepszy z zastępami szatnów i złych duchów jawnie atakujacych chrześcijan zwłaszcza gdy bezbronni przebywają w klopach.

sofu

Data: 2012-03-15 21:42:58
Autor: kefirh
Przeludnienie - kolejna ściema...
W dniu 2012-03-15 12:47, Mr Bean pisze:
Toczy się bezlitosna wojna światowa przeciwko Chrześcijaństwu.
[...]
Znacznie więcej w linku - http://www.zbawienie.com/wojna.htm

Gdyby na terytorium Polski skomasować ludność typu Nowy Meksyk lub Nowy Jork, Kalkuta (sam mieszkam w wieżofcu, 40 mkw / 4 osoby x 10 pięter = 1 mkw / osobę) to mogłoby zamieszkać tutaj, odejmując powierzchnię na infrastukturę, ze 30 miliardów ludzi.
Reszta świata to tereny rolnicze i turystyczne bezludzie.

To jest punkt widzenia prola z M4.

Jeśli idzie o gości co w pojedynke "zamieszkują" kilkaset mkw
to to jest problem!

pozdr
k.

Data: 2012-03-16 19:05:08
Autor: pluton
Przeludnienie - kolejna ściema...
Europa straciła w ostatnich 60 latach co najmniej 60 milionów
chrześcijańskiej populacji!

A to wzystko prez ksiendzow, bo oni 'alleluja i od tylu', a z tego
dzieci nie ma.

Nullification

Data: 2012-03-16 21:12:03
Autor: Grzegorz Z.
Mr Bean napisał:

Znacznie więcej w linku - http://www.zbawienie.com/wojna.htm

Czyli to nieprawda że Ziemia ma skończoną powierzchnię.

Szatan-Diabeł zdemaskowany przez brooklyńską gazetkę to sobie wymyślił.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Przeludnienie - kolejna ściema...