Przemarsz wojsk amerykańskich przez Polskę.

Data: 2015-03-19 16:54:06
Autor: WW
Przemarsz wojsk amerykańskich przez Polskę.
Witam

Na przełomie marca i kwietnia przez Polskę i nie tylko, przejedzie kolumna wojsk amerykańskich.
To nie jest dobre.

Pozdrawiam
WW
"Nigdy nie było dobrej wojny i złego pokoju".

Data: 2015-03-19 17:37:39
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:meerf5$4tq$1node1.news.atman.pl...
Witam

Na przełomie marca i kwietnia przez Polskę i nie tylko, przejedzie kolumna wojsk amerykańskich.
To nie jest dobre.

Wolałbyś przemarsz wojsk radzieckich prawda? Chlebem, solą i czerwonymi goździkami bys witał.

MW

Data: 2015-03-19 19:04:46
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.03.2015 o 16:54, WW pisze:
Witam

Na przełomie marca i kwietnia przez Polskę i nie tylko, przejedzie
kolumna wojsk amerykańskich.
To nie jest dobre.

Wolałbyś rosyjskie?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-03-19 19:19:20
Autor: WW
W dniu 2015-03-19 o 19:04, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Jak dorośniesz, to zobaczysz, że świat nie jest czarno biały.
Poruszanie się od "bandy do bandy" jest akceptowalne tylko w przypadku dzieci.

W tym konkretnym przypadku wole, aby żadne obce wojska przez Polskę nie maszerowały/jechały/defilowały, itp - nigdy!

Data: 2015-03-19 12:56:27
Autor: szklanynocnik
 użytkownik WW napisał:

W tym konkretnym przypadku wole, aby żadne obce wojska przez Polskę nie maszerowały/jechały/defilowały, itp - nigdy!

Tak to każdy by chciał, jednak na misje pokojowe po których kamień na kamieniu nie pozostaje - są wysyłani żołnierze polscy.

Czyli jak kalego kopnąć w dupę to źle, ale jak kali kopać
w dupę to dobrze:)

Data: 2015-03-20 09:42:46
Autor: WW
W dniu 2015-03-19 o 20:56, szklanynocnik@gmail.com pisze:
  użytkownik WW napisał:

[...]

Właśnie po raz kolejny toczył się protest tych pokojowych żołnierzy. Poza tym to jada tam na ochotnika i płaca im za to. Zatem to nie żołnierze a najemnicy.

Czyli jak kalego kopnąć w dupę to źle, ale jak kali kopać
w dupę to dobrze:)

Kolejny jadący po bandach. Czy w stosunkach miedzy ludzkich, jedynym system jest kopać, albo być kopanym?

Data: 2015-03-20 11:59:59
Autor: t-1
W dniu 2015-03-20 o 09:42, WW pisze:

Czy w stosunkach miedzy ludzkich, jedynym
system jest kopać, albo być kopanym?

Już w starożytności dowiedziono, jest jeszcze możliwość demonstrowania, że można mocno kopnąć.

Data: 2015-03-20 16:57:28
Autor: Ikselka
Przemarsz wojsk amerykańskich przez Polskę.
Dnia Thu, 19 Mar 2015 12:56:27 -0700 (PDT), szklanynocnik@gmail.com
napisał(a):

Tak to każdy by chciał, jednak na misje pokojowe po których kamień na kamieniu nie pozostaje - są wysyłani żołnierze polscy.

Gdzieś powinni sie szkolić. Od tego są.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-20 18:51:16
Autor: Wiesiaczek
napisał(a):

Tak to każdy by chciał, jednak na misje pokojowe po których kamień na
kamieniu nie pozostaje - są wysyłani żołnierze polscy.

Gdzieś powinni sie szkolić. Od tego są.

Jasne, zabijanie cywilów w krajach arabskich jest doskonałym ćwiczeniem.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-20 18:53:17
Autor: Wiesiaczek
napisał(a):

Tak to każdy by chciał, jednak na misje pokojowe po których kamień na
kamieniu nie pozostaje - są wysyłani żołnierze polscy.

Gdzieś powinni sie szkolić. Od tego są.

Jasne, zabijanie cywili w krajach arabskich (kiedyś nam przyjaznych) jest doskonałym ćwiczeniem.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

Data: 2015-03-20 16:47:35
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 19 Mar 2015 19:19:20 +0100, WW napisał(a):

W tym konkretnym przypadku wole, aby żadne obce wojska przez Polskę nie maszerowały/jechały/defilowały, itp - nigdy!

To, co sobie jakiś niedouczony człowiek uważa, nie ma znaczenia. Mówię
"niedouczony", bo gdybyś znał naszą sytuację geopolityczną oraz podstawy
historii Polski, to byś wiedział, od czego to zależy. Vide sygnaturka!
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-20 18:57:38
Autor: Wiesiaczek
W dniu 20.03.2015 o 16:47, Ikselka pisze:
[...]

Jak się Polacy skurwili to im żadna sytuacja geopolityczna nie pomoże.
Jesteśmy szmatą Europy i świata i z tym trzeba się pogodzić i jakoś żyć, liżąc odbyty naszych Panów.

Data: 2015-03-21 11:24:09
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.03.2015 o 18:57, Wiesiaczek pisze:

Jak się Polacy skurwili to im żadna sytuacja geopolityczna nie pomoże.
Jesteśmy szmatą Europy i świata i z tym trzeba się pogodzić i jakoś żyć,
liżąc odbyty naszych Panów.

Nie sądź innych po sobie, analny wieśniaczku...

Data: 2015-03-20 16:52:00
Autor: Ikselka
[...]

Tylko czerwony :->
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-21 11:21:32
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.03.2015 o 19:19, WW pisze:

[...]

Jak dorośniesz to dowiesz się, że truizmy nie są uniwersalną odpowiedzią.

Poruszanie się od "bandy do bandy" jest akceptowalne tylko w przypadku
dzieci.

Bandy? Hmm... Jakbyś nie był takim patologicznym rusofilem to może miałbyś w sobie dość uczciwości żeby wspomnieć pewien przykład z historii pięknie porównujący jedną "bandę" z drugą bandą... Był sobie jeden kraj, jeden naród. Swego czasu ostro nabroił, zrobiło się duże zamieszanie i w rezultacie część tego kraju gościła u siebie wojska USA, a część - rosyjskie (nominalnie "radzieckie"). Myśmy nazywali ten podzielony kraj RFN oraz NRD.

Czy jesteś w stanie wskazać mi, jakie były różnice pomiędzy RFN i NRD pod względem dobrobytu oraz wolności obywateli?

W tym konkretnym przypadku wole, aby żadne obce wojska przez Polskę nie
maszerowały/jechały/defilowały, itp - nigdy!

Jasne, ja też. Ba, wolałbym żeby w ogóle wojsko nie było potrzebne ani policja, ani szpitale, ani pogotowie ratunkowe... Słyszałeś może o Gruzji czy Ukrainie? I jak "skutecznie" te kraje same broniły się przed Rosyjską inwazją?

Data: 2015-03-19 21:35:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
WW wrote:

Witam

Na przełomie marca i kwietnia przez Polskę i nie tylko, przejedzie
kolumna wojsk amerykańskich.
To nie jest dobre.

Jak nie urok to sraczka albo przemarsz wojsk - raz jednych, raz drugich.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-03-19 14:01:58
Autor: szklanynocnik
użytkownik Jakub A.  Krzewicki napisał:

Jak nie urok to sraczka albo przemarsz wojsk - raz jednych, raz drugich.

Nie słyszałeś deklaracji że polska już nigdy nie będzie sama
pozostawiona?

Nawet na tem okazje tefauen amerykanie kupujo, aby nic
polaków nie denerwowało:) Tylko się cieszyć:)

Data: 2015-03-19 15:32:21
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 19 marca 2015 22:02:00 UTC+1 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
> [...]

pozostawiona?

Nawet na tem okazje tefauen amerykanie kupujo, aby nic
polaków nie denerwowało:) Tylko się cieszyć:)

w 1939 też nie była pozostawiona sama sobie. Niemcom nas zostawili.

Data: 2015-03-20 17:04:01
Autor: Ikselka
Przemarsz wojsk amerykańskich przez Polskę.
Dnia Thu, 19 Mar 2015 15:32:21 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

w 1939 też nie była pozostawiona sama sobie. Niemcom nas zostawili.

Widzisz, jak ty nawet najnowszej historii ani dudu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kalendarium_II_wojny_%C5%9Bwiatowej_%E2%80%93_Europa

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-19 22:10:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
szklanynocnik@gmail.com wrote:

uĹźytkownik Jakub A.  Krzewicki napisał:

[...]

Owszem, można tę sytuację wykorzystać, ale jak znam życie, to Polacy dadzą się wykorzystać. Zaleta G.I. Joe to iż może mniej kłopotliwy od Wańki i mniej spirytu za darmo wyżłopie, ale koniec końców też Zielony Ludzik.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-03-20 09:46:13
Autor: WW
W dniu 2015-03-19 o 22:10, Jakub A. Krzewicki pisze:

 Zaleta G.I. Joe to iż może mniej kłopotliwy od Wańki i
mniej spirytu za darmo wyżłopie.

To nie jest takie oczywiste.

Rosja swoich trzymała w koszarach i nie puszczała na miasto.
Jankesi bedą się wałęsali swobodnie a w razie czego nasza jurysdykcja ich nie obejmuje.
A w to, że to same aniołki, nie uwierzę.

Data: 2015-03-20 10:00:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
WW wrote:

W dniu 2015-03-19 o 22:10, Jakub A. Krzewicki pisze:

 Zaleta G.I. Joe to iĹź moĹźe mniej kłopotliwy od Wańki i
[...]

Widzisz różnicę pomiędzy rozrabianiem w knajpach czy na ulicy a plądrowaniem domów prywatnych?

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-03-20 09:55:38
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-19 o 16:54, WW pisze:
Witam

Na przełomie marca i kwietnia przez Polskę i nie tylko, przejedzie kolumna wojsk amerykańskich.
To nie jest dobre.

I żadnej nadziei że będzie to tylko jednorazowy przemarsz, a potem grzecznie do domciu?

Data: 2015-03-20 16:33:56
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 19 Mar 2015 16:54:06 +0100, WW napisał(a):

Witam

Na przełomie marca i kwietnia przez Polskę i nie tylko, przejedzie kolumna wojsk amerykańskich.
To nie jest dobre.

Lepsz byłaby kolumna wojsk rosyjskich :->

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-20 19:04:48
Autor: Wiesiaczek
W dniu 20.03.2015 o 16:33, Ikselka pisze:
[...]

Żebyś wiedziała...
Miałbym szanse na emeryturę po 60 roku życia...
7 lat robi dużą różnicę.

Data: 2015-03-20 20:07:39
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 20 Mar 2015 19:04:48 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

NO TAK! - zapomniałam, że NIEKTÓRZY w tym nomen omen Układzie (he he)
mieliby szanse...
:-/

7 lat robi dużą różnicę.

Dla mnie różnicę robi życie moich dzieci i wnuków w suwerennej Ojczyźnie
lub życie pod okupacją. Emerytura jest w tym kontekście dla mnie
drugorzędna - emerytury to dosyć nowe zjawisko, kiedyś ich wcale nie było,
a jednak zawsze byli ludzie, którzy mieli honor.

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-21 07:40:38
Autor: Wiesiaczek
W dniu 20.03.2015 o 20:07, Ikselka pisze:
[...]

Bystra riposta, choć niecelna.
Jako człowiek w miarę inteligentny dobrze sobie radziłem w tamtym ustroju jak i w tym, bo chyba to miałaś na myśli. Oczywiście ani wtedy
Zapewniam Cię, ze wielokrotnie bywałem zarówno w krajach wschodnich ani teraz nie korzystałem z pomocy żadnych partii ani służb, o co tak chętnie posądza się ludzi radzących sobie w tamtych czasach.
Do tej pory pracuję jako freelancer (prace inżynieryjno-techniczne) dla firm zagranicznych a to oznacza zarówno niezależność jak i olbrzymie doświadczenie zawodowe, którego nie da się zastąpić żadnymi układzikami.
W każdym razie z podobnymi docinkami możesz się wstrzymać, mnie one nie dotyczą.
Zapewniam Cię, ze wielokrotnie bywałem zarówno w krajach wschodnich (Rosja, Białoruś i inne) jak i zachodnich, afrykańskich i arabskich.
Powyższe pozwala mi na lepszą i świadomą ocenę sytuacji polityczno-gospodarczej Polski bez czerpania wiedzy z naszych propagandowych mediów - ja to znam z autopsji.

[...]

a jednak zawsze byli ludzie, ktĂłrzy mieli honor.

No to może nie wiesz, ale właśnie żyjesz pod okupacją w kraju pozbawionym całkowicie suwerenności. Co więcej, Twoje dzieci nawet nie dowiedzą się, jak to jest żyć w wolnym kraju, no, chyba że wyjadą na zmywak.
No i został jeszcze ten honor.
Nie wiem co Ci tu napisać. Wokół tyle skurwienia zarówno wśród naszych przywódców jak i wśród niższych stopniem obywateli, że o jakichkolwiek oznakach honoru trudno tu cokolwiek powiedzieć.
Sam nasz kraj, jak już tu gdzieś wspomniałem, jest kompletnie skurwiony i już od dawna wiadomo, że jesteśmy prostytutką Europy i świata.
O czym więc tu do mnie rozmawiasz kobieto?

Data: 2015-03-21 07:45:07
Autor: Wiesiaczek
> [...]

Jako człowiek w miarę inteligentny dobrze sobie radziłem w tamtym ustroju jak i w tym, bo chyba to miałaś na myśli. Oczywiście ani wtedy
  ani teraz nie korzystałem z pomocy Ĺźadnych partii ani słuĹźb, o co tak chętnie posądza się ludzi radzących sobie w tamtych czasach.

Data: 2015-03-21 11:25:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.03.2015 o 19:04, Wiesiaczek pisze:
[...]

Putin ci płaci, wieśniaczku, czy po prostu jesteś głupszy od ikselki (a to jest osiągnięcie!)

Data: 2015-03-21 04:45:19
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 21 marca 2015 11:25:01 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
> 7 lat robi dużą różnicę.

Putin ci płaci, wieśniaczku, czy po prostu jesteś głupszy od ikselki (a to jest osiągnięcie!)

Nie napisał nic głupiego. Siedem lat w przypadku emerytury robi kolosalną różnicę. Przy sześćdziesiątce  (kobiety 55) człowiek bez względu na to co robił nie jest bardzo wyeksploatowany, nie dotyczy polityków. Bo oni tak jak więźniowie nic nie robią. Wiem co napisałem bo kilka lat temu okazało się że nie muszę pracować. Mam tyle kasy że bez względu na to ile będę żył to wystarczy i jeszcze powinno trochę zostać. 50 lat miałem jak przeszedłem na taką prywatną emeryturę. Przez sześć lat spałem do takiej godziny o której się sam obudziłem. Mam czas na hobby, nigdzie się nie spieszę, nie mam stresu że konkurencja mnie wygryzie albo że ktoś mnie zwolni z pracy. Nie pracuję zawodowo a raczej hobbystycznie, płacą też mi jakby to ich hobby było. Przez to że nie mam parcia na kasę jestem nie do zwolnienia chociaż nikomu bez wazeliny w dupę nie wchodzę. Patrzę na rówieśników. Przez te 6 lat w czasie których już nie pracowałem moja biodegradacja przebiega dużo wolniej niż u nich. 60 lat i emerytura dla faceta to jest w sam raz. Dla kobiet 5 mniej bo one przez to że rodzą dzieci są bardziej wyeksploatowane. Człowiek był zaprojektowany na 40-45 lat życia. Dzięki dobrym warunkom życia tam gdzie jest cywilizacja dało się wydłużyć długość życia. W biednych państwach III świata przewidywany czas życia w dalszym ciągu ledwo przekracza 40 lat. Wbrew temu co by się mogło wydawać na emeryturze nie potrzeba dużo pieniędzy na życie. Do obliczeń kiedy mogę sobie pozwolić na nic nie robienie przyjąłem jakąś kwotę. Okazała się ponad dwa razy za duża.

Data: 2015-03-21 12:17:06
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-21 o 11:25, Andrzej Lawa pisze:

Putin ci płaci, wieśniaczku, czy po prostu jesteś głupszy od ikselki (a to jest osiągnięcie!)

Jednak to akurat z tobą coś jest intelektualnie nie tak. Gdzie ty kiedykolwiek spotkałeś się z sytuacja że ktoś komuś płaci za mówienie czy pisanie prawdy?

Data: 2015-03-21 06:05:18
Autor: Dmitrii Ząbelin
Przemarsz wojsk amerykańskich przez Polskę.
Amerykańscy żołnierze - dodatkowa osłona. Bardzo lubię Amerykanów, że są fajne chłopaki. A sprawa jest, że myśli to samo o nas, więc amerykańskich żołnierzy sprawia, że czuję się bezpieczniej. Takie jest moje zdanie.

Data: 2015-03-21 09:13:37
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 21 marca 2015 14:05:19 UTC+1 użytkownik Dmitrii Ząbelin napisał:
Amerykańscy żołnierze - dodatkowa osłona. Bardzo lubię Amerykanów, że są fajne chłopaki. A sprawa jest, że myśli to samo o nas, więc amerykańskich żołnierzy sprawia, że czuję się bezpieczniej. Takie jest moje zdanie.

Ja też ich lubię jak są za oceanem. Do żołnierzy nic nie mam. Mam za to do ich wysokich dowódców i przywódcy. Bo to pojeby większe niż pan Putin. Przywódcom amerykańskim się pojebało i wydaje im się że uchronią amerykańską gospodarkę przed upadkiem jeśli będą wywoływali wojny. A na wojnie zarabia się tylko jeśli się jest stroną sprzedającą broń walczącym. Takie jest moje zdanie i będę go bronił jak prywatnej niepodległości, prywatnej wolności i prywatnego pełnego brzucha. Na razie mamy do czynienia z cudem. Arabskie pojeby nie biorą na polakach odwetu za więzienia w jakich w Polsce przetrzymywano ich towarzyszy broni.

Przemarsz wojsk amerykańskich przez Polskę.