Przemarsz wojsk amerykańskich przez Polskę.

Data: 2015-03-20 16:33:56
Autor: Ikselka
Przemarsz wojsk amerykańskich przez Polskę.
Dnia Thu, 19 Mar 2015 16:54:06 +0100, WW napisał(a):

Witam

Na przełomie marca i kwietnia przez Polskę i nie tylko, przejedzie kolumna wojsk amerykańskich.
To nie jest dobre.

Lepsz byłaby kolumna wojsk rosyjskich :->

--

Ikselka
na jego siły i ¶rodki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co

Data: 2015-03-20 19:04:48
Autor: Wiesiaczek
W dniu 20.03.2015 o 16:33, Ikselka pisze:
[...]

Żebyś wiedziała...
Miałbym szanse na emeryturę po 60 roku życia...
7 lat robi dużą różnicę.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z podkarpackiej wsi)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-20 20:07:39
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 20 Mar 2015 19:04:48 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

Żeby¶ wiedziała...
Miałbym szanse na emeryturę po 60 roku życia...

NO TAK! - zapomniałam, że NIEKTÓRZY w tym nomen omen Układzie (he he)
mieliby szanse...
:-/

7 lat robi duż± różnicę.

Dla mnie różnicę robi życie moich dzieci i wnuków w suwerennej OjczyĽnie
lub życie pod okupacj±. Emerytura jest w tym kontek¶cie dla mnie
drugorzędna - emerytury to dosyć nowe zjawisko, kiedy¶ ich wcale nie było,
a jednak zawsze byli ludzie, którzy mieli honor.

Data: 2015-03-21 07:40:38
Autor: Wiesiaczek
W dniu 20.03.2015 o 20:07, Ikselka pisze:
[...]

Bystra riposta, choć niecelna.
Jako człowiek w miarę inteligentny dobrze sobie radziłem w tamtym ustroju jak i w tym, bo chyba to miałaś na myśli. Oczywiście ani wtedy
Zapewniam Cię, ze wielokrotnie bywałem zarówno w krajach wschodnich ani teraz nie korzystałem z pomocy żadnych partii ani służb, o co tak chętnie posądza się ludzi radzących sobie w tamtych czasach.
Do tej pory pracuję jako freelancer (prace inżynieryjno-techniczne) dla firm zagranicznych a to oznacza zarówno niezależność jak i olbrzymie doświadczenie zawodowe, którego nie da się zastąpić żadnymi układzikami.
W każdym razie z podobnymi docinkami możesz się wstrzymać, mnie one nie dotyczą.
Zapewniam Cię, ze wielokrotnie bywałem zarówno w krajach wschodnich (Rosja, Białoruś i inne) jak i zachodnich, afrykańskich i arabskich.
Powyższe pozwala mi na lepszą i świadomą ocenę sytuacji polityczno-gospodarczej Polski bez czerpania wiedzy z naszych propagandowych mediów - ja to znam z autopsji.

7 lat robi dużą różnicę.

Dla mnie różnicę robi życie moich dzieci i wnuków w suwerennej Ojczyźnie
lub życie pod okupacją. Emerytura jest w tym kontekście dla mnie
drugorzędna - emerytury to dosyć nowe zjawisko, kiedyś ich wcale nie było,
a jednak zawsze byli ludzie, ktĂłrzy mieli honor.

No to może nie wiesz, ale właśnie żyjesz pod okupacją w kraju pozbawionym całkowicie suwerenności. Co więcej, Twoje dzieci nawet nie dowiedzą się, jak to jest żyć w wolnym kraju, no, chyba że wyjadą na zmywak.
No i został jeszcze ten honor.
Nie wiem co Ci tu napisać. Wokół tyle skurwienia zarówno wśród naszych przywódców jak i wśród niższych stopniem obywateli, że o jakichkolwiek oznakach honoru trudno tu cokolwiek powiedzieć.
Sam nasz kraj, jak już tu gdzieś wspomniałem, jest kompletnie skurwiony i już od dawna wiadomo, że jesteśmy prostytutką Europy i świata.
O czym więc tu do mnie rozmawiasz kobieto?

Data: 2015-03-21 07:45:07
Autor: Wiesiaczek
> [...]

Jako człowiek w miarę inteligentny dobrze sobie radziłem w tamtym ustroju jak i w tym, bo chyba to miałaś na myśli. Oczywiście ani wtedy
  ani teraz nie korzystaĹ‚em z pomocy ĹĽadnych partii ani sĹ‚uĹĽb, o co tak chÄ™tnie posÄ…dza siÄ™ ludzi radzÄ…cych sobie w tamtych czasach.

Data: 2015-03-21 11:25:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.03.2015 o 19:04, Wiesiaczek pisze:
[...]

Putin ci płaci, wie¶niaczku, czy po prostu jeste¶ głupszy od ikselki (a to jest osi±gnięcie!)

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-03-21 04:45:19
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 21 marca 2015 11:25:01 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
> 7 lat robi duż± różnicę.

Putin ci płaci, wie¶niaczku, czy po prostu jeste¶ głupszy od ikselki (a to jest osi±gnięcie!)

Nie napisał nic głupiego. Siedem lat w przypadku emerytury robi kolosaln± różnicę. Przy sze¶ćdziesi±tce  (kobiety 55) człowiek bez względu na to co robił nie jest bardzo wyeksploatowany, nie dotyczy polityków. Bo oni tak jak więĽniowie nic nie robi±. Wiem co napisałem bo kilka lat temu okazało się że nie muszę pracować. Mam tyle kasy że bez względu na to ile będę żył to wystarczy i jeszcze powinno trochę zostać. 50 lat miałem jak przeszedłem na tak± prywatn± emeryturę. Przez sze¶ć lat spałem do takiej godziny o której się sam obudziłem. Mam czas na hobby, nigdzie się nie spieszę, nie mam stresu że konkurencja mnie wygryzie albo że kto¶ mnie zwolni z pracy. Nie pracuję zawodowo a raczej hobbystycznie, płac± też mi jakby to ich hobby było. Przez to że nie mam parcia na kasę jestem nie do zwolnienia chociaż nikomu bez wazeliny w dupę nie wchodzę. Patrzę na rówie¶ników. Przez te 6 lat w czasie których już nie pracowałem moja biodegradacja przebiega dużo wolniej niż u nich. 60 lat i emerytura dla faceta to jest w sam raz. Dla kobiet 5 mniej bo one przez to że rodz± dzieci s± bardziej wyeksploatowane. Człowiek był zaprojektowany na 40-45 lat życia. Dzięki dobrym warunkom życia tam gdzie jest cywilizacja dało się wydłużyć długo¶ć życia. W biednych państwach III ¶wiata przewidywany czas życia w dalszym ci±gu ledwo przekracza 40 lat. Wbrew temu co by się mogło wydawać na emeryturze nie potrzeba dużo pieniędzy na życie. Do obliczeń kiedy mogę sobie pozwolić na nic nie robienie przyj±łem jak±¶ kwotę. Okazała się ponad dwa razy za duża.

Data: 2015-03-21 12:17:06
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-21 o 11:25, Andrzej Lawa pisze:

Putin ci płaci, wie¶niaczku, czy po prostu jeste¶ głupszy od ikselki (a to jest osi±gnięcie!)

Jednak to akurat z tob± co¶ jest intelektualnie nie tak. Gdzie ty kiedykolwiek spotkałe¶ się z sytuacja że kto¶ komu¶ płaci za mówienie czy pisanie prawdy?

Przemarsz wojsk amerykańskich przez Polskę.