[TV] Przemek Saleta: Najcięższe zadania: PKP CARGO

Data: 2016-03-03 16:31:30
Autor: TheGhost
[TV] Przemek Saleta: Najcięższe zadania: PKP CARGO
W tym odcinku
Przemek dołączy do zespołu PKP Cargo. Były sportowiec zobaczy, jak się ustala trasy. Siądzie też za sterami pociągu i będzie asystował przy naprawie lokomotywy.

Moja lokomotywa ma osprzęt SHIMANO, tyle że po zimie wsiadając na nią mam wrażenie jak bym jechał Golfem z silnikiem 125P

Pozdrawiam, M.

BTW: wiem, że wstyd sie przyznać. Na wiosnę postaram się wrócić do formy. Póki co mam też dwa rowerki na serwisie ino czasu brak :-)

Data: 2016-03-04 10:58:25
Autor: JDX
On 2016-03-03 16:31, TheGhost wrote:
[...]
Moja lokomotywa ma osprzęt SHIMANO, tyle że po zimie wsiadając na nią
mam wrażenie jak bym jechał Golfem z silnikiem 125P
Znaczy się tak dobrze? :-D Bo Golf II z dieslem 1.6 to muł w porównaniu
do kredensa ze standardowym silnikiem 1.5. Pod względem mułowatości IMO
śmiało może konkurować z maluchem. :-D

[TV] Przemek Saleta: Najcięższe zadania: PKP CARGO