Przemek za burta?

Data: 2010-01-06 15:28:46
Autor: =heÂŽsk=
Przemek za burta?
Prezes wykopal budowniczego peronu we Wloszczowej!
Komu prezes ratuje tylek - Przemyslawowi czy sobie ?

Data: 2010-01-06 06:35:23
Autor: Hans Kloss
peło marzy ;))
On 6 Sty, 15:28, =heÂ(R)sk= <full EURO bigbred...@interia.pl> wrote:

Prezes wykopal budowniczego peronu we Wloszczowej!
Komu prezes ratuje tylek - Przemyslawowi czy sobie ?

Peło marzy, żeby było miło
Peło marzy, żeby się spełniło
Do pełoskich marzeń dorzućmy jeszcze to:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/5,80293,7425598,Przemyslaw_Gosiewski_zostanie_wiceszefem_PiS__ZDJECIA_.html
Żeby do kosmosu doszedło (dla niedomyślnych- próbka pełogramatyki)
się na pieszo ;))
J-23

Data: 2010-01-06 15:47:34
Autor: =heÂŽsk=
peło marzy ;))
On Wed, 6 Jan 2010 06:35:23 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

> Prezes wykopal budowniczego peronu we Wloszczowej!
> Komu prezes ratuje tylek - Przemyslawowi czy sobie ?

 faktem jest, ze przemcio idzie w odstawke ;o)))

Data: 2010-01-06 13:27:10
Autor: Hans Kloss
peło marzy ;))
On 6 Sty, 15:47, =heÂŽsk= <full bigbred...@interia.pl> wrote:

 faktem jest, ze

...tak tak, wiemy,  że PiS się rozpada, stoi na skraju przepaści,
strzela sobie w stopę i ogólnie cienko przędzie w pepegach i w
klarysewie, recytując częstochowskie rymy bliżej nieznanego grafomana
Mickiewicza. Natomiast partia mira grzecha zbycha i zdzicha w
sądaszach wygrywa o piec długości nad konkurencją powoli zbliżając sie
do 200% normy..tfu, poparcia chciałem napisać.
J-23

Data: 2010-01-07 11:45:10
Autor: % =heÂŽsk=
peło marzy ;))
On Wed, 6 Jan 2010 13:27:10 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  faktem jest, ze

..tak tak, wiemy,  że PiS się rozpada,

 raczej nie. ale jezeli nie pozbedzie sie szybko prezesa - tak.

stoi na skraju przepaści,

 prezes - tak

strzela sobie w stopę i ogólnie cienko przędzie w pepegach i w

 prezes pozbywa sie niewygodnych ?

klarysewie, recytując częstochowskie rymy bliżej nieznanego grafomana
Mickiewicza.

 w klaryswie prezes ukonczyl 2-tygodniowy kurs ekonomii
 co pozwala mu na zabieranie glosu na kazdy temat.
 przykladem byla genialna wprost propozycja na poczatku kryzysu.
 prezes zaproponowal zadluzenie panstwa by ratowac miejsca pracy.
 gdyby angol posluchal prezesa lezelibysmy dzis i kwiczeli.

Natomiast partia mira grzecha zbycha i zdzicha w
sądaszach wygrywa o piec długości nad konkurencją

 liczymy wg dlugisci prezesa czy sredniej? sondaze to lipa.

powoli zbliżając sie do 200% normy..tfu, poparcia chciałem napisać.

 boli, co ? ;o)))

Data: 2010-01-06 15:36:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Przemek za burta?

"=heRsk=" <fullbigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
Prezes wykopal budowniczego peronu we Wloszczowej!
Komu prezes ratuje tylek - Przemyslawowi czy sobie ?

-
irdjtjo tn łiinzą tyrmaogoun nh  rn io eu n(t5KstjR
a il lzyeet ópri sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

   Byles w tej Wloszczoej i widziales ten
   peron na wlasne oczy, Skalimowski?

   AR

Data: 2010-01-06 15:48:18
Autor: =heÂŽsk=
Przemek za burta?
On Wed, 6 Jan 2010 15:36:01 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

   Byles w tej Wloszczoej i widziales ten
   peron na wlasne oczy, Skalimowski?

 widzialem wolodia, ty stary komuchu ;o)))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-06 15:55:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Przemek za burta?

<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

>    Byles w tej Wloszczoej i widziales ten
>    peron na wlasne oczy, Skalimowski?

 widzialem wolodia, ty stary komuchu ;o)))

> [...]

   Masz wlasne rtefakty z tej przygody?

  AR

Data: 2010-01-06 18:36:27
Autor: = heÂŽsk =
Przemek za burta?
On Wed, 6 Jan 2010 15:55:00 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

>  widzialem wolodia, ty stary komuchu ;o)))

   Masz wlasne rtefakty z tej przygody?

 nie pracowalem tam gdzie ty wiec nie sporzadzalem raportow.

--

 HeSk

Data: 2010-01-06 15:54:16
Autor: cirrus
Przemek za burta?
Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:de79k51kg0qdibmdgptoilc0ur7aeg6kti4ax.com...
Prezes wykopal budowniczego peronu we Wloszczowej!
Komu prezes ratuje tylek - Przemyslawowi czy sobie ?
-
irdjtjo tn łiinzą tyrmaogoun nh  rn io eu n(t5KstjR
a il lzyeet ópriis
t/ewt.p

I jemu i sobie.

--