Przemeldowanie w odrębie gminy

Data: 2011-01-14 12:06:52
Autor: witek
Przemeldowanie w odrębie gminy
On 1/14/2011 5:38 AM, bilbo wrote:
Witam,
planuję w najbliższych miesiącach przemeldować się do innego mieszkania,
znajdującego się w obrębie tej samej gminy. Czy będzie się to wiązało z
koniecznością mojej osobistej wizyty w urzędzie miasta? Czy będę musiał
wymienić dowód osobisty? Jako osoba niepełnosprawna mam duże kłopoty z
dotarciem do urzędów, zwłaszcza zimą, nie jestem zbyt mobilny. Krótko
mówiąc, czy można przemeldowanie załatwić pozostając w mieszkaniu?
Pozdrawiam
Lech

dzwoniłeś do urzędu gminy zapytać?

Przemeldowanie w odrębie gminy