Przemetkowanie towaru grzywna

Data: 2013-09-09 13:50:12
Autor: Liwiusz
Przemetkowanie towaru grzywna
W dniu 2013-09-09 13:47, michaloos881@gmail.com pisze:
Witam

Pierwszy raz wpadł mi do glowy głupi pomysł w hipermarkecie odnośnie przemetkowania towaru,

Zmieniałeś kody kreskowe?

>no i stało się , ochrona z monitoringu wychwyciła mój występek, po zrobieniu zakupów zostałem zaprowadzony do osobnego pomieszczenia, sprawę chcieli załatwić polubownie, ja zgodziłem się, miałem zapłacić różnicę 23 złotych, nie wiem jakim cudem nagle ochroniarze się zmienili i okazało się , że jednak została wezwana policja. Po ich przybyciu wlepiono mi mandat za 300 zł , jednakże wypisali, iż była to kradzież, pomimo tego , iż niczego nie  ukradłem, gdyż towar został w sklepie na miejscu, z uwagi na to że chciałem zapłacić za różnicę, ale go pozostawić gdyż okazało się na dodatek, że miał wadę. Kwota za towar została zapłacona, ale nie zwrócona. Czy w takim przypadku  mogę odwołać się od mandatu, który został wg mnie błędnie opisany, gdyż niczego nie ukradłem?

Nie ma możliwości w tym przypadku odwołania się od przyjętego mandatu.

--
Liwiusz

Data: 2013-09-09 04:54:41
Autor: michaloos881

Data: 2013-09-10 00:23:27
Autor: Kukus Minipalus

"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:l0kclm$ia0$1node1.news.atman.pl...
> [...]

Nie ma możliwości w tym przypadku odwołania się od przyjętego mandatu.

Ja nie mogę, co to za świat. Pierdolony złodziej uważa, że niczego nie ukradł, bo go złapali.
 Do tego skomle, że go tak bardzo żle potraktowali i dali mandat.
A później ludzie sie dziwią, że są tacy co chętnie by wprowadzili szariat i takim kutasom obcinali łapy.

A tu na grupie wielka dyskusja - nikt nie powie złodziejowi - spierdalaj złodzieju!

Data: 2013-09-10 08:00:45
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail dudusmalolepszy@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A tu na grupie wielka dyskusja - nikt nie powie złodziejowi - spierdalaj złodzieju!

Przeciez mu powiedziano.
Tylko moze nie koniecznie takim językiem.

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2013-09-10 11:17:02
Autor: Kukus Minipalus

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:10092013.194276B3budzik61.poznan.pl...
[...]

Ale może właśnie dopiero taki język do nich dociera? Bo bezstresowe wychowanie
już przyniosło wspaniałe efekty....

Data: 2013-09-10 11:20:42
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 10.09.2013 11:17, Kukus Minipalus pisze:

[...]

Budzik jest gorącym zwolennikiem wychowywania bezstresowego.

Data: 2013-09-10 14:00:44
Autor: Budzik
[...]

Może.
Ale jak do niego nie dotrze, to w koncu trafi na policjanta, który mu to wytłumaczy "wystawiając odpowiedni mandat".

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2013-09-10 17:45:34
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 10.09.2013 16:00, Budzik pisze:

Ale jak do niego nie dotrze, to w koncu trafi na policjanta, który mu to
wytłumaczy "wystawiając odpowiedni mandat".

No, za oszustwo to nie mandat tylko już prokurator i ewentualnie dobrowolne poddanie się karze.

Data: 2013-09-10 17:00:54
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail alawa.news@lechistan.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ale jak do niego nie dotrze, to w koncu trafi na policjanta, który mu to
wytłumaczy "wystawiając odpowiedni mandat".

No, za oszustwo to nie mandat tylko już prokurator i ewentualnie dobrowolne poddanie się karze.

Dlatego mandat w cudzysłowie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2013-09-10 21:54:49
Autor: Kukus Minipalus

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:10092013.0C4ED0E7budzik61.poznan.pl...
[...]

Tak, tylko jak wszyscy będą do niego tak się przytulasiać, głaskać po główce -
- "biedny złodziejek, dajmy mu cukierka" to może zanim się znajdzie ten policjant,
nasz kolega kogoś pobije, zgwałci albo zabije.
Zmieniłem nalepkę z ceną na towarze - nic mi nie zrobili. Ludkowei na usenecie też
nic tak szczególnie złego w tym nie widzieli. No to może teraz przywale temu koleżce z IPhonem
w ryło? Fajny IPhon. A ta laska ma takie fajne cyce, może ją przelecę w sąsiednich krzakach?
Przecież to nic takiego. Ja jej tylko chciałem dobrze zrobić. A ten facet co się wtrąca? Kosą go pod żebro, gnoja.
Chłopaki w usenecie doradzą jak tu go oskażyć o napad, coby mnie się nic nie stało?
Już teraz strach wieczorem wyjść na ulicę, a jak będzie więcej takich budzików, to
ONI będą wchodzić sami do twojego mieszkania.
Mechaniczna Pomarańcza się kłania...

Przemetkowanie towaru grzywna