Przemetkowanie towaru grzywna

Data: 2013-09-09 08:46:58
Autor: michaloos881
Przemetkowanie towaru grzywna
Za "idiotę" też można zrobić postępowanie i zabulić , a w sieci nie jest się do końca anonimowym.

Data: 2013-09-10 09:35:32
Autor: Maciek
W dniu 2013-09-09 17:46, michaloos881@gmail.com pisze:
Za "idiotę" też można zrobić postępowanie i zabulić , a w sieci nie jest się do końca anonimowym.
Spróbuj :->

Maciek

Data: 2013-09-10 09:51:44
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.09.2013 17:46, michaloos881@gmail.com pisze:
Za "idiotę" też można zrobić postępowanie i zabulić , a w sieci nie jest się do końca anonimowym.

Ja się podpisuję dość dokładnie, idioto, więc "Go ahead! Make my day!".

Jeszcze doniosę prokuratorowi, że popełniłeś tak na prawdę oszustwo i powinieneś siedzieć.

Data: 2013-09-10 08:18:57
Autor: michaloos881
W dniu wtorek, 10 września 2013 09:51:44 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]

Jeszcze doniosę prokuratorowi, że popełniłeś tak na prawdę oszustwo i powinieneś siedzieć.

A kto Cię tam wie, może masz zmyślone dane i przestań używać zwrotów, jakimi się zwracają do Ciebie

Data: 2013-09-10 17:39:36
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 10.09.2013 17:18, michaloos881@gmail.com pisze:
[...]

Nie wysilaj się na żałosną projekcję... Gdybyś nie był idiotą wiedziałbyś, że moje dane muszą być prawdziwe.

PS: no zrób postępowanie, oszuście i złodzeju, dalej!

Data: 2013-09-10 11:29:47
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Przemetkowanie towaru grzywna
W dniu 10.09.2013 09:51, Andrzej Lawa pisze:
na prawdę

Hm....

--
Przemysław Adam Śmiejek