Przemiana Giertycha

Data: 2009-10-05 19:51:13
Autor: 954
Przemiana Giertycha
No popatrzcie qrwa jak to Giertych i Karpiniuk  wsi24 sobie z dziubków spijają.
Karpiniuk : "Panie mecenasie"
Giertych o Tusku : "Pan Pemier Donald Tusk" - to już nie ciamciaramcia ???

Ale sie pokemony ubsrywają ze strachu a jednocześnie pozostaje pytanie :
co tam qrwa jeszcze CBA nagrało ???

A wsi24 już parasol rozpostarło na powrót na POjebami.
Czyżby w sobotę na konfie Drzewieckiego ktoś w stacji pomylił kaczora z donaldem ?

Aha byłbym zapomniał : Kurski został zatrzymany !
Co prawda przez drogówkę przekroczenie prędkości - ale zawsze :-)

To tyle
Marek

Data: 2009-10-05 20:02:16
Autor: abc
Przemiana Giertycha
Nie przejmuj się tym tak bardzo. Popisy tubylczych  "polityków" mają na celu zapewnić rozrywkę dla ludu.  Oni nie mają żadnej realnej władzy.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-10-05 11:07:53
Autor: Antenka
Przemiana Giertycha
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Święta prawda - nie ma! :) "A bramy piekielne go nie przemogą".

Antenka

Data: 2009-10-05 20:11:40
Autor: abc
Przemiana Giertycha
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Święta prawda - nie ma! :) "A bramy piekielne go nie przemogą".

Antenka

:-))))))))))))))))))))))))))))
Amen!

Data: 2009-10-05 20:41:40
Autor: 954
Przemiana Giertycha

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hade2d$elv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Aaa :-)

Data: 2009-10-06 05:39:31
Autor: cirrus
Przemiana Giertycha
Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:hadbmn$bhu$1news.onet.pl...
[...]

Tak to sobie kaczy chuj dobierał koalicjantów, teraz pewnie Chlebowski i Drzewiecki zaczną nadawać na Tuska.

--
stevep

Przemiana Giertycha