Przemoc wśród par lesbijskich jest dotkliwa

Data: 2013-02-21 21:28:52
Autor: abc
Przemoc wśród par lesbijskich jest dotkliwa
Winnymi zbrodni zamordowania 4-letniego Jandre Botha uznał sąd parę
lesbijek Engeline de Nysschen (33) oraz Hanelie Botha (31) - matkę dziecka.
Chłopiec zginął z rąk kochanki matki za to, że nie chciał mówić do niej
"tatusiu".

Dziecko przed śmiercią doświadczyło urazów czaszki, mózgu, połamania
kości nóg, obojczyka, rąk i miednicy. Matka chłopca twierdziła, że doznał on
wypadku podczas kąpieli. Prof. Mohammed Dada ocenił jednak urazy jako
porównywalne z upadkiem z drugiego piętra.

Ojciec dziecka, obecny na rozprawie, dowiedział się o maltretowaniu
syna przez lesbijską kochankę jego byłej żony w dniu śmierci dziecka, 12
czerwca 2003. O tym, że czterolatek bity jest za odmowę zwracania się do de
Nysschen "tatusiu" wiedzieli wcześniej znajomi lesbijek.

Statystyki wykazują, że przemoc domowa wśród par lesbijskich jest
częstsza i bardziej dotkliwa niż w jakichkolwiek innych konfiguracjach
związków.

Więcej
http://www.iol.co.za/news/south-africa/lesbian-couple-guilty-of-gruesome-murder-1.270415

Data: 2013-02-21 12:46:14
Autor: glob
Przemoc wśród par lesbijskich jest dotkliwa
On 21 Lut, 21:28, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Winnymi zbrodni zamordowania 4-letniego Jandre Botha uzna s d par
lesbijek Engeline de Nysschen (33) oraz Hanelie Botha (31) - matk dziecka.
Ch opiec zgin z r k kochanki matki za to, e nie chcia m wi do niej
"tatusiu".

Dziecko przed mierci do wiadczy o uraz w czaszki, m zgu, po amania
ko ci n g, obojczyka, r k i miednicy. Matka ch opca twierdzi a, e dozna on
wypadku podczas k pieli. Prof. Mohammed Dada oceni jednak urazy jako
por wnywalne z upadkiem z drugiego pi tra.

Ojciec dziecka, obecny na rozprawie, dowiedzia si o maltretowaniu
syna przez lesbijsk kochank jego by ej ony w dniu mierci dziecka, 12
czerwca 2003. O tym, e czterolatek bity jest za odmow zwracania si do de
Nysschen "tatusiu" wiedzieli wcze niej znajomi lesbijek.

Statystyki wykazuj , e przemoc domowa w r d par lesbijskich jest
cz stsza i bardziej dotkliwa ni w jakichkolwiek innych konfiguracjach
zwi zk w.

Wi cejhttp://www.iol.co.za/news/south-africa/lesbian-couple-guilty-of-grues...

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

http://bi.gazeta.pl/im/af/4e/c0/z12603055M,Proba-spektaklu-- Gniew-dzieci.jpg

Data: 2013-02-21 21:47:58
Autor: u2
W dniu 2013-02-21 21:46, glob pisze:
On 21 Lut, 21:28, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

http://bi.gazeta

Lubisz ruchac w odbytnice, co glomb ? ...-;)

Data: 2013-02-21 21:50:06
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-02-21 21:46, glob pisze:
On 21 Lut, 21:28, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

http://bi.gazeta

Lubisz ruchac w odbytnice, co glomb ? ...-;)

Dodam to :)

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-21 13:39:05
Autor: glob
Przemoc wśród par lesbijskich jest dotkliwa
On 21 Lut, 21:50, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
u2 napisa :

> Lubisz ruchac w odbytnice, co glomb ? ...-;)

Dodam to :)

--
"We are controlling the transmission"

Zdjęcia ze spektaklu GNIEW DZIECI.....

Szokujecie już
 samą scenografią: wiszącymi na ścianie nagimi lalkami z rozłożonymi
 nogami. Fragment spektaklu, który widzieliśmy na próbie, też był
 wstrząsający, np. scena, w której ksiądz rozbiera leżącego na
kolanach
 chłopca (granego przez dorosłego aktora). W innej ksiądz klepie
dzieci
 po pupach, rechocząc obrzydliwie, że wszystkie ich grzechy idą do
 nieba...

 - Dosłowność przenika się w tym spektaklu z symbolem, groteską. Dla
 mnie akurat ta scena księdza z dzieckiem na kolanach nie jest
wyuzdana
 czy dosłowna, ale bardzo poetycka. Taka jest moja estetyka i będę
jej
 bronił. Wierzę, że zarówno de Sade, jaki i Pasolini są poetami. W
 mówieniu o pedofilii używamy środków teatralnych - całość zatopiona
 jest w koszmarnym śnie dziecka. To, co się dzieje, wydaje się tak
 nieprawdopodobne, jak baśnie braci Grimm. To trochę metafora tego,
że
 Kościół odcinał się od tematu pedofilii, przedstawiał go jako wymysł
 grupki nawiedzonych kłamców i wrogów wiary. Może jest ten spektakl
 trochę okrutny, trochę wyuzdany, może przypomina bajkę...

Zrezygnowaliście z udziału dzieci w tej "bajce".

 - To byłoby zbyt skomplikowane, by angażować 9-14-latków. Dlatego
 poszukiwaliśmy osób o dziecięcych rysach twarzy. Mieliśmy trójkę
 studentów PWST, ale dwójka z nich odmówiła współpracy po rozmowie ze
 swoimi profesorami. Zastąpiliśmy ich amatorami. Wcześniej jeden z
 aktorów też zrezygnował ze względu na swą religijność. Rozumiem,
choć
 my nie obrażamy wiary, mówimy o problemie.

Chcesz tym spektaklem zabrać głos w dyskusji na temat pedofilii w
 Kościele?

 - Nie chcę, by nasz spektakl był odczytywany jako sztuka
 zaangażowana. Jesteśmy teatrem, nie wychodzimy na ulice ze
 sztandarami, nie walczymy z Kościołem, to nie jest spektakl, pod
 którym mógłby się podpisać Ruch Palikota.

 Zrobiłem tę sztukę również ze względu na wątki prywatne. Sam
 opiekowałem się kimś, kto był wychowany w prowadzonym przez księdza
 sierocińcu. Wyrządzono mu tam olbrzymią krzywdę. Choć teraz ma ponad
 20 lat, wciąż nie jest w stanie po tamtych wydarzeniach się
odnaleźć.
 Jedna z osób zaangażowanych w ten spektakl pierwszy seks przeżyła
 właśnie z księdzem, który był przyjacielem rodziny.

 Wierzę, że taki teatr jak nasz jest potrzebny. O ile czasem mamy
 problemy ze sprzedażą biletów na spektakle mieszczańskie, takie
jakie
 mogłyby iść np. w Teatrze Ludowym, o tyle np. "Lubiewo", oparte na
 powieści gejowskiej przyciągnęło tłumy. "Gniew dzieci" też już budzi
 ogromne zainteresowanie. Sam mam obawy, czy niektóre sceny są
słuszne,
 czy nie są zbyt prowokacyjne. Nie chciałem gnoić Kościoła, jestem
 wychowany w duchu katolicyzmu. Ale jeśli Kościół miesza się w moje
 życie, mówi, kiedy mogę, a kiedy nie mogę przyjmować komunii, to ja
 mam też prawo powiedzieć, co o tym wszystkim myślę. Jedni idą w
Marszu
 Świeckości, ja moje emocje wyrażam w teatrze.

Data: 2013-02-22 14:14:06
Autor: xan
W dniu 21.02.2013 22:39, glob pisze:
[...]

usprawiedliwiasz te lesby ?

Data: 2013-02-22 09:52:14
Autor: glob
On 22 Lut, 14:14, xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> [...]

>   mog yby i np. w Teatrze Ludowym, o tyle np. "Lubiewo", oparte na
>   powie ci gejowskiej przyci gn o t umy. "Gniew dzieci" te ju budzi
>   ogromne zainteresowanie. Sam mam obawy, czy niekt re sceny s
> s uszne,
>   czy nie s zbyt prowokacyjne. Nie chcia em gnoi Ko cio a, jestem
>   wychowany w duchu katolicyzmu. Ale je li Ko ci miesza si w moje
>   ycie, m wi, kiedy mog , a kiedy nie mog przyjmowa komunii, to ja
>   mam te prawo powiedzie , co o tym wszystkim my l . Jedni id w
> Marszu
>   wiecko ci, ja moje emocje wyra am w teatrze.

usprawiedliwiasz te lesby ?

Badania pokazują że lesbijki lepiej dzieci wychowują od hetero, abc
kłamie, a ci co gwałcą dzieci, stosują przemoc to kler. -ciągle afery.
Abc przypisuje zasługi brudnego kleru niewinnym ludziom.

Data: 2013-02-21 22:14:42
Autor: u2
W dniu 2013-02-21 21:50, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

W dniu 2013-02-21 21:46, glob pisze:
On 21 Lut, 21:28, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

http://bi.gazeta

Lubisz ruchac w odbytnice, co glomb ? ...-;)

Dodam to :)

Czyli lubisz pedalski zgrzesiu...-;)

Data: 2013-02-22 12:22:29
Autor: mkarwan
Przemoc wśród par lesbijskich jest dotkliwa
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kg6185$7b5$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Cos ci sie popierdolilo?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Przemoc wśród par lesbijskich jest dotkliwa