Przemol kontra $$mok

Data: 2009-07-31 23:50:35
Autor: Zi
Przemol kontra $$mok
Trafił swój na swego :-)

Powinniście raczej przenieść się na stałe na inne listy:
pl.rec.paranoja
pl.rec.humor.kabaret

albo założyć swój własny dla Was obojga pl.rec.psychiatryk

Data: 2009-08-01 01:33:21
Autor: Pszemol
Przemol kontra $$mok
Zi, opowiedz nam gdzie w tym roku nurkowałeś...
Masz jakieś fajne zdjęcia z nurów? Coś fajnego widziałeś?

Data: 2009-08-01 14:55:01
Autor: Zi
Przemol kontra $$mok
Pszemol pisze:
Zi, opowiedz nam gdzie w tym roku nurkowałeś...
Masz jakieś fajne zdjęcia z nurów? Coś fajnego widziałeś?

Widzę, że się szybko smoczego sposobu uczysz ale i "najlepszym" instruktorem w Sharm też zanosi. Odpowiem Ci ale w inny sposób.

Jestem pewien, że nurkuję więcej niż Ty. Nie siedzę bowiem cały dzień przed komputerem i nie napierdalam w klawiaturę wypluwając co najmniej kilkadziesiąt bezsensownych postów dziennie. W odróżnieniu od Ciebie nurkuję w wodzie a nie w internecie. A wiedzę i umiejętności czerpię od swojego instruktora na kursie i nie tylko a na pewno nie jest to nauka na sekcie.
Idź se chłopie zanurkuj i wyluzuj bo zgnijesz przed kompem.

Udanych nurów
Zbyszek

Data: 2009-08-01 08:20:20
Autor: Pszemol
Przemol kontra $$mok
"Zi" <bigas@o2.pl> wrote in message news:h51dv5$bp1$1achot.icm.edu.pl...
Pszemol pisze:
[...]

Nie wiem kto to jest $$mok ale Twój tekst brzmiał zaczepnie jak
trollowanie - próbowałem Cię naprowadzić na tematykę grupy...

Jestem pewien, że nurkuję więcej niż Ty.

Twoim zdaniem liczy się to, kto "więcej"?
Innymi słowy - ilość ważniejsza niż wszystko inne?

Ale skoro tak dużo nurkujesz, czy zechciałbyś wybrać najciekawsze
nury z ostatniego np. kwartału 2009 i napisać nam o nich relację?
Gdzie nurkowałeś? W rzecze? Jeziorze? Morzu? Oceanie?
Co widziałeś? Jakieś fajne groty? Wraki? Rafę? Napisz nam o tym.

Będzie ciekawiej gdy będziesz pisał O NURKOWANIU zamiast
pisać o grupowiczach w sposób zaczepny próbując skłócać
i zwyczajnie trollować... Przemyśl sobie Zi swoje zachowanie, ok ?

Data: 2009-08-01 16:58:15
Autor: Zi
Przemol kontra $$mok
Pszemol pisze:

> Nie wiem kto to jest $$mok ale Twój tekst brzmiał zaczepnie jak
> trollowanie - próbowałem Cię naprowadzić na tematykę grupy...

Wespół z nim od kilku dni skutecznie zaśmiecasz grupę i nawet nie wiesz kto to? W necie jest znany jako $$ vel Smok vel Demolant vel Anarchista i cholera wie ile tam nicków ma jeszcze.
Ty mnie naprowadzasz na tematykę grupy???
Weź mnie nie rozśmieszaj.

> Twoim zdaniem liczy się to, kto "więcej"?
> Innymi słowy - ilość ważniejsza niż wszystko inne?

Skoro rozmawiamy o nurkowaniu to w tym kontekście nurkowanie w wodzie jest ważniejsze niż nurkowanie wirtualne. I to sie liczy. Chyba, że ktoś jest trollem.

> [...]
> Gdzie nurkowałeś? W rzecze? Jeziorze? Morzu? Oceanie?
> Co widziałeś? Jakieś fajne groty? Wraki? Rafę? Napisz nam o tym.

Nam? A kim są ci "my" ?

> Będzie ciekawiej gdy będziesz pisał O NURKOWANIU zamiast
> pisać o grupowiczach w sposób zaczepny próbując skłócać
> i zwyczajnie trollować... Przemyśl sobie Zi swoje zachowanie, ok ?

Gdzie mi tam do Twojego poziomu. Ty już chyba Kolinę z klubu bysnemyna przerosłeś. Już Ty lepiej nad sobą się zastanów.

Nie przedłużam tej rozmowy z Tobą

Bye nurku wirtualny

Data: 2009-08-01 10:17:05
Autor: Pszemol
Przemol kontra $$mok
"Zi" <bigas@o2.pl> wrote in message news:h51l67$nm9$2achot.icm.edu.pl...
Pszemol pisze:

> [...]
Wespół z nim od kilku dni skutecznie zaśmiecasz grupę i nawet nie wiesz kto to? W necie jest znany jako $$ vel Smok vel Demolant vel Anarchista i cholera wie ile tam nicków ma jeszcze.

Nie przywiązuję zbyt dużej wagi do tego z kim rozmawiam - raczej
bardziej zwykle interesuje mnie treść i temat rozmowy.
W szczególności nie prowadzę dochodzeń i studiów porównawczych
aby wyszukiwać kto kiedy i pod jakimi ksywkami występuje w necie.
Sam używam zawsze jednej i tej samej ksywki.

Ty mnie naprowadzasz na tematykę grupy???
Weź mnie nie rozśmieszaj.

No widzę, że brak Ci trzeźwego spojrzenia na swoje własne zachowanie.
Założyłeś nowy, prowokujący wątek nie na temat nurkowania tylko
będący zaczepkami na temat mojej osoby i Ryszarda. Po co to zrobiłeś?
Toż to było rasowe trollowanie!!!!

> [...]

Skoro rozmawiamy o nurkowaniu to w tym kontekście nurkowanie w wodzie jest ważniejsze niż nurkowanie wirtualne. I to sie liczy. Chyba, że ktoś jest trollem.

Nie wymiguj się - napisałeś że nurkujesz WIĘCEJ niż ja.
Czy to była sugestia że ilość jest ważniejsza niż wszystko inne?

> [...]
> Gdzie nurkowałeś? W rzecze? Jeziorze? Morzu? Oceanie?
> Co widziałeś? Jakieś fajne groty? Wraki? Rafę? Napisz nam o tym.

Z kontekstu wypowiedzi chyba wynika jasno, że chodzi o resztę
osób które czytają tą grupę poświęconą nurkowaniu...

> [...]

Gdzie mi tam do Twojego poziomu. Ty już chyba Kolinę z klubu bysnemyna przerosłeś. Już Ty lepiej nad sobą się zastanów.

I znowu wycieczki osobiste - po co to trollowanie????

Nie przedłużam tej rozmowy z Tobą

Bye nurku wirtualny

Po prostu zbłaźniłeś się, stary! I to przednie! Sam trollując krytykujesz
trollowanie! Totalna hipokryzja! Mam nadzieję że przemyślisz sobie
to doświadczenie i więcej już tu trollować nie będziesz...

Data: 2009-08-01 19:54:34
Autor: jacekplacek
Przemol kontra $$mok

Data: 2009-08-01 16:31:26