Przemowa mordercy nad trumną ofiary. Ohydne.

Data: 2010-10-28 21:44:59
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Przemowa mordercy nad trumną ofiary. Ohydne.

Lider PiS Jarosław Kaczyński, który zabrał głos na końcu mszy, mówił, że Marek Rosiak zginął także za niego. Podkreślił, że Rosiak zginął w szczególnych okolicznościach. "Zginął tragicznie, zginął z rąk mordercy, ale zginął także, można rzec, za mnie. Zginął, bo nienawiść, która opanowała człowieka, który stał się mordercą, skierowana została przeciwko jednej z formacji politycznych działających w kraju, przeciwko jej przewodniczącemu" - powiedział prezes PiS.

Zdaniem Kaczyńskiego, śmierć była być może "ceną jego życia". "Była ceną tego, bym mógł dalej czynić to co czynię i uważam, iż czynić powinienem - służyć Polsce tak, jak rozumiem jej interesy" - oświadczył.

Podkreślił, że 2010 rok zapisze się w historii Polski w szczególny sposób. "To rok tragedii. Nie wiem już, który raz przemawiam w tym roku na pogrzebie. Chciałbym tym razem przemawiać po raz ostatni" - powiedział Kaczyński.

"Musimy z czymś skończyć"

Jak dodał, chciałby, aby ta "niepotrzebna śmierć, (...) by te wydarzenia coś powiedziały, żeby były tym znakiem i żeby ten znak został zrozumiany przez tych, którzy powinni go zrozumieć".

"Musimy w naszym życiu społecznym, naszym życiu narodowym z czymś skończyć. Śmierć człowieka jest - jak ktoś powiedział - zawsze końcem całego świata. I nic nie zmieni tego faktu, że świat Marka Rosiaka się zakończył" - podkreślił prezes PiS. "Ale jeśli ma być w tej śmierci jakiś sens głębszy, to powinniśmy wyciągnąć z niej wnioski" - zaznaczył.

"Marek Rosiak był dobrym człowiekiem, był człowiekiem, który chciał służyć innym" - mówił prezes PiS. "Dzielił losy swojego pokolenia. Tak się składa, że byliśmy niemal rówieśnikami, więc były to także losy mojego pokolenia. Losy pokolenia, któremu przyszło żyć przez wiele lat w komunizmie, działać w Solidarności, dożyć nowych czasów" - powiedział Kaczyński.

Jak zaznaczył, Rosiak należał też do tych, którym "nowe czasy przyniosły wolność, ale przyniosły także bezrobocie i ból". "Ból, którego było zbyt wiele" - dodał. Kaczyński mówił, że można było iść inną drogą, która by "tego bólu społecznego przysporzyła znacznie mniej, a przysporzyła dużo więcej narodowych i indywidualnych sukcesów". "Ta droga została zakwestionowana przez dawną naszą formację, później przez Prawo i Sprawiedliwość i może właśnie to było źródło tego wybuchu" - ocenił.

"Socjotechnika nienawiści"

Jak powiedział, był to wybuch "socjotechniki nienawiści, która zaczęła być stosowana jako socjotechnika władzy". "I jeśli można dziś o coś apelować, prosić, to o to, by ta socjotechnika, by ten sposób rządzenia został odrzucony, z całym zdecydowaniem, jednoznacznie, bez żadnych uników" - podkreślił Kaczyński.

Dodał, że Rosiak był dobrym człowiekiem, miał swoje pasje, interesował się sztuką. "Chciałbym jeszcze raz wyrazić swój najgłębszy żal" - powiedział Kaczyński. Mówił, że Rosiak przeszedł do historii nie tylko Łodzi, ale do historii naszego kraju. "Wciąż wierzę, że ta historia potoczy się w kolejnych latach lepiej niż w tym strasznym 2010 roku" - zakończył wystąpienie prezes PiS, które uczestnicy uroczystości przyjęli burzą oklasków.

http://fakty.interia.pl/raport/morderstwo-w-biurze-pis/news/szef-pis-nad-trumna-nienawisc-do-jednej-formacji,1550663

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-28 22:06:13
Autor: u2
W dniu 2010-10-28 21:44, Jarek nie obronił kżyża pisze:
[...]

No właśnie kałecki, ty siejesz tę nienawiść.

Data: 2010-10-28 22:52:34
Autor: Jaksa

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:iacjrs$g53$1inews.gazeta.pl...

Lider PiS Jarosław Kaczyński, który zabrał głos na końcu mszy, mówił, że

Nawiązując do tytułu który nadałeś wątkowi Kawecki, czy twierdzisz
że Pan Jarosław Kaczyński jest mordercą i zamordował Pana Rosiaka?

Jaksa

Data: 2010-10-28 14:09:24
Autor: Hans Kloss
On 28 Paź, 23:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

"Zginął tragicznie, zginął z rąk mordercy, ale
zginął także, można rzec, za mnie."

Tak głupi chamie zginał ZA Jaroslawa Kaczyńskiego i, wedle słów
mordercy ZAMIAST niego. Nazwać w tej sytuacji JK "mpordercą" to uż
dowód wyjątkowego skurwysyństwa i splatfonsienia.
J-23

Data: 2010-10-28 23:15:03
Autor: kochamspamWYTNIJTO
ale ohydny ten Przemysłąw Warzywny!
> [...]

Tak głupi chamie zginał ZA Jaroslawa Kaczyńskiego i, wedle słów
mordercy ZAMIAST niego. Nazwać w tej sytuacji JK "mpordercą" to uż
dowód wyjątkowego skur(...) i splatfonsienia.
J-23

Tak, zgadza się.
Nawet za słabo powiedziane.

Data: 2010-10-29 00:29:57
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fa764b29-d649-40c8-81b8-c9c00fe7703ba36g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Jednym słowem, przez Kaczyńskiego są zagrożeni wszyscy... Dlaczego go jeszcze w tym PiSie tolerują, skoro on jest takim zagrożeniem...

Na domiar złego, prezes zdaje sobie z tego doskonale sprawę...

boukun

Data: 2010-10-28 15:47:08
Autor: Hans Kloss
On 29 Paź, 00:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jednym słowem, przez Kaczyńskiego są zagrożeni wszyscy...

Wyjątkowy z ciebie idiota, od kiedy to "wszyscy" pracują w komitetach
wyborczych partii kaczyńskiego albo należą do PiS?
J-23

Data: 2010-10-29 01:55:29
Autor: zbig
On 29 Paź, 00:47, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Wyjątkowy z ciebie idiota, od kiedy to "wszyscy" pracują w komitetach
wyborczych partii kaczyńskiego albo należą do PiS?

Boukun to głupol, ale w tym przypadku, trudno nie zauważyć , że za
Kaczyńskim ciągnie śmierć. Wpisuje sie w to jego filozofię polityczną
opartą na martyrologii.

Data: 2010-10-29 06:18:07
Autor: Hans Kloss
On 29 Paź, 10:55, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Boukun to głupol, ale w tym przypadku, trudno nie zauważyć , że za
Kaczyńskim ciągnie śmierć.
To prawda
Wpisuje sie w to jego filozofię polityczną opartą na martyrologii.
 A to nie. Wpisuje się to raczej w ilość i (zwłaszcza) JAKOŚĆ jego
przeciwników i wrogów. Zadarł z ludźmi dla których śmierć człowieka
albo dziesięciu znaczy tyle co zjedzenie bułki z masłem. Teraz tylko
od nas zależy czy zostawimy kaczora na ich pastwę czy pomożemy mu  na
miarę swoich możliwości- a nuż tym razem się uda? ONI nie są
wszechmocni ani niezwyciężeni.
J-23

Data: 2010-10-29 07:16:36
Autor: zbig
On 29 Paź, 15:18, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 29 Paź, 10:55, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Zadarł z ludźmi dla których śmierć człowieka
albo dziesięciu znaczy tyle co zjedzenie bułki z masłem.
Nieźle brzmi, tyle że nie ma oparcia w faktach.

Data: 2010-10-29 20:24:07
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ef7df489-9e92-4cc7-b3d3-be6c76a4ae46f33g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
Cała prawda o szalonym prezesie PiS:

- Dość obłudy. PiS chce narzucić wizję, że PO odpowiada za tę śmierć. To są
szaleńcy. To Kaczyński uruchomił szaleństwo w polskiej polityce i to
doprowadziło do zabicia niewinnego człowieka. - Jak komuś ubliża Kaczyński to to
jest zaszczyt?

boukun

Data: 2010-10-29 07:47:11
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

Dokładnie tak myślę. Wg. Kaczyńskiego zabójstwo Rosiaka jest wynikiem nienawiści w życiu publicznym. Idąc tą drogą można łatwo wywnioskowac, że Kaczyński, który jest niewątpliwie największym siewcą nienawiści, oszczerstw i wszelkiego rodzaju chamstwa w publicznych wypowiedziach, jest zabójcą Marka Rosiaka.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-29 07:53:31
Autor: rAzor
Przemowa mordercy nad trumną ofiary. Ohydne.
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

Nawiązując do tytułu który nadałeś wątkowi Kawecki, czy twierdzisz
że Pan Jarosław Kaczyński jest mordercą i zamordował Pana Rosiaka?

Dokładnie tak myślę.

Bo jesteś idiotą?

[...]

Jeśli już to Niesiołowski, tympy pajacu.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 07:27:04
Autor: rAzor
Przemowa mordercy nad trumną ofiary. Ohydne.
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:

To znaczy, ze skoro w zastępstwie twojej matuli, wasz wiejski proboszcz wydymał ciebie, to twoja matula jest gwałcicielem.
Kawał z ciebie ciula i debila, Kawsioł, że pastujesz tak chamskie gówno. Chociaż nalezy zakładać, ze jak zwykle nie zrozumiałeś co pastujesz, biedny idioto.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 08:33:32
Autor: cytryna
[...]

Oto jak tytuł znanego propagandysty z GWna przeczy treści. Gen. Czesław K.
pozdrawia swojego pałkarza. Śmieć!

Data: 2010-10-30 00:34:27
Autor: Jaksa

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:173a.000004a8.4cca6abcnewsgate.onet.pl...

> [...]
>
> --

Oto jak tytuł znanego propagandysty z GWna przeczy treści. Gen. Czesław K.

Kawecki jest zbyt głupi nawet na pałkarza. To leming.
Facet pozbawiony funkcji myślowych.

Taki jakby wziął milicyjną pałkę, to zaczęłby się sam
okładać nią po łbie. Ot, głupol.

Jaksa

Przemowa mordercy nad trumną ofiary. Ohydne.