Przemowa mordercy nad trumną ofiary. Ohydne.

Data: 2010-10-28 22:52:34
Autor: Jaksa
Przemowa mordercy nad trumną ofiary. Ohydne.

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:iacjrs$g53$1inews.gazeta.pl...

Lider PiS Jarosław Kaczyński, który zabrał głos na końcu mszy, mówił, że

Nawiązując do tytułu który nadałeś wątkowi Kawecki, czy twierdzisz
że Pan Jarosław Kaczyński jest mordercą i zamordował Pana Rosiaka?

Jaksa

Data: 2010-10-28 23:06:04
Autor: boukun

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:iacoc1$rfe$3news.eternal-september.org...

[...]

"Zginął tragicznie, zginął z rąk mordercy, ale
zginął także, można rzec, za mnie."

boukun

Data: 2010-10-28 14:09:24
Autor: Hans Kloss
On 28 Paź, 23:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

"Zginął tragicznie, zginął z rąk mordercy, ale
zginął także, można rzec, za mnie."

Tak głupi chamie zginał ZA Jaroslawa Kaczyńskiego i, wedle słów
mordercy ZAMIAST niego. Nazwać w tej sytuacji JK "mpordercą" to uż
dowód wyjątkowego skurwysyństwa i splatfonsienia.
J-23

Data: 2010-10-28 23:15:03
Autor: kochamspamWYTNIJTO
ale ohydny ten Przemysłąw Warzywny!
> [...]

Tak głupi chamie zginał ZA Jaroslawa Kaczyńskiego i, wedle słów
mordercy ZAMIAST niego. Nazwać w tej sytuacji JK "mpordercą" to uż
dowód wyjątkowego skur(...) i splatfonsienia.
J-23

Tak, zgadza się.
Nawet za słabo powiedziane.

Data: 2010-10-29 00:29:57
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fa764b29-d649-40c8-81b8-c9c00fe7703ba36g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Jednym słowem, przez Kaczyńskiego są zagrożeni wszyscy... Dlaczego go jeszcze w tym PiSie tolerują, skoro on jest takim zagrożeniem...

Na domiar złego, prezes zdaje sobie z tego doskonale sprawę...

boukun

Data: 2010-10-28 15:47:08
Autor: Hans Kloss
On 29 Paź, 00:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jednym słowem, przez Kaczyńskiego są zagrożeni wszyscy...

Wyjątkowy z ciebie idiota, od kiedy to "wszyscy" pracują w komitetach
wyborczych partii kaczyńskiego albo należą do PiS?
J-23

Data: 2010-10-29 01:55:29
Autor: zbig
On 29 Paź, 00:47, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Wyjątkowy z ciebie idiota, od kiedy to "wszyscy" pracują w komitetach
wyborczych partii kaczyńskiego albo należą do PiS?

Boukun to głupol, ale w tym przypadku, trudno nie zauważyć , że za
Kaczyńskim ciągnie śmierć. Wpisuje sie w to jego filozofię polityczną
opartą na martyrologii.

Data: 2010-10-29 06:18:07
Autor: Hans Kloss
On 29 Paź, 10:55, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Boukun to głupol, ale w tym przypadku, trudno nie zauważyć , że za
Kaczyńskim ciągnie śmierć.
To prawda
Wpisuje sie w to jego filozofię polityczną opartą na martyrologii.
 A to nie. Wpisuje się to raczej w ilość i (zwłaszcza) JAKOŚĆ jego
przeciwników i wrogów. Zadarł z ludźmi dla których śmierć człowieka
albo dziesięciu znaczy tyle co zjedzenie bułki z masłem. Teraz tylko
od nas zależy czy zostawimy kaczora na ich pastwę czy pomożemy mu  na
miarę swoich możliwości- a nuż tym razem się uda? ONI nie są
wszechmocni ani niezwyciężeni.
J-23

Data: 2010-10-29 07:16:36
Autor: zbig
On 29 Paź, 15:18, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 29 Paź, 10:55, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Zadarł z ludźmi dla których śmierć człowieka
albo dziesięciu znaczy tyle co zjedzenie bułki z masłem.
Nieźle brzmi, tyle że nie ma oparcia w faktach.

Data: 2010-10-29 20:24:07
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ef7df489-9e92-4cc7-b3d3-be6c76a4ae46f33g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
Cała prawda o szalonym prezesie PiS:

- Dość obłudy. PiS chce narzucić wizję, że PO odpowiada za tę śmierć. To są
szaleńcy. To Kaczyński uruchomił szaleństwo w polskiej polityce i to
doprowadziło do zabicia niewinnego człowieka. - Jak komuś ubliża Kaczyński to to
jest zaszczyt?

boukun

Data: 2010-10-29 07:47:11
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

Dokładnie tak myślę. Wg. Kaczyńskiego zabójstwo Rosiaka jest wynikiem nienawiści w życiu publicznym. Idąc tą drogą można łatwo wywnioskowac, że Kaczyński, który jest niewątpliwie największym siewcą nienawiści, oszczerstw i wszelkiego rodzaju chamstwa w publicznych wypowiedziach, jest zabójcą Marka Rosiaka.

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-29 07:53:31
Autor: rAzor
Przemowa mordercy nad trumną ofiary. Ohydne.
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

Nawiązując do tytułu który nadałeś wątkowi Kawecki, czy twierdzisz
że Pan Jarosław Kaczyński jest mordercą i zamordował Pana Rosiaka?

Dokładnie tak myślę.

Bo jesteś idiotą?

[...]

Jeśli już to Niesiołowski, tympy pajacu.
--
Sátoraljaújhely

Przemowa mordercy nad trumną ofiary. Ohydne.