Przemówienie Kaczyńskiego na zjeździe "S"

Data: 2010-09-01 10:18:57
Autor: boukun
Przemówienie Kaczyńskiego na zjeździe "S"

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:34d5c652-0f14-4397-a2a2-b07dd57dc2dbx42g2000yqx.googlegroups.com...
....ponoć pełne:
http://www.youtube.com/watch?v=DdHr1BNj7RQ
Nie ma w nim zupełnie nic jątrzącego, dzielącego, obraźliwego czy
choćby niestosownego.

Kurestwo...
Jakim Lech Kaczyński był człowiekiem Solidarności? Której Solidarności? Dopiero w 1984 roku go podrzucili, jak już polskiej solidarności nie było...
I stale pierdoli, ,mój brat, mój brat, , był człowiekiem solidarnoci nawet, jak był prezydentem..., Sto razy powtarzane kłamstwo, chce uwiarygodnić, Tfu!!!
Ob(ż)ydliwe...

boukun

Przemówienie Kaczyńskiego na zjeździe "S"