Przemu¶, co ty na to?

Data: 2011-06-19 08:41:38
Autor: Leprechuan
Przemu¶, co ty na to?
http://wiadomosci.onet.pl/ciekawostki/seks-w-czasie-mszy-parafianie-wstrzasnieci,1,4490431,wiadomosc.html

Chciałby by¶ jednoznacznie zaj±ł stanowisko co do tego incydentu. Popierasz takie zachowania czy nie?

BomBel

Data: 2011-06-19 08:05:18
Autor: leprecham
Przemu¶, co ty na to?

"Leprechuan" <brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

BomBel
         Co to jest ten BomBel? Jakis maly, ropiejacy wrzod na dupie Donka?     http://www.youtube.com/watch?v=4MrJ03LipsU

Data: 2011-06-19 10:04:32
Autor: Leprechuan
Przemu¶, co ty na to?

Użytkownik "leprecham" <lepre@cham.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dfd9fae$1x-privat.org...

"Leprechuan" <brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

BomBel

Co to jest ten BomBel? Jakis maly, ropiejacy wrzod na dupie Donka?

http://www.youtube.com/watch?v=4MrJ03LipsU

WAL SIĘ SOWIECKO-NIEMIECKI MATOLE!

http://www.youtube.com/watch?v=rjfUm6mbBv4&feature=related

BomBel

Data: 2011-06-19 09:17:34
Autor: leprecham
Przemu¶, co ty na to?

"Leprechuan" <brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

WAL SIĘ SOWIECKO-NIEMIECKI MATOLE!

Pocaluj Donka w dupe rusko-niemiecki przyglupie!!!

http://static1.money.pl/i/galeria/124/21/13692/premier,donald,tusk,i,kanclerz,niemiec,angela,merkel.jpg

http://www.funworld.be/images7/tusk_putin.jpg

Data: 2011-06-19 10:34:17
Autor: u2
PrzemuĹ›, co ty na to?
W dniu 2011-06-19 11:17, leprecham pisze:
"Leprechuan" <brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

WAL SIĂŠ SOWIECKO-NIEMIECKI MATOLE!

Pocaluj Donka w dupe rusko-niemiecki przyglupie!!!

http://static1.money.pl/i/galeria/124/21/13692/premier,donald,tusk,i,kanclerz,niemiec,angela,merkel.jpg

http://www.funworld.be/images7/tusk_putin.jpg

Przypomina mi to pocalunki Gierka z Honeckerem i Brezniewem :)

Data: 2011-06-19 09:48:58
Autor: Przemysław W
Przemu¶, co ty na to?

Użytkownik "Leprechuan" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomo¶ci news:4dfd9a16$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skoro chcesz to odpowiem. Uważam to za bardziej dopuszczalne niż wykorzystywanie dzieci w konfesjonale, bowiem odbywa się za przyzwoleniem dwojga dorosłych ludzi.

Przemek

--

"Szczególnie "masz błoto na twarzy, ty wielka hańbo" i "masz krew na twarzy
ty wielka hańbo" rycz±ce z gło¶ników podczas gdy prezes pl±cze się pomiędzy

Wydaje się, że Kaczyński mógłby zniszczyć Platformę tylko w jeden jedyny sposób: wstępuj±c do niej."

Data: 2011-06-19 10:02:10
Autor: Leprechuan
Przemu¶, co ty na to?

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:itk9le$rkh$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie chce. To ty chcesz. Twoim zdaniem nasranie na ołtarz w kosciele uważasz za rzecz normaln± i dopuszczalna,tak? Nie pieprz mi tylko, że u was bij± Murzynów! Omawiamy ten konkretny przykład. Zauważ, że kolesie to tacy ich zieloni walcz±cy o skandynawsk± kosodrzewinę. Nie pieprz mi o dorosłych ludziach, bo ołtarz w dowolnej ¶wi±tyni czy trawnik przed pałacem prezydenckim nie jest miejscem do pokazów swojej siły seksualnej. Na podstawie tylko tej jednej twojej odpowiedzi okazuje się, że mója ocena twojego zachowania była prawidłowa.

BomBel

Data: 2011-06-19 10:47:36
Autor: Przemysław W
Przemu¶, co ty na to?

Użytkownik "Leprechuan" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał

 Twoim zdaniem nasranie na ołtarz w kosciele uważasz
za rzecz normaln± i dopuszczalna,tak?

Nie. Nigdzie nie powinno się srać. Problem polega na tym, że dla ciebie to jest sranie na ołtarz, a molestowanie dziecka w konfesjonale przez księdza jest czym¶ normalnym.

Data: 2011-06-19 13:39:28
Autor: Polok_Prawdziwy
Przemu¶, co ty na to?
Leprechuan wrote:

Nie chce. To ty chcesz. Twoim zdaniem nasranie na ołtarz w kosciele
uważasz za rzecz normaln± i dopuszczalna

Normalne mozeinie, ale jakbymie łokrutne sranie nasmentożu wzienło, topiwimci sceże, że wolołbym nagrub JPII naprać, niĽli swoje galoty zbesce¶cić...

--
U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłe¶, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-06-19 13:31:29
Autor: Polok_Prawdziwy
Przemu¶, co ty na to?
Leprechuan wrote:

http://wiadomosci.onet.pl/ciekawostki/seks-w-czasie-mszy-parafianie-
wstrzasnieci,1,4490431,wiadomosc.html

Chciałby by¶ jednoznacznie zaj±ł stanowisko co do tego incydentu.
Popierasz takie zachowania czy nie?

Eeeeetam...., wielgomi nowo¶ć...!!!

- takie zecy praktykowołem, jak nareligiem ucenscać musiołem...

Wis, jaktobyło podkoniec skołypowsechnej - ptosek wpiurka łobrusł, swendzić pocynoł, a Marynom wzgurki napiersiowej klacie wyskocyły, lasek pomindzy nogami siem zacernił, a sparki wilgotniały...

Takmie wuwcas te dziurki wtych laskach zaimteresowoły, zem, zamiast na łokrutnie nudne tełologicne wykłady, doko¶cioła z jakomsik Marynom chodzić woloł...

Azeto bezpiecniej wsuchatelnicy bezeceństwa wyprawiać było, tomysiem tam lokowały inase pciowe łorgany badały...

Problem z pryskaniem ino był, bopseca hustecek zesobom nienosiłem (prosto nazimiem zdmucha smarkołem), awtakiej suchatelnicy na¶cianki pryskać niewypadało...

Nasceń¶cie lenistwo fratruw nom dopomogło, bo zawse jakomsik stułem, cyjaktosiem ten ich haftowany salik z kżyżykami nazywo, znalozłem i wniego siem wypryskać i fiuta sem łobetseć mogłem...

Ach...,
- pikneto casy były, bo Maryny jesce wuwcas takie cia¶niu¶kie, ¶wieżutkie, napolone i wilgotne były...

Data: 2011-06-19 16:05:17
Autor: u2
Przemu¶, co ty na to?
W dniu 2011-06-19 13:31, Polok_Prawdziwy pisze:
- pikneto casy były, bo Maryny jesce wuwcas takie cia¶niu¶kie, ¶wieżutkie, napolone i wilgotne były...

Dlatego teraz uprawiasz seks ze swoja koza ? :)