Przemyk a podejście do prawa.

Data: 2013-05-17 08:56:54
Autor: WW
Przemyk a podejście do prawa.
Witam

Przemyka pobili na posterunku - zmarł = zbrodnia!
Faceta pobili na skwerku  - zmarł = pobicie ze skutkiem śmiertelnym?!

Gdzie tu prawo i gdzie tu sprawiedliwość?

Na wszystkich posterunkach, jak świat długi i szeroki, policjanci bili, biją i będą bić pijanych gówniarzy.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-05-17 09:10:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:kn4kbu$689$2node2.news.atman.pl...
[...]

W PRL siedziałem z milicjantem, który z kolegami, na posterunku, pobił ucznia. Chłopaka uratowała niespodziewana kontrola zwierzchników z województwa. Gliniarze wpadli w panikę i zbiegli z posterunku zostawiając chłopaka wycierającego krew z podłogi. Zrobiła się awantura i wszystkie psy poszły siedzieć. Nic nie było ukrywane.
Pytałem tego milicjanta, dlaczego pobili tego chłopca - nie potrafił wyjaśnić.
Ale pies to pies. Taki charakter. Nawet w kryminale odróżniał się na minus od normalnych skazanych. Wolałem nie mieć z nim na pieńku, bo to normalny bandzior był.

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-17 10:48:31
Autor: A. Filip
Przemyk a podejście do prawa wobec milicjantów/policjantów [PRL v. RP3]
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

A RP3 została już "bardzo mało sprzecznie" przyłapana na systemowym
nachalnym i oczywistym tuszowaniu winy "policjantów z milicjantów"?
[ Nie ma *żadnej* nieciągłości między milicją PRL a policją RP3]
Jak policjantom "pozbawienie życia" uchodzić będzie na sucho to przypadki/"przypadki" będą się zdarzać częściej czy rzadziej?

Choć jak pamiętam policjantom którzy w Poznaniu zastrzelili studenta na
światłach w samochodzie RP3 dało "sporo" czasu zanim ich formalnie
przesłuchała, czasu którego oczywiście nie wykorzystali skrzętnie na
staranne uzgodnienie zeznań/wersji. Mam *nadzieje* że przełożeni ich nie
instruowali szczegółowo co mają zeznawać żeby było na zabitego.

Więc ja nie mam ZUPEŁNIE NIC przeciw używaniu przypominania sprawy
Przemyka dla wyśrubowywania oczekiwań wobec policji RP3.

--
A. Filip
Suchy marzec, mokry kwiecień i maj chłodny – wróżą rok niegłodny.

Data: 2013-05-17 11:19:24
Autor: WW
W dniu 2013-05-17 10:48, A. Filip pisze:

Jak policjantom "pozbawienie życia" uchodzić będzie na sucho to
przypadki/"przypadki" będą się zdarzać częściej czy rzadziej?

Nikt tego nie chce.
Jednak chodzi o taką samą odpowiedzialność, za takie same czyny .
Skatowanie na śmierć jest zabójstwem ze szczególnym okrucieństwem bez względu na to czy pałki trzymają policjanci, czy ministranci.
Prowadzenie po pijaku jest przestępstwem, bez względu na to czy kierujący jest w kufajce czy w sutannie.
Wystawianie lewych faktur jest przestępstwem, czy to w ubojni drobiu czy w wydawnictwie kościelnym.
Podobne przestępstwa i podobna kara.

Czy w Polsce tak jest obecnie?

Data: 2013-05-17 19:40:50
Autor: GrzegorZ
[...]

Z całym szacunkiem, Przemyk był potrzebny solidarnościowej propagandzie by wynieśc go na pomniki jako ofiarę systemu. Nie usparwiedliwiam ani milcijantów ani ich przełożonych. Zauważ, że sekta prawnicza to w ogromnej większości spadkobiercy komunizmu i PRL. To towarzystwo jest ze sobą powiązane wspólnie przelaną krwią niewinnych i nie ma w tej chwili mocnego, któryby zrobił z tym porządek. Dziś Przemyk znów jest używany jako argument przeciwko Tuskowi. Jego los tych wszystkich martwiących się o sprawiedliwe ukranie winnych zupełnie ich nie interesuje. Pamięć o Przemyku jest używana jako mięso armatnie przeciwko rządowi.

GZ

Data: 2013-05-17 19:49:38
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-17 08:56, WW pisze:
[...]

Sprawiedliwość polega na tym, że za tę zbrodnię nikt nie odpowiada, a za pobicie ze skutkiem śmiertelnym na pewno ktoś poszedł do paki. No chyba, że sprawca był synkiem jakiegoś rządowca, czyli reżimowca.

Data: 2013-05-18 00:23:32
Autor: jr
> [...]

| Przemyka pobili na posterunku - zmarł = zbrodnia!
| Faceta pobili na skwerku  - zmarł = pobicie ze skutkiem śmiertelnym?!

Smierc to smierc. Huligan-morderca zdarza sie w kazdym cywilizowanym kraju. Jesli morduje wladza na komisariacie, to już nie jest cywilizowany kraj. Dlatego taka wladze nalezy rozliczyc.

Data: 2013-05-18 00:26:20
Autor: u2
W dniu 2013-05-18 00:23, jr pisze:

> [...]

Jesli morduje wladza na komisariacie, to już nie jest cywilizowany kraj. Dlatego

no to rozlicz swojego starego stara qrwo z pzpr...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-18 10:55:45
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5196ae8c$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |
| > |

| no to rozlicz swojego starego stara qrwo z pzpr...-;)

a gdzie ty masz glowe u2?

Przemyk a podejście do prawa.