Przemysł smoleński.

Data: 2012-12-05 10:00:26
Autor: stevep
Przemysł smoleński.
# W nikogo nie uderzył grom z jasnego nieba, nie rozstąpiła się ziemia,  nikt nikogo nie zabił, nikt nikogo nie pobił. Okazało się, że najbardziej  niedorzecznych dziennikarzy, którzy urośli w oczach milionów Polaków do  rangi postaci mitologicznych, można zwyczajnie zwolnić. Czy miesiąc, rok  czy dwa lata temu, przyszłoby komuś do głowy takie rozwiązanie?  Przyjęliśmy ów byt jako przejaw “zła koniecznego”, które należy znosić po  wieki wieków a tu taka niespodzianka!

  O istnieniu wydawców wiedziałem, nie posiadałem pełnej świadomości ich  możliwości. Odruchowo zacząłem sprawdzać kto jest wydawcą Gazety Polskiej  lecz niestety okazało się, że sam Sakiewicz (większościowy pakiet udziałów  w “firmie” Niezależne Wydawnictwo Polskie Sp z o.o).. Doczytałem jednak, że  do kasy GP dorzucał PiS, podobno dorzucały coś SKOKi. Były jakieś kłótnie  z firmą King&King (20% udziałów) lecz historia tego związku jest  przeszłością, gdyż szefów tej spółki uznano za obcych agentów  (prawdopodobnie chcieli odzyskać swoje pieniądze). Znacznie ciekawszą  wieścią jest jednak to, czym żywi się GP. Otóż przed 10 kwietnia 2010r.  gazeta stała na skraju bankructwa. Międlenie prawd smoleńskich przyniosło  jej potężny wzrost, lecz co warto podkreślić, temat ten jest jej siłą  napędową. Czy hasła “domagamy się prawdy” nie powinny w takim przypadku  brzmieć “gdy nie będziemy opowiadać o zamachu to Sakiewicz znajdzie się na  ulicy”? Nasz Dziennik, stosuje zapewne podobną strategię marketingową,  gdyż tata redemptorysta na pewno nie lubi biernie przyglądać się temu jak  ktoś robi temat z niczego i dobrze na tym zarabia.

  Tak więc śpijcie spokojnie, “smoleńska prawda” to nie zamach stanu, to…
  reklama. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hk2bn

--
stevep

Data: 2012-12-05 10:10:42
Autor: T.
Przemysł smoleński.
W dniu 2012-12-05 10:00, stevep pisze:
[...]

I jedynie Michnik na rynku wydawniczym pracuje charytatywnie... :-)
T.

Data: 2012-12-05 10:24:37
Autor: A. Filip
Przemysł smoleński [Można zarabiać nawet w kryzysie? :-) ]
"T." <kuki543@interia.pl> pisze:
[...]

Ponoć w dobrze działającym najwspanialszym kapitalizmie wolnorynkowym
podaż podąża za popytem a nawet go tworzy i rozwija. To w tym jakże
przebrzydłym PRL popyt podążał za podażą a podaż medialną dokładnie
regulował Urząd Kontroli Publikacji i Widowisk (cenzura) :-)

Data: 2012-12-05 11:14:28
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 05 grudzień 2012 10:24:

[...]

Ponoć też jak się robi gazetę to w pracy dziennikarskiej przyjmuje się jakieś etyczne rzeczy. Inaczej robi się gazetę dla ufo i o ufo. :)

Data: 2012-12-05 21:06:16
Autor: Przemysaw M.
Przemysł smoleński.
Dnia Wed, 05 Dec 2012 10:00:26 +0100, stevep napisa(a):

# W nikogo nie uderzy grom z jasnego nieba, nie rozstpia si ziemia,  nikt nikogo nie zabi, nikt nikogo nie pobi. Okazao si, e najbardziej  niedorzecznych dziennikarzy, ktrzy uroli w oczach milionw Polakw do  rangi postaci mitologicznych, mona zwyczajnie zwolni. Czy miesic, rok  czy dwa lata temu, przyszoby komu do gowy takie rozwizanie?

Bd kolejne wykopki. Prywatny waciciel nie ma zamiaru robi z siebie
durnia smoleskiego.

--

Musimy pamita, e aby zwyciy, trzeba pamita o maksymie
 Jzefa Pisudskiego  zwyciy i spocz na laurach to klska, by

Przemysł smoleński.