Przemysław Holocher o rozmowie z TVN24

Data: 2013-02-26 21:58:21
Autor: abc
Przemysław Holocher o rozmowie z TVN24
Po kontrowersyjnym, wtorkowym zakłóceniu wykładu prof. Środy (jakże to tak
może być, że we wtorek zakłóca się Środę?!), zadzwoniła do mnie dziennikarka
TVN24, z zapytaniem co ja o tym wszystkim sądzę.

Stwierdziłem, że właściwie nie wiem o co chodzi, chcąc się dowiedzieć, co
ciekawego opisze mi dziennikarka.

Dziennikarka jak to dziennikarka: Krzyczeli! W  maskach! Agresywni!
Przepychali się! Wykład profesor Środy!

I to było słowo na które czekałem. Niegrzecznie przerwałem:

"Szanowna Pani Redaktor, sytuacji nie znam, więc ciężko mi się wypowiedzieć,
ale jestem niesamowicie zaskoczony faktem, że ta sama uczelnia, która nie
zezwoliła na wykład Mariana Kowalskiego i Roberta Winnickiego, nie ma nic
przeciwko wykładowi prof. Środy, która nawet dla tzw. mainstreamu jest
kontrowersyjna  (.)"

Mojej wypowiedzi nie opublikowano, bo chyba nie takiej odpowiedzi się
spodziewali, ale nie jest to dla mnie zaskoczenie.

W ten sam dzień, ujadające lewactwo wymusiło na szefostwu Hostelu Brama w
Krakowie, wymówienie nam sali na spotkanie z moją skromną osobą. Na ich
nieszczęście takich sal u nas dostatek.

Więcej
http://www.prawy.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2551:przemyslaw-holocher-psy-szczekaja-ruch-narodowy-idzie-dalej&catid=58:felieton

Data: 2013-02-27 01:53:24
Autor: Lorn
W dniu 2013-02-26 21:58, abc pisze:
Stwierdziłem, że właściwie nie wiem o co chodzi,

O chamstwo chodzi i debilizm, któremu abc jak i każdy katolicki ekstremista pochwala i namawia :>

Przemysław Holocher o rozmowie z TVN24