Data: 2010-12-17 23:40:10 | |
Autor: Tomasz Finke | |
Przemyślenia co do 4x4 | |
W dniu 2010-12-17 13:21, Agent pisze:
Chodzi mi natomiast o zdolność do panowania nad autem w warunkach 3) Zdolność do bezpiecznego pokonywania śliskich zakrętów - AWD zapewnia dużo bardziej neutralne zachowanie samochodu w zakręcie, a w razie poślizgu ułatwia wyprowadzenie. T. |
|
Data: 2010-12-17 23:40:38 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Przemyślenia co do 4x4 | |
On Fri, 17 Dec 2010 23:40:10 +0100, Tomasz Finke
<tom@ict.pwr.wroc.pl> wrote: AWD Ale jeździłeś, czy czytałeś? a w razie poślizgu ułatwia wyprowadzenie. Jak raz wymaga poznania zachowań charakterystycznych zarówno dla RWD, jak i FWD. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-12-18 09:09:41 | |
Autor: Tomasz Finke | |
Przemyślenia co do 4x4 | |
W dniu 2010-12-18 00:40, Robert Rędziak pisze:
AWD Jeżdżę na zmianę FWD i AWD po tych samych trasach i w identycznych warunkach. T. |
|
Data: 2010-12-18 08:49:30 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Przemyślenia co do 4x4 | |
On Sat, 18 Dec 2010 09:09:41 +0100, Tomasz Finke
<tom@ict.pwr.wroc.pl> wrote: Jeżdżę na zmianę FWD i AWD po tych samych trasach i w identycznych I uważasz, że miks zachowań charakterystycznych dla FWD i RWD, występujących w różnych fazach pokonywania tego samego łuku, można określić słowem ,,neutralny''? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-12-18 17:13:14 | |
Autor: Tomasz Finke | |
Przemyślenia co do 4x4 | |
W dniu 2010-12-18 09:49, Robert Rędziak pisze:
I uważasz, że miks zachowań charakterystycznych dla FWD i RWD, Dwa niewielkie minusy dają w sumie całkiem spory plus :-) T. |
|
Data: 2010-12-18 19:22:34 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Przemyślenia co do 4x4 | |
On Sat, 18 Dec 2010 17:13:14 +0100, Tomasz Finke
<tom@ict.pwr.wroc.pl> wrote: Dwa niewielkie minusy dają w sumie całkiem spory plus :-) Ale cechy się sumują, a nie mnożą/dzielą ;) Faktem jest, że w AWD trzeba poznać większy wachlarz zachowań, w zamian za to zyskuje się auto, które się słucha dużo lepiej od każdego innego rodzaju napędu. Przy czym ja się mogę wypowiadać na temat stałego napędu, bo takim jeździłem. Dołączane mogą się zachowywać nieco inaczej. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-12-18 00:07:47 | |
Autor: scob | |
Przemyślenia co do 4x4 | |
W dniu 2010-12-17 23:40, Tomasz Finke pisze:
W dniu 2010-12-17 13:21, Agent pisze:no to ci powiem, że łatwiej wyprowadzić z poślizgu tylnionapędówkę (e36) niż quattro (b3) - miałem jednocześnie: "3-kę" 2 sezony, a quattro różne od 14 lat ;) w q łatwiej pokonać zakręt w poślizgu ;) |
|
Data: 2010-12-18 00:16:58 | |
Autor: Tomasz Finke | |
Przemyślenia co do 4x4 | |
W dniu 2010-12-18 00:07, scob pisze:
no to ci powiem, że łatwiej wyprowadzić z poślizgu tylnionapędówkę (e36) Z jazdą AWD jest jak z nartami: trzeba się nauczyć nie używać naturalnych odruchów ;) T. |
|