Przenieść się z orange do... ?? (WROCŁAW)

Data: 2010-11-29 13:09:38
Autor: DrukarniaKiD.pl
Przenieść się z orange do... ?? (WROCŁAW)
Witam!
Mam 5 numerów w Orange w firmie, od ponad 4lat.
Zastanawiam się nad przeniesieniem do innej sieci.
Problem w tym, że mam umowę jeszcze do 2012 (tak mi po przedłużali
przy wymianach tel)

Kiedyś op płacił karę gdy się do niego przechodziło od konkurencji,

działa to jeszcze?
może ktoś mi pomoże?

rachunki na 2 do 2,5 tys /mieś

pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-11-30 00:13:22
Autor: ToMasz
DrukarniaKiD.pl pisze:
[...]

przepraszam ze nie na temat, ale ile z tego 2 tyś jest po za granice
karju? W Twoim przypadku zapłacenie jakiejś tam kary to pikuś, masz pole
do optymalizacji wydatków wielkie jak Sahara
 ToMasz

Data: 2010-11-30 00:25:04
Autor: DrukarniaKiD.pl
On 30 Lis, 00:13, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
DrukarniaKiD.pl pisze:

> [...]

karju? W Twoim przypadku zapłacenie jakiejś tam kary to pikuś, masz pole
do optymalizacji wydatków wielkie jak Sahara

Przyznam, że nawet nie wiem jaka jest kara...
A co ma do tego zagranica?
bo w sumie za granice nie dzwonie.
;)

dzięki za odp
pozdr
Piotr

Data: 2010-11-30 10:00:24
Autor: Kotlet wieprzowy
Przenieść się z orange do... ?? (WROCŁAW)
moze zamiast przenosic loknij sobie na uslugi zmniejszajace koszty polaczen, i pakiety bo ponad 2 tys na miesiac za 4 numery to duzo.
W orange ,masz nawet abonamenty za ponad 100 zl z darmowymi rozmowami do orange i (chyba stacjonarne)

Data: 2010-11-30 12:52:36
Autor: grin

Użytkownik "DrukarniaKiD.pl" <kid@drukarniaKiD.pl> napisał w wiadomości news:76260a18-c300-4d98-aa84-4c3e9d3fa36aj1g2000vbl.googlegroups.com...
Mam 5 numerów w Orange w firmie, od ponad 4lat.
Zastanawiam się nad przeniesieniem do innej sieci.

"Firmowe" te numery?
By płacić 500 stów na miesiąc za telefon trzeba się postarać.
Sprawdzałeś w bilingach co jest najdroższe?
Może jakiś konkurs SMS za 30zł+vat Ci się codziennie dolicza?
Może Internet 1zl/MB płacisz ?
Gdzie byś się chciał przenieść by było taniej?
Wszędzie dobrze , gdzie nas nie ma:-)
Orange nie jest taki zły, jeśli jesteś w zasięgu ich nadajników.

Data: 2010-11-30 13:01:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-29 22:09, DrukarniaKiD.pl pisze:

Kiedyś op płacił karę gdy się do niego przechodziło od konkurencji,

   Nie wiem jak to było kiedyś, ale rozmawiałem niedawno z handlowcem ery (tej, której telemarketerzy się chwalą, że płacą kary), i powiedział on, że żadnych kar op nigdy nie płaci, tzn. na pewno nie daje gotówki, czy przelewu. W ofercie chodzi o danie takich upustów, aby pokryły one karę, którą i tak płaci abonent.

--
Liwiusz

Przenieść się z orange do... ?? (WROCŁAW)