Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Przeniesienie KK 2010

Przeniesienie KK 2010

Data: 2010-03-16 08:34:21
Autor: MK
Przeniesienie KK 2010
Wie ktos moze czy sa teraz jakies problemy z przeniesieniem karty do Multi? Po 6 m-cach uzytkowania zamierzam pozegnac sie z karta Alliora. Bank od 3 tygodni nie potrafi mi odpowiedziec za co naliczyl prowizje i odsetki. Na odpowiedz dali sobie 30 dni roboczych ;). Sporna kwota to tylko kilkanascie PLN, ale jesli w kazdym przypadku maja tak reagowac to ja dziekuje. Zwlaszcza, ze tak naprawde karta stala sie dosc przecietna. Pomyslalem o tym, ze zamienie sobie ja na karte Multi, bede mial bezplatne wyplaty ze wszystkich bankomatow i pozbede sie konta dedykowanego do tego.

MK

Data: 2010-03-16 09:29:14
Autor: xbartx
Przeniesienie KK 2010
Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:34:21 +0100, MK napisał(a):

Wie ktos moze czy sa teraz jakies problemy z przeniesieniem karty do
Multi? Po 6 m-cach uzytkowania zamierzam pozegnac sie z karta Alliora.
Bank od 3 tygodni nie potrafi mi odpowiedziec za co naliczyl prowizje i
odsetki. Na odpowiedz dali sobie 30 dni roboczych ;). Sporna kwota to
tylko kilkanascie PLN, ale jesli w kazdym przypadku maja tak reagowac to
ja dziekuje.

Ja zawsze pisałem do Pani bankierki, która zakładała mi konto i w miarę szybko to szło, góra kilka dni.

Zwlaszcza, ze tak naprawde karta stala sie dosc przecietna.

A to fakt niezaprzeczalny. Może jeszcze te pierwsze kk z darmowymi przelewami jakoś dają radę, ale im dalej tym było już tylko gorzej.



--
xbartx

Data: 2010-03-16 11:37:13
Autor: MarekZ
Przeniesienie KK 2010
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnnc9v$msl$1@inews.gazeta.pl...
Wie ktos moze czy sa teraz jakies problemy z przeniesieniem karty do Multi? Po 6 m-cach uzytkowania zamierzam pozegnac sie z karta Alliora. Bank od 3 tygodni nie potrafi mi odpowiedziec za co naliczyl prowizje i odsetki. Na

Od 3 tygodni? No daj spokój. Mnie Multi nie jest w stanie odpowiedzieć na podobne pytanie od około 150 dni. Przestrzegam Cię przed obecną jakością obsługi w Multi.

Data: 2010-03-16 18:55:26
Autor: MK
Przeniesienie KK 2010
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hnnmpm$v8u$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Od 3 tygodni? No daj spokój. Mnie Multi nie jest w stanie odpowiedzieć na podobne pytanie od około 150 dni. Przestrzegam Cię przed obecną jakością obsługi w Multi.

Hehe... Toyote chyba trudno bedzie im pobic... dzis miaja 807 dzien od zlozenia reklamacji... odpowiedzi brak...

MK

Data: 2010-03-16 19:28:43
Autor: Mithos
Przeniesienie KK 2010
W dniu 2010-03-16 18:55, MK pisze:
Hehe... Toyote chyba trudno bedzie im pobic... dzis miaja 807 dzien od
zlozenia reklamacji... odpowiedzi brak...

A ja od 4 miesięcy usiłuję przełączyć wyciągi z KK mBank na format .pdf.
Czynność niby banalna, bo przecież można to zrobić przez www, jednakże NIE DZIAŁA.
Kolejne próby podejmowane przez pracowników partyline mBanku także nie przynoszą oczekiwanego skutku.
Już w tej sprawie złożyłem chyba 3 reklamację.
Co gorsza bank ma mnie za idiotę, bo odpisuje że "reklamacja rozpatrzona, wyciągi będą przychodziły w formacie .pdf", a nadal nie przychodzą.
Do tego bank odmówił mi przysłania bezpłatnie wyciągów papierowych, za okres kiedy z ICH winy nie otrzymałem wyciągów w takim formacie w jakim chciałem. Oczywiście wyciągi papierowe chciałem dlatego ponieważ oświadczono mi, że .pdf nie może się wygenerować wstecz.

Aktualna reklamacja (3 czy 4) takiej BANALNEJ czynności gnije w mBanku już tydzień. Jeśli jednak czas będę liczył od momentu złożenia pierwszej reklamacji (bo co to za rozpatrzenie reklamacji skoro bank nie zrobił tego co miał zrobić) to jest to już jakieś 4 miesiące.

BRE ? Odradzam mieć tam jakikolwiek produkt, który powoduje generowanie się czegokolwiek, ponieważ w przypadku jakichkolwiek problemów NIC się nie da załatwić. Rachunek bieżący (samoobsługowy) jak najbardziej. Limit w tym rachunku ? Również. Ale KK to produkt zdecydowanie zbyt skomplikowany jak na poziom obsługi mBank'u. Aż strach pomyśleć jak to "fajnie" jest związać się tam jakimś kredytem na wiele lat.

System niby fajny, bo przychodzą potwierdzenia kolejnych czynności dokonywanych przez bank na maila (dot. reklamacji). Odpowiedzi również przychodzą na maila, nawet można w ten sposób złożyć reklamację. System www świetny. Niestety czynnik ludzki wszystko tam pieprzy :)


--
Mithos

Data: 2010-03-16 20:06:43
Autor: MK
Przeniesienie KK 2010
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:hnoil9$a4s$1news.onet.pl...

A ja od 4 miesięcy usiłuję przełączyć wyciągi z KK mBank na format .pdf.
Czynność niby banalna, bo przecież można to zrobić przez www, jednakże NIE DZIAŁA.

A nie mozesz ich wylaczyc i za dzien czy 2 ponownie wlaczyc? Mysle, ze to by pomoglo...

Do tego bank odmówił mi przysłania bezpłatnie wyciągów papierowych, za okres kiedy z ICH winy nie otrzymałem wyciągów w takim formacie w jakim chciałem. Oczywiście wyciągi papierowe chciałem dlatego ponieważ oświadczono mi, że .pdf nie może się wygenerować wstecz.


A nie jest tak jak w Multi, ze duplikat wyciagu jest wysylany w taki sam sposob jak 'oryginal'?

MK

Data: 2010-03-16 22:10:51
Autor: Mithos
Przeniesienie KK 2010
W dniu 2010-03-16 20:06, MK pisze:
A nie mozesz ich wylaczyc i za dzien czy 2 ponownie wlaczyc? Mysle, ze
to by pomoglo...

Ale ja w systemie mam ustawione .pdf tyle, że jakoś na maila przychodzi coś innego. Po prostu mają jakiś błąd, którego nie potrafią naprawić/wyjaśnić.

A nie jest tak jak w Multi, ze duplikat wyciagu jest wysylany w taki sam
sposob jak 'oryginal'?

Jak widać nie, a nie chcę płacić 5 PLN aby się przekonać.


--
Mithos

Data: 2010-03-16 19:50:46
Autor: MarekZ
Przeniesienie KK 2010
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnogmj$253$1@inews.gazeta.pl...

Hehe... Toyote chyba trudno bedzie im pobic... dzis miaja 807 dzien od zlozenia reklamacji... odpowiedzi brak...

Ale w TB zapewne olałeś tę reklamację. A ja się Multi przypominam regularnie i oni są świadomi, że reklamacja wisi, bo co miesiąc przychodzi mail od automatu.

Data: 2010-03-16 20:04:28
Autor: MK
Przeniesienie KK 2010
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hnojn1$2eh$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Ale w TB zapewne olałeś tę reklamację. A ja się Multi przypominam regularnie i oni są świadomi, że reklamacja wisi, bo co miesiąc przychodzi mail od automatu.

Fakt, ze sie nie dopominam, ale nie omieszkam tego zrobic przy okazji czyszczenia BIKu, bo Toyota Bank nie zaktualizowal danych o KK mimo, ze karty juz nie mam od 2 lat. Zrezygnowalem z niej wlasnie w protescie na dlugie rozpatrywanie reklamacji...

MK

Przeniesienie KK 2010

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona