Przeniesienie KK 2010

Data: 2010-03-16 09:29:14
Autor: xbartx
Przeniesienie KK 2010
Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:34:21 +0100, MK napisał(a):

Wie ktos moze czy sa teraz jakies problemy z przeniesieniem karty do
Multi? Po 6 m-cach uzytkowania zamierzam pozegnac sie z karta Alliora.
Bank od 3 tygodni nie potrafi mi odpowiedziec za co naliczyl prowizje i
odsetki. Na odpowiedz dali sobie 30 dni roboczych ;). Sporna kwota to
tylko kilkanascie PLN, ale jesli w kazdym przypadku maja tak reagowac to
ja dziekuje.

Ja zawsze pisałem do Pani bankierki, która zakładała mi konto i w miarę szybko to szło, góra kilka dni.

Zwlaszcza, ze tak naprawde karta stala sie dosc przecietna.

A to fakt niezaprzeczalny. Może jeszcze te pierwsze kk z darmowymi przelewami jakoś dają radę, ale im dalej tym było już tylko gorzej.

--
xbartx

Przeniesienie KK 2010