Przeniesienie KK

Data: 2009-08-31 07:29:08
Autor: Bartek
Przeniesienie KK
Witam,

Postanowilem przeniesc obecna KK do innego banku, mam zamiar zlozyc
wniosek w dwoch bankach rownoczesnie,
czyli z jednej katy uzyskac dwie nowe.
Tak sie zastanawiam, czy mowic o tym fakcie obu bankom?

Likwidacje karty biore na siebie, nie wiem, czy one to pozniej
sprawdzaja czy tez nie.

Inna opcja, ktora wchodzi w gre, to rozbicie limitu kredytowego na
dwie karty, to chyba oba banki powinny przyjac bez problemu, jak
myslicie?

pozdrawiam,

Bartek

Data: 2009-08-31 16:32:24
Autor: MarekZ
Przeniesienie KK
"Bartek" <bartosz.brozek@gmail.com> wrote in message news:71c99277-1827-4be4-bb7f-7532a145c171f33g2000vbm.googlegroups.com...

Tak sie zastanawiam, czy mowic o tym fakcie obu bankom?

Nie.

Likwidacje karty biore na siebie, nie wiem, czy one to pozniej
sprawdzaja czy tez nie.

Róznie to bywa, zalezy dokad przenosisz i na kogo fizycznie trafisz.

Inna opcja, ktora wchodzi w gre, to rozbicie limitu kredytowego na
dwie karty, to chyba oba banki powinny przyjac bez problemu, jak
myslicie?

Opcja bez sensu. Natknie sie na mur niezrozumienia ze strony banków docelowych.

Przeniesienie KK