Przeniesienie KK do Polbanku

Data: 2010-01-03 22:42:04
Autor: Feromon
Przeniesienie KK do Polbanku

Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:07a0cf48-df95-4495-b4c9-83b1f87eae86l30g2000yqb.googlegroups.com...
Polbank pisze: "W przypadku kart (przenoszonych) większości banków nie
wymagamy zaświadczenia o dochodach".

Czy ktoś wie, które to banki ?

Ja przeniosłem (spłaciłem) kilka kart do/za pomocą Millenium. Zsumowali po prostu LIMITY maksymalne.
Jestem szczęśliwy. Oprocentowanie 9,9 zamiast 20. Ale jedynie na spłatę tamtych kart. Bieżące transakcje też na 20%.
Więc: wziąć i nie używać, dopóki się nie spłaci zadłużenia, a potem zlikwidować.
(Pewnie żadnej innej karty mi inne banki nie dadzą z powodu horrendalnego limitu w Millenium, ale znam cenę...)
W następnym wcieleniu nie wezme żadnej karty kredytowej ani żadnego kredytu....

Feromon

Przeniesienie KK do Polbanku