Przeniesienie KK do Polbanku

Data: 2010-01-04 10:44:55
Autor: xbartx
Przeniesienie KK do Polbanku
Dnia Sat, 02 Jan 2010 06:10:08 -0800, szczurwa napisa艂(a):

Polbank pisze: "W przypadku kart (przenoszonych) wi臋kszo艣ci bank贸w nie
wymagamy za艣wiadczenia o dochodach".

Czy kto艣 wie, kt贸re to banki ?

Citi, mbank/multi, bzwbk i co艣 jeszcze. Tak ostatnio mi znajomy m贸wi艂, kt贸ry przenosi艂, znaczy chcia艂 przenie艣膰, bo si臋 okaza艂o, 偶e do przenoszonej karty ma dostarczy膰 za艣wiadczenie o dochodach :)

Data: 2010-01-05 01:06:23
Autor: Marcin Kozlowski
Przeniesienie KK do Polbanku
U偶ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hhsgr7$tp$2inews.gazeta.pl...
Citi, mbank/multi, bzwbk i co艣 jeszcze. Tak ostatnio mi znajomy m贸wi艂,
kt贸ry przenosi艂, znaczy chcia艂 przenie艣膰, bo si臋 okaza艂o, 偶e do
przenoszonej karty ma dostarczy膰 za艣wiadczenie o dochodach :)

Polbank w ogole jest jakis dziwny. Ja wypelnilem wniosek, dostali wszystkie prawie dane,
przyslali umowe, podpisalem, odeslalem i wtedy sie okazalo, ze jeszcze chca umowe
z operatorem (czy tez rachunek), mimo, ze jak potwierdzili mieli od Ery potwierdzenie,
ze mam tam telefon.
Sie wkurzylem i stwierdzilem, ze juz nic wiecej nie bede dostarczal, wiec oni
odmowili wydania KK. Ich strata.

M.

Przeniesienie KK do Polbanku