Przeniesienie KK z zadłużeniem

Data: 2009-10-20 11:51:52
Autor: Paul
Przeniesienie KK z zadłużeniem
Witam,

Czy przeniesienie do Millenium na 9,9% to dobre rozwiązanie?
Rozumiem że w promocji nie płacę za wydanie karty, jedynie 1% za spłatę zadłużenia do innego banku.

Czy są jakieś inne haczyki?

Czy wystarczy tylko wyciąg poprzedniej karty?

Data: 2009-10-20 11:54:12
Autor: MarekZ
Przeniesienie KK z zadłużeniem

Dobre rozwiązanie. Trzy wyciągi a nie jeden. Aby nie płacić za wydanie karty musisz wykonać nią co najmniej jedną transakcję bezgotówkową. Pamiętaj o wyłączeniu płatnego ubezpieczenia w pierwszym miesiącu ważności karty.

Data: 2009-10-20 17:32:13
Autor: Feromon

Użytkownik "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA> napisał w wiadomości news:hbk17r$c54$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzisiaj to przerabiałem, więc:

Kilka wyciągów ostatnich, minimum 3, na których nie widnieją opóźnienia w płatnościach.
Ja chciałem 5 kart spłacić, ale dwie z winy poczty miały kary za nieterminową wpłatę,
więc nie przeszło. Ale ponieważ limit jest według 120% sumy limitów, to i tak mi starczy.
Przy dużym limicie (ponad 20tys) wymagana jest karta "złota", która za następny rok jest
płatna 200 zł/rok. Przy obrocie kartą na 30 tys rocznie opłata w następnym roku jest zero.
Ale JUŻ TERAZ trzeba ostro obracać kartą, żeby ok 3 tys miesięcznie zakupić. Przy 20 tys rocznie
opłata jest 50% czyli 100 zł. Na plus muszę przyznać, że nie potrzeba było zaświadczenia
o zarobkach ani ilości dzieci ani szczegółowych danych na temat spłacanych rat. Pewnie mają
to wszystko w bazie BIK.

Haczykiem są również domyślnie włączone ubezpieczenia. Przy dużych sumach zaległych
"hakiem" jest konieczność spłacenia miesięcznie 5% zadłużenia plus odsetki.
Należy pamiętać, że transakcje oprócz SPŁATY ZADŁUŻENIA W INNYM BANKU
objęte są 20% odsetkami.

Reszta się okaże "w praniu".
Feromon

Przeniesienie KK z zadłużeniem