Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem

Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem

Data: 2010-08-02 15:39:18
Autor: M
Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
Kilka dni temu przeniosłem numer z Simplusa do Play Fresh, i teraz
niektórzy mają problem z dodzwonieniem się do mnie - słyszą dziwny
komunikat "zbliża się termin ważności konta, prosimy o doładowanie".
Co ciekawe, jak na razie wygląda że dotyczy to abonamentów Plusa (2
różnych), nie dotyczy zaś Plusa prepaid (Simplus, Mix), nie ma też
problemu z dodzwonieniem się z Ery, Orange czy stacjonarnego TP.  Sam
dodzwaniam się wszędzie (również do tych problematycznych abonentów
Plusa) bez przeszkód.

W dniu przenoszenia dokładnie ten sam komunikat słyszałem gdy sam
próbowałem zadzwonić z przenoszonego Simplusa (nie dało się, choć
sprawdzany kodem termin ważności konta nadal był wyświetlany dość
odległy, a przychodzące jeszcze działały).  Spotkał się ktoś jeszcze z
podobnym problemem?  Moim zdaniem problem jest raczej po stronie Plusa
i niemogący się do mnie dodzwonić abonenci Plusa powinni składać
reklamacje - dobrze myślę?  Przenoszenie numeru to w końcu już nie
nowość, raczej wszystko powinno już być dopracowane...

Data: 2010-08-03 09:27:21
Autor: TJE
Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
M napisał(a):
Kilka dni temu przeniosłem numer z Simplusa do Play Fresh, i teraz
niektórzy mają problem z dodzwonieniem się do mnie - słyszą dziwny
komunikat "zbliża się termin ważności konta, prosimy o doładowanie".
Co ciekawe, jak na razie wygląda że dotyczy to abonamentów Plusa (2
różnych), nie dotyczy zaś Plusa prepaid (Simplus, Mix), nie ma też
problemu z dodzwonieniem się z Ery, Orange czy stacjonarnego TP.  Sam
dodzwaniam się wszędzie (również do tych problematycznych abonentów
Plusa) bez przeszkód.

W dniu przenoszenia dokładnie ten sam komunikat słyszałem gdy sam
próbowałem zadzwonić z przenoszonego Simplusa (nie dało się, choć
sprawdzany kodem termin ważności konta nadal był wyświetlany dość
odległy, a przychodzące jeszcze działały).  Spotkał się ktoś jeszcze z
podobnym problemem?  Moim zdaniem problem jest raczej po stronie Plusa
i niemogący się do mnie dodzwonić abonenci Plusa powinni składać
reklamacje - dobrze myślę?  Przenoszenie numeru to w końcu już nie
nowość, raczej wszystko powinno już być dopracowane...

To jest zdecydowanie problem Plusa. Jak miałem simplusa który nigdy nie był przenoszony też kilka razy tak miałem, że dzwoniący do mnie słyszeli   informację o konieczności doładowania karty.

Data: 2010-08-07 04:15:33
Autor: M
Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
Mimo przeniesienia numeru, Plus wiecznie żywy - nadal przychodzi od
nich spam SMSowy że "istnieje techniczna możliwość aktywacji usługi
wynaturzenia w plusie" czy jakoś tak, SimPlus w miejscu numeru
nadawcy.  A wydawałoby się, że przenosząc numer w końcu się tego
pozbędę...  (ze strony Play, pod tym względem jak na razie spokój)
Obie sprawy (niemożność dodzwonienia się z abonamentów Plusa oraz spam
SMSowy) zgłoszone mailem do bok@ - ciekawe czy cokolwiek odpowiedzą i
czy odpowiedź będzie na temat ;)

Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona