Przeniesienie danych z NokiaE51 do WM

Data: 2009-09-17 09:46:40
Autor: Amir
Przeniesienie danych z NokiaE51 do WM
Wlasnie jestem w trakcie zmiany telefonu
zrobilem sobie kopie danych z E51 w PCSuite

czy te wszystkie dane moge w jakis sposob przeniesc do WM HTC Diamond?

kalendarz, wiadomosci kontakty z danymi adresowymi ewentualnie notatki

jak ten plik *. nbu  wgrac pozniej do WM? pozdrawiam
Tomasz

Data: 2009-09-17 08:59:58
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 17 Sep 2009 09:46:40 +0200, Amir napisał(a):

[...]

A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?
Po raz pierdyliard dwieście sześćdziesiąty piąty - zsynchronizować obydwa z
outlookiem

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-17 10:20:48
Autor: Amir
Przeniesienie danych z NokiaE51 do WM
 piąty - zsynchronizować obydwa z
outlookiem

a coś z darmowego oprogramowania?

Data: 2009-09-17 09:23:35
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 17 Sep 2009 10:20:48 +0200, Amir napisał(a):

a coś z darmowego oprogramowania?

Trial działa 30 dni, chyba nie masz tyle wpisów w książce, żeby
synchronizacja trwała dłużej? Oprócz tego masz spore szanse, że jak
zajrzysz do pudełka urządzenia z WM, to znajdziesz tam licencję na
Outlooka. Niestety, im nowsze urządzenie to szanse mniejsze. Ale płytka z
trialem Outlooka 2007 będzie na 99%

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-17 10:30:24
Autor: Amir
> [...]
zajrzysz do pudełka urządzenia z WM, to znajdziesz tam licencję na
Outlooka. Niestety, im nowsze urządzenie to szanse mniejsze. Ale płytka z

ok dzieki sciągne z neta w sumie na jeden raz potrzebe mi to

pozdrawiam

Przeniesienie danych z NokiaE51 do WM