Przeniesienie karty do Allianz

Data: 2009-03-23 21:25:34
Autor: marcin
Przeniesienie karty do Allianz
Niby na stronie pisze, ze nie wymagaja zaswiadczen, a jak jest w rzeczywistosci?

Co w przypadku jak kadrowa nie potwiedzi z uwagi na ochorone danych osobowych?

Ktos juz probowal?

Dzieki :)

Data: 2009-03-23 14:44:08
Autor: szczurwa
Przeniesienie karty do Allianz
On 23 Mar, 22:25, "marcin" <m...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Próbowałem. Dzwonili do zakładu pracy. Szefem mojej firmy jest moja
żona. Spuściła z takimi pytaniami Allianz na drzewo. Kartę wydali.

Data: 2009-03-24 09:20:55
Autor: scholastyk
Przeniesienie karty do Allianz

Co w przypadku jak kadrowa nie potwiedzi z uwagi na ochorone danych
osobowych?

Ktos juz probowal?

Moje kadry też nie potwierdzają telefonicznie.

Umowę na kartę podpisałem jednak na trzeci dzień od złożenia wniosku w oddziale, więc chyba nie robią problemów.

Pozdrawiam
scholastyk

--

Przeniesienie karty do Allianz