[kk] Przeniesienie kk z mbanku do ...

Data: 2009-06-15 14:31:34
Autor: Krzysztof
[kk] Przeniesienie kk z mbanku do ...

"Konsument" <konsument@gmail.com> wrote in message news:5264a6d2-65a7-4e83-8a13-f369d109b2a6o21g2000prn.googlegroups.com...
Witam,
Chciałbym przenieść KK VC z mBanku (dostałem w promocji za podpis) do
innego banku. Uciekam przed opłatą 58zł, nie robię obrotu 18k
potrzebnej do zwolnienia ale kolo 8k. Próbowałem załapać się do Aliora
gdzie mam już konto, ale niestety mój wniosek został rozpatrzony
negatywnie. Mam prace od marca i umowę do końca sierpnia. A podczas
wcześniejszych 6 miesięcy nie mam ciągłości finansowej - wykonywałem
pracę na umowa-zlecenie, umowa o dzieło. W jednym miesiącu duży wpływ
na konto, w innym mały.

Generalnie nie mam zastrzeżeń do KK VC mBanku - miło mi służy ale
wolałbym nie płacić opłaty za kolejny rok. Co polecacie? Fajnie aby KK
i ew. konto było jak najtańsze (najlepiej darmowe) w korzystaniu.

Generalnie mozesz miec problem z uzyskaniem KK ze wzgledu na brak umowy na czas nieokreslony. Do zakupow w PL dobra i bezkosztowa jest karta Money.pl z BZWBK, wystarczy ze robisz 5 trans. bezg. na miesiac i karte masz darmo, podglad przez net bezplatny.

[kk] Przeniesienie kk z mbanku do ...