Przeniesienie kontaktow z tel. do tel - Nokia

Data: 2010-05-31 09:53:41
Autor: Ferugs
Przeniesienie kontaktow z tel. do tel - Nokia
Jak przeniesc kontakty i inne dane z jednego telefonu na drugi? Nokia.
W tej chwili wszystkie dane mam w pamieci telefonu.
Jak to przeniesc na inny telefon?
Zrzucic na karte sim i potem jakos to przeniesc do nowego telefonu?
A moze przez jakis kabel albo bluetooth?

Data: 2010-05-31 11:10:43
Autor: ALEX
W dniu 31-05-10 9:53, Ferugs pisze:
[...]

A to już zależy jaką masz Nokię. W Symbianie s60v5 można już hurtem wysyłać kontakty. Przez BT ofkors. Ale zapisywanie w telefonie docelowym nadal mocno niedopracowane.

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-05-31 11:14:37
Autor: Tomek
Przeniesienie kontaktow z tel. do tel - Nokia

Użytkownik "ALEX" <kills@spamers.us> napisał
W Symbianie s60v5 można już hurtem wysyłać kontakty. Przez BT ofkors.

Można było już w s60v3 to robić. Via BT oczywiście. Nazywa się to synchronizacja. W s40 róznież to działa.

Data: 2010-05-31 12:39:45
Autor: ALEX
W dniu 31-05-10 11:14, Tomek pisze:

W Symbianie s60v5 można już hurtem wysyłać kontakty. Przez BT ofkors.

Można było już w s60v3 to robić. Via BT oczywiście. Nazywa się to
synchronizacja. W s40 róznież to działa.

Bez użycia kompa? Ale nadal zapisywanie jest totalnie do dupy :-/

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-05-31 14:09:37
Autor: Tomek
[...]

Skoro robisz synchronizację między telefonami, to po co komputer? Miałeś w ogóle nokię w ręku? Bo mam wrażenie, że piszę do kogoś, kto nie ma pojęcia o czym temat stanowi.

Data: 2010-05-31 19:39:43
Autor: ALEX
W dniu 31-05-10 14:09, Tomek pisze:

[...]

Czytujesz tę grupę? Bo byś wiedział po co komputer i outlook. Pełny a nie ekspress.

Miałeś
w ogóle nokię w ręku?

3210 3310 6210 6310i 3200 6810 6650 6600 6220 classic 2680 5530 Expres Music 5800 Express Music. A na dniach będę miał N97 i to pełną, nie mini :-D Wystarczy?

Bo mam wrażenie, że piszę do kogoś, kto nie ma
pojęcia o czym temat stanowi.

A miej sobie. Ja mam w Nokii raptem 40 kontaktów, od biedy mogę je przerzucić i pojedyńczo.

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-05-31 21:55:58
Autor: AL
ALEX pisze:
[...]

a po co outlook?

czyzbys, jako uzytkownik nokii, nigdy nie korzystal z Nokia PC Suite?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-06-01 16:55:47
Autor: Tomek
[...]

A po co do synchronizacji między dwoma telefonami komputer i ... pożal się Boże Outlook ... pełny w dodatku. Lubisz zadawać komuś ból takimi pomysłami? Czy sobie?

[...]

Mi tak, ale Tobie nie, skoro do tej pory nie wiedziałeś, że synchro działa bez PC. Gdzie się uchowałeś?

Data: 2010-06-01 19:34:51
Autor: ALEX
W dniu 1-06-10 16:55, Tomek pisze:

[...]

No to zsynchronizuj sobie NokiÄ™ z HTC. Wtedy zrozumiesz po co.

[...]

Nieistotne. Po to wiszę na tej grupie by się czegoś dowiedzieć, a czasami coś napisać. Ale skoro tak wiele wiesz to oświeć mnie jak zsynchronizować Nokię z HTC.

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-02 11:10:28
Autor: Tomek
Przeniesienie kontaktow z tel. do tel - Nokia

Użytkownik "ALEX" <kills@spamers.us> napisał

No to zsynchronizuj sobie NokiÄ™ z HTC. Wtedy zrozumiesz po co.

Czy Temat stanowi w którymś miejscu o HTC? Jeśli nie - zamilcz i nie podnoś głosu.

Po to wiszę na tej grupie by się czegoś dowiedzieć, a czasami coś napisać.

A wiesz co to takiego "pisanie w temacie"?

Ale skoro tak wiele wiesz to oświeć mnie jak zsynchronizować Nokię z HTC.

Załóż łaskawie temat i przestań trollować.

Data: 2010-06-02 12:14:40
Autor: ALEX
W dniu 2-06-10 11:10, Tomek pisze:

No to zsynchronizuj sobie NokiÄ™ z HTC. Wtedy zrozumiesz po co.

Czy Temat stanowi w którymś miejscu o HTC? Jeśli nie - zamilcz i nie
podnoś głosu.

Rozszerzyłem temat bo chciałem się dowiedzieć jak to zrobić między HTC i Nokią.

Po to wiszę na tej grupie by się czegoś dowiedzieć, a czasami coś
napisać.

A wiesz co to takiego "pisanie w temacie"?

A wiesz co to takiego dyskusja?

Ale skoro tak wiele wiesz to oświeć mnie jak zsynchronizować Nokię z HTC.

Załóż łaskawie temat

W celu?

  >i przestaÅ„ trollować.

Zabrakło argumentów i zaczęły się ataki ad personam?

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-02 12:43:01
Autor: Tomek
Przeniesienie kontaktow z tel. do tel - Nokia

Użytkownik "ALEX" <kills@spamers.us> napisał

A wiesz co to takiego dyskusja?

Tak, w temacie. Nie ośmieszaj się już.

Załóż łaskawie temat

W celu?

Bo _ten_ temat nie stanowi o HTC.

 >i przestaÅ„ trollować.

Zabrakło argumentów i zaczęły się ataki ad personam?

Ataki? Prosiłem, nie ośmieszaj sie.

Przeniesienie kontaktow z tel. do tel - Nokia