Przeniesienie kontaktow z tel. do tel - Nokia

1 Data: Maj 31 2010 03:29:44
Autor: Aian
Przeniesienie kontaktow z tel. do tel - Nokia
Jak przeniesc kontakty i inne dane z jednego telefonu na drugi? Nokia.
W tej chwili wszystkie dane mam na pamieci telefonu.
Jak to przeniesc na inny telefon?
Zrzucic na karte sim i potem jakos to przeniesc do nowego telefonu?
A moze przez jakis kabel albo bluetooth?

2 Data: Maj 31 2010 08:05:31
Autor: SALAMON
Re: Przeniesienie kontaktow z tel. do tel - Nokia

Nokia PC Suite

SALAMON

3 Data: Maj 31 2010 09:51:09
Autor: Wiesiek
Aian pisze:
Jak przeniesc kontakty i inne dane z jednego telefonu na drugi? Nokia.

spróbuj na Contails http://www.contails.com/ ; parę razy mi życie uratowało, bo oprócz tego, że przeniosłem kontakty na inny tel, to jak straciłem dane to je zawsze mogłem pobrać... pozdr. wu

4 Data: Maj 31 2010 11:31:44
Autor: Ranger
Aian pisze:
[...]

chcesz na tym biznes robić a nie wiesz jak technicznie to wykonać? Znajomi w gimnazjum nie podpowiedzą? :)
Może zaczniesz po prostu z problemami zwracać się do właściwego grona odbiorców, wtedy nawet jest szansa, że dowiesz sie dokładnie jak to zrobić.

pl.biznes - ile by nie wypić nijak się nie kojarzy z obsługą komórek.

Pzdr
Ranger

5 Data: Czerwiec 03 2010 16:35:17
Autor: Feromon

Użytkownik "Ranger" <news@finaro.pl> napisał w wiadomości news:4c0381cf$1news.home.net.pl...
Aian pisze:
[...]

AleĹĽ nie! Zamiast tracić czas i pogooglać albo  zapĹ‚acić komuĹ› w serwisie otrzymamy pomoc za darmo - a to jest BIZNES.

Feromon

6 Data: Maj 31 2010 12:13:10
Autor: KP
[...]

NTG PAJACU

Przeniesienie kontaktow z tel. do tel - Nokia