Przeniesienie numeru

Data: 2014-09-04 17:59:56
Autor: Budzik
Przeniesienie numeru
Numer w T-mobile - zarejestrowany prepaid na osobe fizyczna.
Chce przeniesc te karte do play - ta sama osoba, te same dane ale w play ma byc na firmę.

Mozna tak, czy najpierw trzeba w t-mobile zmienic zarejestrowanie karty na firme?

Dodam ze nazwa firmy to imie i nazwisko.

Data: 2014-09-04 18:56:08
Autor: masti
Przeniesienie numeru
Budzik wrote:

[...]

przenieść musiz tak jak jest. czyli albo przepisujesz w T-mobile na firmę i potem przenosisz
albo najpierw przenosisz a potem zmieniasz
zależy co am być po stronie Play.
Jak przenosiłem do Formuły dla Firm to wariant 1

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-04 21:09:45
Autor: pueblo
Przeniesienie numeru
Witaj masti, 04 wrz 2014 w news:luack8$to9$1dont-email.me
napisałeś/aś:

[...]

Przenosiłeś z Tmobile? Właśnie mam taką sytuację, że chcę przenieść numer firmowy Tmobile do Nju, a tam nie da rady zarejstrować na firmę, więc muszę najpierw w Tmobile zmienić dane abonenta na osobę. Ile to trwa i czy się za to płaci? Bo to chyba nie ma być cesja - trochę bez sensu.

Data: 2014-09-04 21:48:54
Autor: masti
Przeniesienie numeru

napisałeś/aś:

[...]

Z RedBulla do Playa via Plus :)
tam gdzie możesz skaładasz kwity o przerejestrowanie na firmę/osobę i to
robią od ręki. A potem normalnie składasz zlecenie u nowego operatora
przeniesienia. trwa zwykle 24h choć do Playa to szło trochę dłużej. To
znaczy samo przeniesienie to był moment ale kilka dni czekałem aż
potwierdzą SMSem, że przenieśli

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-05 00:04:55
Autor: AL
Przeniesienie numeru
On 2014-09-04 19:59, Budzik wrote:
[...]

w zeszlym roku przenosilem TakTaka na abonament i jednoczesnie z os. prywatnej na firme.  Da sie jak najbardziej (choc to zalezy na jakiego konsultanta sie trafi po drugiej stronie).

Data: 2014-09-05 08:23:19
Autor: Mirek Ptak
Przeniesienie numeru
Dnia 2014-09-05 00:04,  *AL* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
w zeszlym roku przenosilem TakTaka na abonament i jednoczesnie z os.
prywatnej na firme.  Da sie jak najbardziej (choc to zalezy na jakiego
konsultanta sie trafi po drugiej stronie).

Oj, to prawda.
Wczoraj poszedłem do salonu Orange z zamiarem przeniesienia zarejestrowanego prepaida Heyah (fajny numer mi się trafił dla córki :), ale że jeszcze za młoda to numer jeszcze poleży i rok ważności konta z orange się przyda) i zostałem odprawiony z kwitkiem, bo paniusia zażądała dowodu, że numer jest zarejestrowany. Heyah nie wysyła potwierdzeń na piśmie jedynie SMSa, którego zresztą nie dostałem, ale cudem dodzwoniłem się na infolinię (kryminał za kasę, która łykają przy takiej okazji się komuś należy) i potwierdzili mi, że jest już zarejestrowany. Moje oświadczenie miała za nic...

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-09-05 08:59:55
Autor: Budzik
Przeniesienie numeru
Użytkownik AL adam@skads.tam.pl ...

On 2014-09-04 19:59, Budzik wrote:
[...]

No własnie powiedziano mi ze sie nie da.
Inni to potwierdzają.
Moze w Twoim przypadku chciało im sie przeniesc najpierw jako osoba fizyczna i dopiero po przeniesieniu zmienic na firme.

Swoja droga nie rozumiem potrzeby okreslania firma czy osoba fizyczna w przypadku jednoosobowych DG - sa jakies powody aby to robic przy przenoszeniu numeru?

Data: 2014-09-05 11:50:41
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Przeniesienie numeru

Swoja droga nie rozumiem potrzeby okreslania firma czy osoba fizyczna w przypadku jednoosobowych DG - sa jakies powody aby to robic przy przenoszeniu numeru?

Nobilitacja.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-09-05 11:59:53
Autor: Budzik
Przeniesienie numeru
Użytkownik Henryk "Plumski" Plumowski gd@kihltd.eu ...

Swoja droga nie rozumiem potrzeby okreslania firma czy osoba fizyczna w przypadku jednoosobowych DG - sa jakies powody aby to robic przy przenoszeniu numeru?

Nobilitacja.

Ale dla kogo?

Data: 2014-09-05 14:20:20
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Przeniesienie numeru

> Nobilitacja.

Ale dla kogo?

"Pacz", mam firmową komórę; więc wiedz z kim masz do czynienia...

P.S. jakby co, to wszystko ironia oparta na faktach.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-09-05 17:59:54
Autor: Budzik
Przeniesienie numeru
> [...]

"Pacz", mam firmową komórę; więc wiedz z kim masz do czynienia...

P.S. jakby co, to wszystko ironia oparta na faktach.

uff :)

Data: 2014-09-05 14:27:22
Autor: AL
Przeniesienie numeru
On 2014-09-05 10:59, Budzik wrote:
> [...]
> Moze w Twoim przypadku chciało im sie przeniesc najpierw jako osoba
> fizyczna i dopiero po przeniesieniu zmienic na firme.

da sie - tylko trzeba chciec (tzn ty chcesz, ale po tamtej stronie tez musza chciec

Ja juz jeden numer mialem wczesniej na firme na abonament i kazalem dopisac go do tej puli.
Z dodatkowych info - przenioslem taktak na abo na firme i jednoczesnie skorzystalem z taryfy dla osob prywatnych - bo mi bardziej pasowalo

Jedynie co mi sie nie udalo, mimo, ze chcialem by dwa telefony w rozliczeniu miesiecznym byly na jednej fakturze VAT.
Dostaje dwie oddzielne faktury - ale juz mi sie nie chcialo z nimi walczyc i tak zostalo.

A walki z Tmobile byly np. tego typu, ze przeniesienie numeru z taktak na abonament zrobilem tuz przed zeszlorocznymi wakacjami a jako, ze wyjazd zagraniczny, wiec potrzebowalem roaming.
I jakis sredniorozwiniety konsultant wylaczyl mi roaming na przeniesionym numerze twierdzac, ze bedzie automatycznie wlaczony po okresie wystawienia 3 faktur i ich oplacenia.
Musialem poruszyc troche im biurka przez telefon i dostac sie do kogos bardziej kompetentnego i okazalo sie, ze da sie jednak wlaczyc ten roaming od razu.

Wiec nie poddawaj sie i walcz!

> Swoja droga nie rozumiem potrzeby okreslania firma czy osoba fizyczna w
> przypadku jednoosobowych DG - sa jakies powody aby to robic przy
> przenoszeniu numeru?

ja tez mam jednoosobowa DG - to nie powinno miec zadnego zwiazku.
Firma to firma, placisz podatki, vaty - wiec nie ma roznicy.

Przeniesienie numeru