Przeniesienie numeru

Data: 2014-09-04 18:56:08
Autor: masti
Przeniesienie numeru
Budzik wrote:

Numer w T-mobile - zarejestrowany prepaid na osobe fizyczna.
Chce przeniesc te karte do play - ta sama osoba, te same dane ale w play ma byc na firmę.

Mozna tak, czy najpierw trzeba w t-mobile zmienic zarejestrowanie karty na firme?

Dodam ze nazwa firmy to imie i nazwisko.

przenieść musiz tak jak jest. czyli albo przepisujesz w T-mobile na firmę i potem przenosisz
albo najpierw przenosisz a potem zmieniasz
zależy co am być po stronie Play.
Jak przenosiłem do Formuły dla Firm to wariant 1

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-04 21:09:45
Autor: pueblo
Przeniesienie numeru
Witaj masti, 04 wrz 2014 w news:luack8$to9$1dont-email.me
napisałeś/aś:

[...]

Przenosiłeś z Tmobile? Właśnie mam taką sytuację, że chcę przenieść numer firmowy Tmobile do Nju, a tam nie da rady zarejstrować na firmę, więc muszę najpierw w Tmobile zmienić dane abonenta na osobę. Ile to trwa i czy się za to płaci? Bo to chyba nie ma być cesja - trochę bez sensu.

Data: 2014-09-04 21:48:54
Autor: masti
Przeniesienie numeru

napisałeś/aś:

[...]

Z RedBulla do Playa via Plus :)
tam gdzie możesz skaładasz kwity o przerejestrowanie na firmę/osobę i to
robią od ręki. A potem normalnie składasz zlecenie u nowego operatora
przeniesienia. trwa zwykle 24h choć do Playa to szło trochę dłużej. To
znaczy samo przeniesienie to był moment ale kilka dni czekałem aż
potwierdzą SMSem, że przenieśli

--
mst <at> gazeta <.> pl

Przeniesienie numeru