Przeniesienie numeru Nju.mobile --> Lycamobile - złośliwość porzuconego?

Data: 2014-08-29 18:42:49
Autor: DJ Abelson?
Przeniesienie numeru Nju.mobile --> Lycamobile - złośliwość porzuconego?
Przeniosłem numer z Nju ze skutkiem na dzień dzisiejszy i sprawa jest nieco kuriozalna - Lycamobile odpalił usługę, a Nju jeszcze nie "zgasił" i rozmowy przychodzące są kierowane na kartę Nju, nie pobiera z konta w przypadku połączenia z Lyca do karty w Nju, z kolei jak zadzwonić z Nju na Lyca ( obydwa numery takie same) to łączy mnie z pocztą głosową i zabiera pieniądze z konta.
HWD Orange
--

Przeniesienie numeru Nju.mobile --> Lycamobile - złośliwość porzuconego?