Przeniesienie numeru SimPlus > Play

Data: 2009-04-22 20:54:54
Autor: Mithos
Przeniesienie numeru SimPlus > Play
Złożyłem dyspozycję przeniesienia numeru z SimPlus'a do Play. Dostałem info od Play, że wszystko ok i mogę odebrać ich kartę. Tak też zrobiłem, mam już kartę Play, która będzie aktywna od 26.04.2009 r. Natomiast Plus nadal nie pobrał z konta SimPlus'a opłaty za przeniesienie numeru. Do tego muszę dodać, iż w salonie Play również nie płaciłem nic za starter (pomimo, że przy składaniu dyspozycji mówili, że będzie to kosztowało 30 zł - bo taki też dostałem, ma na nim być 30 zł).

Jak to wyjaśnić ?

--
Mithos

Data: 2009-04-22 20:22:00
Autor: Piotr M
Przeniesienie numeru SimPlus > Play
Mithos napisał
:
Złożyłem dyspozycję
przeniesienia numeru z SimPlus'a do Play. Dostałem
info od Play, że wszystko ok

To z Plusa powinieneś dostać info że wszystko ok, tzn że odłącza cię.

mam już kartę Play, która
będzie aktywna od 26.04.2009 r. Z jakim numerem będzie aktywna bo raczej nie z twoim starym bo wychodzi na to że Plus jeszcze nie zwolnił ci go.

Jak to wyjaśnić ?

zadzwoń do Plusa i dowiesz się, proste.

pzdr, Piotr M

Data: 2009-04-22 23:04:41
Autor: SDD

Użytkownik "Piotr M " <happypiotr@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsnu98$6jv$1inews.gazeta.pl...

To z Plusa powinieneś dostać info
że wszystko ok, tzn że odłącza
cię.

Nie wiem jak to jest w prepaidach komorkowych ale ja przenosilem stacjonarny z TPSA do Ery, udzielilem pelnomocnictwa i cala korespondencja, przychodzila tylko od Ery. Z Tepsy nic nie przychodzilo - oprocz faktury za przeniesienie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-22 21:59:27
Autor: Piotr M
SDD napisał:
[...]

Ogólnie w prepaidach też nie wiem jak jest ale dwa numery przenosiłem z Simplusa (w różnych miastach i o różnych właścicielach jeżeli to istotne) i za każdym razem poszło profesjonalnie i gładko. Od Plusa mamy informacje że numer wygasa itp. A mówisz że przenosisz z TP do Ery, no ja właśnie mam taki zamiar u rodziców, no dobrze wiedzieć. Myślę że jeżeli można jakoś monitorować procedurę to pierw od podmiotu gdzie mamy numer.

PS. Jak przeczytałem newsa że w kilku krajach Europy Zachodniej procedura taka mieści się w czasie jednego dnia i bez żadnych bzdetnych opłat i rekompensat to zszokowałem się, ale czy właśnie nie jak powinno być...

Pzdr, Piotr M

Data: 2009-04-22 23:28:54
Autor: Mithos
Piotr M pisze:
To z Plusa powinieneś dostać info że wszystko ok, tzn że odłącza cię.

Pierwsze słyszę. Poprzednio jak przenosiłem numer to operator, od którego odchodziłem nawet się nie odezwał.

Z jakim numerem będzie aktywna bo raczej nie z twoim starym bo wychodzi na to że Plus jeszcze nie zwolnił ci go.

Ale ja mam już nową kartę SIM z Play oraz dokumenty, również z Play, podpisane właśnie na ten numer. No to chyba jednak mi go zwolnili.

--
Mithos

Data: 2009-04-25 18:31:17
Autor: Marcin
Przeniesienie numeru SimPlus > Play
Witam

Użytkownik "Piotr M " <happypiotr@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsnu98$6jv$1inews.gazeta.pl...

To z Plusa powinieneś dostać info
że wszystko ok, tzn że odłącza
cię.

Jak [przenosilem z Ery (TakTak) do Play to Era sie
nie odzywala. Zabrali tylko 50 PLN z konta.
Nawet smsa nie dostalem kiedy numer
wylacza. To gosc z Playa dzwonil po tym
gdy Era pobrala pieniadze, ze wszystko OK
i moge przyjsc podpsiac umowe. I od Playa
dowiedzialem sie o dokladnej dacie wylaczenia
w Erze/wlaczenia w Play.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-04-23 08:30:42
Autor: Bolek
Przeniesienie numeru SimPlus > Play

mam już kartę Play, która będzie aktywna od 26.04.2009 r. Natomiast Plus nadal nie pobrał z konta SimPlus'a opłaty za przeniesienie numeru.

Mi też Plus nie pobrał, a przeniesienie poszło gładko (z prepaida do fresha).

Bolek

Przeniesienie numeru SimPlus > Play