Przeniesienie numeru a zerwanie umowy

Data: 2010-09-20 18:58:50
Autor: Andrzej Libiszewski
Przeniesienie numeru a zerwanie umowy
Dnia Mon, 20 Sep 2010 18:55:39 +0200, Kotlecik Mielony napisał(a):

Witam!
Czy istnieje mozliwosc by zerwac umowe przed czasem z operatorem (orange) oczywiscie placac kare umowna odpowiednia do pozostałego okresu jednocześnie przenoszac numery do innego operatora np prepaid flesha ? ROzwazam mozliwosc zlikwidowania kilku abonentów, ale numery mam fajne (załatwiane przez opiekuna) które najprawdopodobniej jeżeli się keidys nie przydadza mogą pojsc za fajną cenę na allegro.

Uważaj, likwidowanie abonentów podpada pod art. 148 KK ;)

BP, NMSP :)

"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2010-09-20 19:17:16
Autor: Kotlecik Mielony
W dniu 2010-09-20 18:58, Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

nie przydadza mogÄ… pojsc za fajnÄ… cenÄ™ na allegro.

Uważaj, likwidowanie abonentów podpada pod art. 148 KK ;)

BP, NMSP :)

:) no dobra niech bedzie abonamentów :)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

Data: 2010-09-21 00:00:07
Autor: MarekM
W dniu 20.09.2010 19:17, Kotlecik Mielony pisze:

Czy istnieje mozliwosc by zerwac umowe przed czasem z operatorem
(orange) oczywiscie placac kare umowna odpowiednia do pozostałego okresu
jednocześnie przenoszac numery do innego operatora np prepaid flesha ?

Tak, jest to możliwe. Co więcej - nie musisz czekać z okresem wypowiedzenia u swojego starego operatora. Umowa może być rozwiązana natychmiast i numer zostanie zwolniony, jednak operator ma prawo obciążyć Cię opłatą za okres wypowiedzenia trwający nie więcej niż 1 miesiąc. Oczywiście dodatkowo trzeba zapłacić "karę" umowną.

Marek

Data: 2010-09-21 17:04:22
Autor: Kotlecik Mielony
W dniu 2010-09-21 00:00, MarekM pisze:
[...]

dzieki a przy okazji moze Ty sie orientujesz, mozna te 'kare' wrzucic w koszty jezeli to telefony firmowe?

Data: 2010-09-22 09:53:37
Autor: MarekM
W dniu 2010-09-21 17:04, Kotlecik Mielony pisze:

dzieki a przy okazji moze Ty sie orientujesz, mozna te 'kare' wrzucic w
koszty jezeli to telefony firmowe?

Nie mam zielonego pojęcia. Jeśli miałbym obstawiać, to - tak, można, w końcu dostaniesz na to fakturę jak zwykle - na usługi telekomunikacyjne. Nie zakładam, by widniała tam pozycja typu "kara umowna", raczej będzie to jakaś "opłata dodatkowa". Nie wiem, nigdy nie miałem takiej sytuacji :-)

Marek

Data: 2010-09-24 20:29:57
Autor: Lukasz
Użytkownik "MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> napisał w wiadomości news:i7cclv$16t$1news.net.icm.edu.pl...
W dniu 2010-09-21 17:04, Kotlecik Mielony pisze:

dzieki a przy okazji moze Ty sie orientujesz, mozna te 'kare' wrzucic w
koszty jezeli to telefony firmowe?

idzie w koszty, przychodzi faktura jak zwykle, a jaka jest pozycja na fakturze- nie przyglądałem się

Pozdrawiam
Lukasz

Przeniesienie numeru a zerwanie umowy