Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?

Data: 2009-10-23 08:12:24
Autor: Irk
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
Witam,
Będę przenosił numer z Tak Taka do Play.
Widzę, że w promocji "przejdź do play frash" dostanę
20 zł przez pierwsze 3 miesiące na połączenia, SMS-y i MMS-y do
wszystkich sieci.
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/przejdz-do-play-fresh/dokumenty/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Jedna_Wizyta_w_Play_dla_oferty_Play_Fresh_30.09.2009.pdf
Widzę, że jest też promocja na starter 30 gdzie mogę dostać 50% (15zł)
 gdy dokonam doładowania powiększającego do kwoty co najmniej 40 zł ,
a później wybiorę kod *111*31*2#.
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Bonus_na_Start.pdf
I tu pojawia się moje pytanie: czy te obie promocje mogą się łączyć.
Byłem w 2 punkach Play z tym pytaniem i dzwoniłem do nich i niestety
odpowiedzi są różne. Czy ktoś to przećwiczył i może powiedzieć jak to
wygląda w praktyce?
Jeżeli można te 2 promocje łączyć to może jeszcze jest coś ciekawego z
czego mogę skorzystać?

Data: 2009-10-23 17:23:09
Autor: coolina
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
odpowiedzi są różne. Czy ktoś to przećwiczył i może powiedzieć jak to
wygląda w praktyce?

Ja. W przeciweństwie do buszujoncych tu toretyków (ostrzegam!!!) jestem praktykiem i przećwiczyłem.

Możesz łączyć. Jedynym problemem jest to że czensto punkty nie majo startera za 30 pln.

A tera 2 ciekawostki:

- jesli pszenosisz z dwoma wizytami to za starrter za np. 9 PLN płącisz 9 PLN. Jeśli za jedną wizytą to od razu dają ci starter za 9 PLN za DARMO. W pierwszym padku możesz wykrzystać promocję i doliczyć krótkim kodem dodatkowe procenty w drugim nie ale masz starter za free i nie musisz łązić

- dodatkowo ciągle jest promocja że dają ci dodatkowo do tego co wymieniłeś bezpłatne minuty np. 3 miesiące po 40 minut do wszystkich mimo ze podobno to zlikwidowali (przećwiczone wczora)

pozdro

Janina

Data: 2009-10-23 08:39:46
Autor: Irk
On 23 Paź, 17:23, "coolina" <cool...@wpp.ppl> wrote:
[...]

hmm... wczoraj przenosiłem numer z Simplusa do Play Fresha za jednym
zamachem
(1 wizyta) i za starter 9 zapłaciłem 9 zł.

- dodatkowo ciągle jest promocja że dają ci dodatkowo do tego co wymieniłeś
bezpłatne minuty np. 3 miesiące po 40 minut do wszystkich mimo ze podobno to
zlikwidowali (przećwiczone wczora)

Czy gdzieś na stronie Play jest jeszcze coś o tym napisane bo nie
znajduję nic takiego?

Data: 2009-10-23 08:47:55
Autor: Irk
On 23 Paź, 17:39, Irk <jw1...@wp.pl> wrote:
> [...]

hmm... wczoraj przenosiłem numer z Simplusa do Play Fresha za jednym
zamachem (1 wizyta) i za starter 9 zapłaciłem 9 zł.

Już znalazłem tą promocję z darmowym starterem:

Data: 2009-10-23 18:13:16
Autor: coolina
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
hmm... wczoraj przenosiłem numer z Simplusa do Play Fresha za jednym
zamachem (1 wizyta) i za starter 9 zapłaciłem 9 zł.

one nic nie wiedzom.
Pierwszy robot juz mi na kasem wbijał ale mu nie chciało wejść i dopiero drugi powiedział że free

jk

Data: 2009-10-23 19:11:12
Autor: Piotr M
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
Pewnego razu coolina tak oto obwieścił(a):

PLN. Jeśli za jedną wizytą to od razu dają ci starter za 9 PLN za DARMO.

Tiaa, i może paragon jeszcze dostałeś?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-23 19:50:24
Autor: coolina
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
Tiaa, i może paragon jeszcze dostałeś?

Tiaa:

"Zestaw Startowy Play Fresh otrzymany w ramach niniejszej Oferty Promocyjnej jest wydawany bezpłatnie.

Kwota, ktrą uSytkownik otrzyma na konto po zakończeniu procesu przeniesieniu numeru i aktywacji karty

SIM/USIM to 9 PLN. MoSna ją wykorzystać na wszystkie typy połączeń, zgodnie z Cennikiem Oferty Play

Fresh".

Data: 2009-10-23 20:31:26
Autor: Piotr M
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
Pewnego razu coolina tak oto obwieścił(a):

"Zestaw Startowy Play Fresh otrzymany w ramach niniejszej Oferty Promocyjnej jest wydawany bezpłatnie.

O w mordę. Normalnie za darmo.

Data: 2009-10-23 20:25:19
Autor: SDD

Użytkownik "Irk" <jw1066@wp.pl> napisał w wiadomości news:98b20ed0-b2fe-4f7c-879b-d3389240489ek26g2000vbp.googlegroups.com...

Jeżeli można te 2 promocje łączyć to może jeszcze jest coś ciekawego z
czego mogę skorzystać?

Mozna - przy czym nie spiesz sie z wykorzystaniem tej promocji zwiazanej z zakupem startera ("na start"). Ona sie przyda, gdy po 3 miesiacach (a czasem i po dwoch, bo jesli przeniesiesz numer dzisiaj to pierwsze 20 zl dostaniesz juz jutro, kolejne 1.11 i 1.12 i beda wazne do konca grudnia) zostanie Ci niewykorzystana kasa z tych bonusowych zlotowek. Wtedy aktywacja tego bonusa "na start" przedluzy zycie Twej promocyjnej kasy.

POzdrawiam
SDD

Data: 2009-10-23 12:05:27
Autor: Irk
On 23 Paź, 20:25, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
> [...]

niewykorzystana kasa z tych bonusowych zlotowek. Wtedy aktywacja tego bonusa
"na start" przedluzy zycie Twej promocyjnej kasy.

Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem.
Czy to znaczy, że wcale nie muszę sam doładowywać konta do kwoty 40zł
bo wystarczy kasa z bonusów (np. 30 zł -starter + 20 zł - bonus za
przeniesienie)?

I jeszcze jedno pytanie - promocyjne 20 zł dostaje się zawsze
pierwszego
dnia miesiąca z terminem ważności do końca tego miesiąca a pierwsze
już następnego dnia
po przeniesieniu z terminem tylko (?) do końca danego miesiąca więc
chyba nie opłaca się
przenosić numer pod koniec miesiąca. Czy dobrze kombinuję? Bo jeżeli
przeniosę
np. na początku listopada to 20 zł dostanę do końca listopada, drugie
20 zł dostanę (tak jak piszesz)
1.12 - do końca grudnia i trzecie 20 zł 1.01.2010 do końca stycznia?
Czy tak?

Nie rozumiem też na czym polega przedłużenie życia promocyjnej kasy :(
Jeżeli moje powyższe rozumowanie jest poprawne (przeniesienie numeru
na początku miesiąca - listopada)
to w którym momencie miałbym skorzystać z tej promocji "na start" i w
jaki sposób
(do kiedy) przedłuży mi on życie tej promocyjnej kasy? Np. 31.01.2010
stan mojego konta będzie wynosił 40 zł (z bonusów lub z ewentualnego
doładowania)
to wtedy odpalę kod "bonus na start" i dostanę 15 zł na kolejne 30
dni? Dobrze rozumuję?

Dzięki za dotychczasowe podpowiedzi! Są bardzo cenne!

Data: 2009-10-23 21:11:02
Autor: SDD

Użytkownik "Irk" <jw1066@wp.pl> napisał w wiadomości news:55d482e3-c690-4858-a522-febcdb5e3d90m1g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

?????
Z ktorej kombinacji moich slow wyciagnales ten absurdalny wniosek?

[...]

Doladowanei z bonusami sie nie sumuje. Osobno jest kasa z doladowan, osobno bonusy.

to wtedy odpalę kod "bonus na start" i dostanę 15 zł na kolejne 30
dni? Dobrze rozumuję?

Tak, ta kasa zsumuje Ci sie z kasa z bonusow - ktore bez tego 1.02.2010 zniknelyby bezpowrotnie, przedluzajac waznosc takiej sumy do 2.03.2010.
Abu odpalic bonus musisz *doladowac* konto tak, by na *koncie glownym* bylo 40 zl. Bonusy *nie licza sie*.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-23 12:25:18
Autor: Irk
On 23 Paź, 21:11, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
[...]

Nie wiem, jakoś tak to zrozumiałem, ale widzę, że błędnie i już
rozumiem, że źle.

[...]

OK, dzięki, rozumiem, już wszystko jasne.

Czy możesz się jeszcze odnieść się do informacji, którą podał coolina:
[...]
bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.

Data: 2009-10-23 12:44:52
Autor: BearBag
[...]

bo to sie skonczylo chyba 10 wrzesnia, albo 20tego, jakos tak.
Zalapalem sie na to przy przenoszeniu paru numerow, ale dwa nastepne
ktore przenioslem po tej dacie juz tego nie dostaly. Nie wiedzialem że
ta promocja sie skonczyla więc napisalem reklamacje przez play24 i
dostalem odpowiedz (nawet pocztą) że promocja ta zakonczyla sie 10tego
lub 20tego wrzesnia (nie pamietam juz dokladnej daty). Teraz dają
tylko 20zl na konto przez 3 pierwsze miesiące.

Data: 2009-10-23 22:00:09
Autor: coolina
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
lub 20tego wrzesnia (nie pamietam juz dokladnej daty). Teraz dają
tylko 20zl na konto przez 3 pierwsze miesiące.

10.10 przeniosłem 2 numery. Jeden wniosek zlożony 04.09 (aktywacja 10.10) drugi 10.10 (samo przeniesienie 23.10). Oba dostały 3x40 co widzem na internecie i zużyciu.
Co ciekawe nie dajom zadnego kwitu na to (wcześniej pamiętam że zaznaczało się którą promocję się wybiera).
 W drugim przypadku robot sie nie zapytał o to, dopiero jak ja poprosiłem to powiedział - oczywiście już zaznaczam w systemie

Cuda...

Data: 2009-10-23 22:21:41
Autor: SDD

Użytkownik "Irk" <jw1066@wp.pl> napisał w wiadomości news:82ed2e78-bc64-487c-b6ce-0d777823abb4r36g2000vbn.googlegroups.com...

Czy możesz się jeszcze odnieść się do informacji, którą podał coolina:

U niewielu osob na tej grupie wyswietlaja sie posty cooliny, zatem rzadko ktos sie bedzie ustosunkowywal do jego rewelacji :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-23 22:38:33
Autor: coolina
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
U niewielu osob na tej grupie wyswietlaja sie posty cooliny, zatem rzadko ktos sie bedzie ustosunkowywal do jego rewelacji :)

lol.
Zawsze wyskakuje niewygodna prawda nawet z KF

jk

Data: 2009-10-28 13:28:03
Autor: Mateusz Kosibowicz
On Fri, 23 Oct 2009 08:12:24 -0700, Irk wrote:

Witam,
Będę przenosił numer z Tak Taka do Play. Widzę, że w promocji "przejdź
do play frash" dostanę 20 zł przez pierwsze 3 miesiące na połączenia,
SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci.

Czy obecnie przeniesienie numeru z TakTaka do innego operatora jest darmowe?
Tzn. czy można mieć niemal puste konto w TT, by z powodzeniem zmienić operatora?
Znalazłem cennik na stronie Ery, zgodnie z którym byłoby to darmowe, pytanie czy nie znaleźli sposobu by pobrać opłatę jakoś inaczej? Czy te 20zł przez 3 miesiące w Play Fresh jest ważne "do odwołania", czy będzie wiadomo kiedy się promocja ta kończy?

--
Pozdrawiam, Mateusz

Data: 2009-10-28 07:38:06
Autor: Irk
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
On 28 Paź, 14:28, Mateusz Kosibowicz
<mateusz.kosibow...@gmail.usun.com.usun> wrote:
Czy obecnie przeniesienie numeru z TakTaka do innego operatora jest darmowe?

Tak

[...]

Nie wiadomo - do odwołania

Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?