Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?

Data: 2009-10-23 17:23:09
Autor: coolina
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
odpowiedzi są różne. Czy ktoś to przećwiczył i może powiedzieć jak to
wygląda w praktyce?

Ja. W przeciweństwie do buszujoncych tu toretyków (ostrzegam!!!) jestem praktykiem i przećwiczyłem.

Możesz łączyć. Jedynym problemem jest to że czensto punkty nie majo startera za 30 pln.

A tera 2 ciekawostki:

- jesli pszenosisz z dwoma wizytami to za starrter za np. 9 PLN płącisz 9 PLN. Jeśli za jedną wizytą to od razu dają ci starter za 9 PLN za DARMO. W pierwszym padku możesz wykrzystać promocję i doliczyć krótkim kodem dodatkowe procenty w drugim nie ale masz starter za free i nie musisz łązić

- dodatkowo ciągle jest promocja że dają ci dodatkowo do tego co wymieniłeś bezpłatne minuty np. 3 miesiące po 40 minut do wszystkich mimo ze podobno to zlikwidowali (przećwiczone wczora)

pozdro

Janina

Data: 2009-10-23 08:39:46
Autor: Irk
On 23 Paź, 17:23, "coolina" <cool...@wpp.ppl> wrote:
[...]

hmm... wczoraj przenosiłem numer z Simplusa do Play Fresha za jednym
zamachem
(1 wizyta) i za starter 9 zapłaciłem 9 zł.

- dodatkowo ciągle jest promocja że dają ci dodatkowo do tego co wymieniłeś
bezpłatne minuty np. 3 miesiące po 40 minut do wszystkich mimo ze podobno to
zlikwidowali (przećwiczone wczora)

Czy gdzieś na stronie Play jest jeszcze coś o tym napisane bo nie
znajduję nic takiego?

Data: 2009-10-23 08:47:55
Autor: Irk
On 23 Paź, 17:39, Irk <jw1...@wp.pl> wrote:
> [...]

hmm... wczoraj przenosiłem numer z Simplusa do Play Fresha za jednym
zamachem (1 wizyta) i za starter 9 zapłaciłem 9 zł.

Już znalazłem tą promocję z darmowym starterem:
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/przejdz-do-play-fresh/dokumenty/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Jedna_Wizyta_w_Play_dla_oferty_Play_Fresh_30.09.2009.pdf

Data: 2009-10-23 18:13:16
Autor: coolina
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
hmm... wczoraj przenosiłem numer z Simplusa do Play Fresha za jednym
zamachem (1 wizyta) i za starter 9 zapłaciłem 9 zł.

one nic nie wiedzom.
Pierwszy robot juz mi na kasem wbijał ale mu nie chciało wejść i dopiero drugi powiedział że free

jk

Data: 2009-10-23 19:11:12
Autor: Piotr M
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
Pewnego razu coolina tak oto obwieścił(a):

PLN. Jeśli za jedną wizytą to od razu dają ci starter za 9 PLN za DARMO.

Tiaa, i może paragon jeszcze dostałeś?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-23 19:50:24
Autor: coolina
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
Tiaa, i może paragon jeszcze dostałeś?

Tiaa:

"Zestaw Startowy Play Fresh otrzymany w ramach niniejszej Oferty Promocyjnej jest wydawany bezpłatnie.

Kwota, ktrą uSytkownik otrzyma na konto po zakończeniu procesu przeniesieniu numeru i aktywacji karty

SIM/USIM to 9 PLN. MoSna ją wykorzystać na wszystkie typy połączeń, zgodnie z Cennikiem Oferty Play

Fresh".

Data: 2009-10-23 20:31:26
Autor: Piotr M
Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
Pewnego razu coolina tak oto obwieścił(a):

"Zestaw Startowy Play Fresh otrzymany w ramach niniejszej Oferty Promocyjnej jest wydawany bezpłatnie.

O w mordę. Normalnie za darmo.