Przeniesienie numeru do Play Fresh a promocja 2xstarter

Data: 2009-11-04 11:06:16
Autor: Irk
Przeniesienie numeru do Play Fresh a promocja 2xstarter
Witam,
Czy ktoś się orientuje czy z promocji 2x wiecej na starterze:
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/2x-wiecej-na-starterze/index.html
mozna skorzystać też przy przeniesieniu numeru do Play Fresh ?

Data: 2009-11-06 07:47:18
Autor: Irk
On 4 Lis, 20:06, Irk <jw1...@wp.pl> wrote:
[...]

Odpowiem sobie sam (może potomnym się przyda) bo to samo zapytałem w
BOA
i dostałem dopowiedź:
"informujemy, że promocja "2x więcej na starterze" nie łączy się z
ofertą za Przeniesienie numeru."

Trochę mnie to dziwi bo w regulaminie jednej i drugiej promocji jest
napisane:
"Niniejsza Oferta Promocyjna nie wyklucza się z innymi Ofertami
Promocyjnymi w Ofercie Play Fresh, chyba
że inne Oferty Promocyjne stanowią inaczej."

Data: 2009-11-07 02:02:24
Autor: Uzytkownik
Irk pisze:
[...]

Najlepiej samemu sprawdzić. Play niestety ma wielu niedouczonych konsultantów...

Data: 2009-11-07 07:42:46
Autor: kołdunka
Przeniesienie numeru do Play Fresh a promocja 2xstarter - działa
Najlepiej samemu sprawdzić. Play niestety ma wielu niedouczonych

Przed chwilą sprawdziłem.
Przenosząc dostałem statrer za 9PLN (za darmo, jedna wizyta).
Po włożeniu karty doładowało kolejne 9PLN o czym powiadomił sms i widać w iboku. Więc 18 PLN za free.

Data: 2009-11-08 13:27:53
Autor: Irk
On 7 Lis, 07:42, "kołdunka" <ks...@nnnmial.pl> wrote:
> [...]

Przenosząc dostałem statrer za 9PLN (za darmo, jedna wizyta).
Po włożeniu karty doładowało kolejne 9PLN o czym powiadomił sms i widać w

Potwierdzam, też dostałem drugie 9 zł przy przeniesieniu.
Konsultanci Playowi są do bani! Równie dobrze mogłem
o to samo zapytać żula koło monopolu i takiej samej wartości
odpowiedź bym dostał.

Data: 2009-11-08 21:12:25
Autor: hsd

Użytkownik "kołdunka" <ks425@nnnmial.pl> napisał w wiadomości news:hd34t7$gla$1news.onet.pl...
[...]

Przy czym trzeba od razu doladowac za 5pln bo waznosc tych bonusowych 9zlotych to 24h.

hsd

Data: 2009-11-08 21:13:45
Autor: kołdunka
Przeniesienie numeru do Play Fresh a promocja 2xstarter - działa
Przy czym trzeba od razu doladowac za 5pln bo waznosc tych bonusowych 9zlotych to 24h.

no tak, ale to chociasz napiszały w regulaminie

Data: 2009-11-14 07:34:46
Autor: Irk
On 6 Lis, 16:47, Irk <jw1...@wp.pl> wrote:
> [...]

Promocyjnymi w Ofercie Play Fresh, chyba
że inne Oferty Promocyjne stanowią inaczej."
Zapytałem jeszcze raz mailowo BOA tym razem pisząc o moich
wątpliwościach j/w, ciekawe co odpowiedzą :)

Właśnie dostałem odpowiedź z BOA:
"Dziękujemy za zgłoszenie, które wpłynęło do nas za pośrednictwem
poczty elektronicznej dnia 6 listopada 2009 roku. Informujemy, że
zgłoszenie nie może być zrealizowane ze względu na brak zdeklarowanego
adresu e-mail kontaktowego.
Jeśli chcą Państwo z nami się kontaktować tym kanałem zapraszamy do
ustanowienia tego adresu do najbliższego Punktu Sprzedaży."
No ręce i nogi opadają...
Mój foksterier Burek odpowiedziałby chyba mądrzej.
Ciekawe dlaczego za pierwszym razem odpowiedzieli bez problemu mailem,
pomijam, że głupoty napisali ale nie robili jakiś szopek z
"zdeklarowanym adresem e-mail kontaktowego".
BURAKI !!!

Przeniesienie numeru do Play Fresh a promocja 2xstarter