Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?

Data: 2009-05-19 16:05:57
Autor: Chris
Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
W związku ze zbliżającym się zakończeniem działalności przez WPmobi,
złożyłem w Play wniosek o przeniesienie do nich numeru.
Dzisiaj w nocy dostałem z Play maila następującej treści:

"W dniu 2009-05-18 otrzymaliśmy informację od Twojego operatora o braku
opłaty za przeniesienie numeru, wstrzymało to decyzję o wydaniu nam
Twojego numeru. Obecnie proces został przerwany, jednak nadal czekamy na Ciebie w PLAY.
[...]".

Byłbym skłonny w to uwierzyć, gdyby nie fakt, ze WPmobi sam zachęca
swoich klientów do przenoszenia swoich numerów do innych sieci, a nawet
jako pierwszy w Polsce operator, nie pobiera za to żadnych opłat!
Kto więc kłamie?
Czy WPmobi po cichu przywrócił opłaty, czy tez Play bezczelnie łże w
żywe oczy?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-19 11:59:20
Autor: Ircys
On 19 Maj, 16:05, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
[...]

Spokojnie.
Nikt nie przywrócił, ani nie łże - to totalny bałagan w WP jest tego
przyczyną.
Powoli rozpada się załoga, brak kapitana i statek dryfuje.
Zgłoś ten problem na pomoc@wpmobi.pl lub infolinię 799 25 6625 i nie
spodziewaj
się błyskawicznej reakcji :)

Ircys

Data: 2009-05-20 11:49:46
Autor: Chris
Dnia Tue, 19 May 2009 11:59:20 -0700 (PDT), Ircys napisał(a):

Spokojnie.
Nikt nie przywrócił, ani nie łże - to totalny bałagan w WP jest tego
przyczyną.
Powoli rozpada się załoga, brak kapitana i statek dryfuje.

Jak się okazuje, wcale nie jest jeszcze tak źle :)

Zgłoś ten problem na pomoc@wpmobi.pl lub infolinię 799 25 6625 i nie
spodziewaj
się błyskawicznej reakcji :)

Wczoraj późno w nocy wysłałem do nich maila z zapytaniem i dostałem taką
oto odpowiedź:

"niestety, operator PLAY jako jedyny uniemozliwia przeniesienie numeru.
Nie pobieramy zadnych srodkow za przeniesienie numeru do dowolnej
sieci. Jest to blad po stronie PLAY na ktory nie mamy wplywu. Trwaja
rozmowy majace na celu uregulowanie tej kwestii."

Więc wygląda na to, że to Play robi krecią robotę.
Zresztą może to i lepiej, bo w tej sytuacji zamiast przenosić numer do
Play, po prostu kupię sobie starter Gadu Air.
Tym niemniej, wyślę do Play prośbę o wyjaśnienie tej sprzeczności.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-20 14:27:57
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Chris wrote:

[...]

Dziś w nocy, bez żadnego problemu, numer z WP przeszedł do Play.
Komunikacja między operatorami jest wyłącznie elektroniczna i raczej to WP wysłało błędną informację do Play, chociaż głowy nie dam.

M.

Data: 2009-05-20 19:12:58
Autor: Chris
Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
Dnia Wed, 20 May 2009 14:27:57 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Dziś w nocy, bez żadnego problemu, numer z WP przeszedł do Play.
Komunikacja między operatorami jest wyłącznie elektroniczna i raczej to WP wysłało błędną informację do Play, chociaż głowy nie dam.

Ja podejrzewam, ze mogło także dojść do normalnego nieporozumienia.
WPmobi mogło napisać, że "brak opłaty przy przeniesieniu numeru" w
sensie, że opłata nie jest wymagana, a pracownik Playa zrozumiał, że
klient za przeniesienie numeru nie zapłacił.
W każdym razie jak na razie z Playa żadnej odpowiedzi jeszcze nie
dostałem, chociaż zapytanie wysłałem rano.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-20 12:11:27
Autor: Ircys
Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
On 20 Maj, 19:12, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> pisze...
[...]

Może i tak ale ogólnie playowi pracownicy sami już dobrze wiedzą, że
WP
nie pobiera opłaty za przeniesienie więc taka wpadka nie powinna
się w ogóle zdarzyć.
Ja stawiam jednak na błąd po stronie WP ale to tylko moja "kobieca"
intuicja :)

Ircys

Data: 2009-05-19 14:15:00
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 19 May 2009 16:05:57 +0200, Chris napisał(a):

"W dniu 2009-05-18 otrzymaliśmy informację od Twojego operatora o braku
opłaty za przeniesienie numeru, wstrzymało to decyzję o wydaniu nam
Twojego numeru.
(...)
Czy WPmobi po cichu przywrócił opłaty, czy tez Play bezczelnie łże w
żywe oczy?

Informację o braku opłaty... to może P4 nie chce przyjmować tych, co za darmo (bo za co 60 zł w usługach promocyjnie by dali? :-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-19 08:28:14
Autor: i.tomasz.i
On 19 Maj, 16:15, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

> "W dniu 2009-05-18 otrzymaliśmy informację od Twojego operatora o braku
> opłaty za przeniesienie numeru, wstrzymało to decyzję o wydaniu nam
(...)
> [...]

Informację o braku opłaty... to może P4 nie chce przyjmować tych, co za
darmo (bo za co 60 zł w usługach promocyjnie by dali? :-)

Ja wniosek przeniesienia dwóch numerów złożyłem 4 maja, 11 maja
działały w play.
Startery wpmobi były puste z zablokowanymi wychodzącymi - zero
problemów w przeniesieniu.
Wybrałem bonus 3x30(20+10)zł i wszystko doszło :)

Więc trudno powiedzieć o co biega.

Data: 2009-05-19 10:36:07
Autor: gauri7
Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
Ja dziś złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Play. Ale dopiero w
ubiegły czwartek wysłałem kartę rejestracyjną. I jeszcze do nich nie
doszła. A nie można wysłać faksem ani mailem. Lipa...

Data: 2009-05-24 23:27:38
Autor: gauri7
On 19 Maj, 19:36, gauri7 <jsj...@gmail.com> wrote:
Ja dziś złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Play. Ale dopiero w
ubiegły czwartek wysłałem kartę rejestracyjną. I jeszcze do nich nie
doszła. A nie można wysłać faksem ani mailem. Lipa...

Podobno został przedłużony termin przenoszenia numerów do końca czerwca
(info z * 6624). BTW, niezły mają tam bałagan. Mimo że, karta
rejestracyjna do nich doszła, to dopiero po odrzuceniu dwóch wniosków
o przeniesienie raczyli mnie poinformować, że karta nie została
jeszcze zarejestrowana i mam czekać na maila od nich. Podsumowując,
obsługę klienta mają fatalną. Nie wiem jak reszta, bo nie miałem
okazji tak długo korzystać z numeru w wpMobi. Pozdrawiam!

Data: 2009-05-20 10:28:41
Autor:
Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
Ładnie, Play tak walczy o darmowe przenoszenie, kusi reklamami, a tu się
okazuję, że jednak jak sam nie dostaję za to kasy , to zmienia się jego
podejście do tematu

Data: 2009-05-20 13:02:42
Autor: Dominik & Co
wasa20@gazeta.SKASUJ-TO.pl napisał(a):
Ładnie, Play tak walczy o darmowe przenoszenie, kusi reklamami, a tu się
okazuję, że jednak jak sam nie dostaję za to kasy , to zmienia się jego
podejście do tematu

Play nie dostaje kasy. Kasę pobiera poprzedni operator.
Tu zapewne jest jakiś błąd w "systemie".
Jak przenosiłem nr z Mobilkinga, to w BOK Mobilking twierdzili,
że to wina Play, w Play- że Mobilkinga. Ale w końcu poszło.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-05-20 14:09:38
Autor: Bebe

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:guuena$ale$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

problem jest w wp... mają taki burdel... ja czekałem na KATYWACJĘ 12 dni!! dzisiaj dopiero po kolejnej opierdolce ruszył numer!! ciekawe kiedy mi go zarejestrują :P

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-05-23 22:04:19
Autor: electro spiro contra zanzarra
Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
<ciach>

wniosek zlozylem 16/05 a 23/05 numer aktywowal sie w playu.
byl tylko maly klopot bo jak chcialem kupic czysty starter to poczatkowo
system w playu nie przyjmowal nr karty sim. ale skonczylo sie dobrze a co do kwestii kto robi problem to obstawiam i wpmobi i p4 ze wskazaniem na p4 :)

--

Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?