Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?

Data: 2009-05-19 14:15:00
Autor: Olgierd
Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
Dnia Tue, 19 May 2009 16:05:57 +0200, Chris napisał(a):

"W dniu 2009-05-18 otrzymaliśmy informację od Twojego operatora o braku
opłaty za przeniesienie numeru, wstrzymało to decyzję o wydaniu nam
Twojego numeru.
(...)
Czy WPmobi po cichu przywrócił opłaty, czy tez Play bezczelnie łże w
żywe oczy?

Informację o braku opłaty... to może P4 nie chce przyjmować tych, co za darmo (bo za co 60 zł w usługach promocyjnie by dali? :-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-19 08:28:14
Autor: i.tomasz.i
On 19 Maj, 16:15, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

> "W dniu 2009-05-18 otrzymaliśmy informację od Twojego operatora o braku
> opłaty za przeniesienie numeru, wstrzymało to decyzję o wydaniu nam
(...)
> [...]

Informację o braku opłaty... to może P4 nie chce przyjmować tych, co za
darmo (bo za co 60 zł w usługach promocyjnie by dali? :-)

Ja wniosek przeniesienia dwóch numerów złożyłem 4 maja, 11 maja
działały w play.
Startery wpmobi były puste z zablokowanymi wychodzącymi - zero
problemów w przeniesieniu.
Wybrałem bonus 3x30(20+10)zł i wszystko doszło :)

Więc trudno powiedzieć o co biega.

Data: 2009-05-19 10:36:07
Autor: gauri7
Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
Ja dziś złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Play. Ale dopiero w
ubiegły czwartek wysłałem kartę rejestracyjną. I jeszcze do nich nie
doszła. A nie można wysłać faksem ani mailem. Lipa...

Data: 2009-05-24 23:27:38
Autor: gauri7
On 19 Maj, 19:36, gauri7 <jsj...@gmail.com> wrote:
Ja dziś złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Play. Ale dopiero w
ubiegły czwartek wysłałem kartę rejestracyjną. I jeszcze do nich nie
doszła. A nie można wysłać faksem ani mailem. Lipa...

Podobno został przedłużony termin przenoszenia numerów do końca czerwca
(info z * 6624). BTW, niezły mają tam bałagan. Mimo że, karta
rejestracyjna do nich doszła, to dopiero po odrzuceniu dwóch wniosków
o przeniesienie raczyli mnie poinformować, że karta nie została
jeszcze zarejestrowana i mam czekać na maila od nich. Podsumowując,
obsługę klienta mają fatalną. Nie wiem jak reszta, bo nie miałem
okazji tak długo korzystać z numeru w wpMobi. Pozdrawiam!

Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?