Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?

Data: 2009-05-20 14:09:38
Autor: Bebe
Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:guuena$ale$1atlantis.news.neostrada.pl...
W związku ze zbliżającym się zakończeniem działalności przez WPmobi,
złożyłem w Play wniosek o przeniesienie do nich numeru.
Dzisiaj w nocy dostałem z Play maila następującej treści:

"W dniu 2009-05-18 otrzymaliśmy informację od Twojego operatora o braku
opłaty za przeniesienie numeru, wstrzymało to decyzję o wydaniu nam
Twojego numeru.
Obecnie proces został przerwany, jednak nadal czekamy na Ciebie w PLAY.
[...]".

Byłbym skłonny w to uwierzyć, gdyby nie fakt, ze WPmobi sam zachęca
swoich klientów do przenoszenia swoich numerów do innych sieci, a nawet
jako pierwszy w Polsce operator, nie pobiera za to żadnych opłat!
Kto więc kłamie?
Czy WPmobi po cichu przywrócił opłaty, czy tez Play bezczelnie łże w
żywe oczy?

problem jest w wp... mają taki burdel... ja czekałem na KATYWACJĘ 12 dni!! dzisiaj dopiero po kolejnej opierdolce ruszył numer!! ciekawe kiedy mi go zarejestrują :P

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-05-23 22:04:19
Autor: electro spiro contra zanzarra
Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
<ciach>

wniosek zlozylem 16/05 a 23/05 numer aktywowal sie w playu.
byl tylko maly klopot bo jak chcialem kupic czysty starter to poczatkowo
system w playu nie przyjmowal nr karty sim. ale skonczylo sie dobrze a co do kwestii kto robi problem to obstawiam i wpmobi i p4 ze wskazaniem na p4 :)

--

Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?