Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora

Data: 2010-08-27 22:43:14
Autor: Maciej Muran
Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora
Co na ten temat mówi prawodawstwo a jakie są Wasze doświadczenia?

W kwestii doświadczeń, to zapomniałem o szczegółach:

Nr jest z Biedronki, obecnie pracuje w Orange. Jako kolejnego opa rozważam Plusa albo Play.
Era nie wchodzi w grę, bo jest u mnie podpadnięta na maksa, chyba, że będę potrzebował Tandemu ale na razie się na to nie zanosi :)

M.

Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora